Düşünceler

155 23 0
                                    


"İyi akşamlar beyefendi,lütfen uykulu araç kullanmayın biraz yorgun görünüyorsunuz" diyerek ehliyet ve ruhsatı uzattı polis.

     Genç Adam kendi kendine tebessüm etti ve memura teşekkür ederek yoluna devam etti.

"İyice paranoyaklaştım ben" dedi kendi kendine. Gerçektende son zamanlarda paranoyaklaşmıştı. Muhtemelen polis memuru yalnızca ehliyet ve ruhsata bakmış ve GBT dahi yapmadan geri vermişti. Amaç alkol istatistiği doldurmak idi büyük ihtimalle.

     Çünkü GBT yapsa idi kesinlikle aranması vardı Genç Adamın. Son zamanlarda yüzüde tv ve medya organlarında görülmüştü.

     Birkaç dakika daha araç sürdükten sonra sevdiği ile buluşacağı yere gelmişti. Akşam kızıllığı bir gökyüzü, hafif dalgalı bir deniz, iskeleye vuran dalgalar,iskelede küçük bir cafe ve bu küçük cafenin önünde oturan yaşlı bir adam. Kuşların ötmeleri kulaklarına gelirken Genç adamın, rüzgarlı hava yavaş yavaş kendisini çiseleyen yağmura bırakıyordu.

     Sıcak havayı sevmezdi pek, genelde serin ve soğuk havalar ona kendisinin daha iyi hissettirirdi. Bu yüzden yağmurun başlamasına sevinmişti içten içe. Sevdiği kıza bundan birkaç yıl önce işi ile kendisi arasında kaldığını ve işi tercih ettiğini söylemişti,ilişkileri başlamadan bitmişti.

     Bugün herşeyi tersine çevirmeye kararlıydı. Kız gelmeden bir sigara içmeyi istedi. Cebindei sigara paketini çıkardı ve bir dal sigarayı ağzına götürdü. Çakmakla yaktı sigarasını ve düşüncelere doğru yol aldı.

     Bundan birkaç yıl önce sevdiği kıza,

"Görevlerim çok yoğun, hem seni düşünüp hem onlara odaklanamam" demişti. Ardından çok yoğun ve çok tehlikeli operasyonlara katılmış ve sonunda ağır yaralı olarak hastahaneye kaldırılmıştı.

     Belki de kendisi kendisini yalnızlığa itiyordu. Yalnız olmayı, tek tabanca takılmayı seviyordu belki de. Çünkü etrafındaki insanları hep kendisinden uzaklaştırıyordu. Bütün ailesi ve sülalesi yurtdışında yaşıyorlardı ve ailesi bu ülkeden giderken ona bir ev bırakmışlar.

     Evden ziyade çok büyük bir bahçe içinde büyük bir yazlıktı. Ama o sürekli bu evde yaşıyordu yaz-kış. Evin salonu evin havuzuna bakıyordu ve hava sıcak oldukça uyanır uyanmaz havuza girip yarım saat kadar yüzüyordu.


Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin