Dünya Güzeli

203 27 6
                                    


     Ve nihayet beklenen an geldi ve dünya güzeli küçük bir selamla yaklaştı Genç Adamın yanına. Genç Adam ona

-Hoş geldin Dünya Güzeli, dedi.

-Ben Dünya Güzeli değilim.

-Gönül kimi severse Dünya Güzeli odur derler.

-Kimler derler?

-Tayfur'lar, Edip'ler, Nazım'lar, Necip'ler.. Ve inan bana Dünya Güzeli hepsi çok güvenilir abiler..

     Kısa bir sessizlik sonrası konuşmaya başladı ikili. Genç Adam konuşmaktan çok dinleme ile ilgileniyordu ve sevdiğinin iki yana dümdüz uzanan saçlarını, zarif ellerini ve güzel gülümsemesini izleyip Yaradan'a bu güzelliği yarattığı için şükrediyordu.

     İşte tam bu anda, dalgalar denize vururken, hafif bir yağmur çiselerken, rüzgar şiddetiyle beraber savrulurken ve ince belli bardaktaki çaylar soğumaya yüz tutmuşken malum soru geldi..

-Biz ne olacağız?

     Genç Adam sorunun sertliğiyle beraber hızlıca düşünüp kısa bir sessizlik ardından konuşmaya başladı.

-Ben her sabah uyandığımda senin hazırladığın kahvaltıyı yemek istiyorum, akşam kızıllığında seni izlemek, senin güzelliğinle hergün mest olmak istiyorum. Çok merak ediyorum biliyor musun, ellerinden tutup sahil boyu seninle yürümek nasıl bir şey çok merak ediyorum..

     Ne zaman işin içinden çıkamaz isem danışacağım bir yar olmanı istiyorum. Biliyorum ben yıllardır her şeyi mahvediyorum. Seni bir nevi terk de ettim. Ama sen beni bekledin. Beni sabırla ve büyük yüreklilikle bekledin, her an ölüm haberimi veya sakat kalmış olma haberimi alma ihtimali ile.

     Sen beni her halimle kabul etmiştin ama ben yapamadım. Seni bu kadar soru işaretleri arasında bırakmak istemedim. Ve şuan bütün bu işlerden paçamı kurtarmaya çok yakınım. Ben her gün ellerinden tutup bir namaz sonrası henüz gitmemiş olan abdestimle, gözlerinin içine bakıpta şiirler okumak istiyorum.

     Ben senin kızım ve oğlumun annesi olmanı istiyorum çünkü biliyorum ki bu dünya da benim annemden sonra olabilecek en iyi anne sensin. Ben uzun zaman önce niyet ettim sana. Bildiğime göre, insan niyet edince Allah namazı da, abdesti de, orucu da kabul edermiş. Ben niyet ettim sana, Rabb'im yazsın seni bana..


Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin