ΚΕΦΕΛΑΙΟ 39

346 44 39
                                    

*Πλευρά Μαρίας*

Αχχ πως θα του τα πω; Αν δεν νιώθει τα ίδια; Αν.... Αυτό το αν έχει καταστρέψει σχεδόν τα πάντα στον κόσμο. Πολλοί το παίρνουν σαν αστείο και λένε 'ναι ναι και αν η γιαγιά μου είχε ροδάκια θα ήταν πατινι'. Δεν είναι έτσι. Η λέξη "αν" μιλάει για διλήμματα που υπάρχουν σε ολονων τα μυαλά. Αν αυτό και αν εκείνο. Από τις σκέψεις μου με βγάζει η φωνή του Νικ.

Νικ - Βρε αγάπη μου τι έχεις;
Μαρία - Θέλω να σου πω κάτι.
Νικ - Αυτό μου το είπες. Βρε ψυχή μου τι συμβαίνει; Τι σε προβληματίζει; Λέει ενώ με κοιτάει στα μάτια και μου χαϊδεύει το μάγουλο με τον αντιχειρα του.
Είναι γλύκας και σίγουρα με νοιάζεται. Τώρα είμαι σίγουρη ότι πιστεύει τα ίδια με εμένα. Θα μου πείτε τι είπε; Πολλές φορές μια ματιά είναι αρκετή για να δεις τι αλήθεια πιστεύει ο άλλος για εσένα. Τα μάτια λένε ότι είναι ο καθρέπτης της ψυχής και έτσι είναι. Από τα μάτια βλέπεις αν ο άλλος είναι λυπημένος, γιατί κλαίει. Από τα μάτια καταλαβαίν..

Νικ - Ρε αγάπη μου τι έχεις σήμερα και όλο αφαιρείσαι;
Μαρία - Χαχα δεν έχω κάτι απλά κάτι ηληθιες αμφιβολίες.
Νικ - Δεν θέλω να έχεις αμφιβολίες. Ότι πιστεύεις πως δεν κάνω καλά ή οτιδήποτε σε ενοχλεί σε αυτή την σχέση θέλω να το ξέρω. Είσαι σημαντική για μένα Μαρία. Λατρεύω τα πάντα πάνω σου. Λατρεύω το χαμόγελο σου. Τον τρόπο που ουρλιάζεις όταν σε ξυπνάω. Τον τρόπο που γελάς όταν σε γαργαλάω. Τον τρόπο που τα μαλλιά σου ανεμίζουν πέρα δώθε στον άνεμο. Λατρεύω τα μάτια σου. Ναι μπορεί να είναι το συνηθισμένο καστανό αλλά για μένα είναι ξεχωριστά, όπως εσύ. Λατρεύω τα πάντα πάνω σου στο είπα αυτό; Είσαι τα πάντα για εμένα. Ακομα και οταν θυμωνεις, για εμένα μένεις το πιο όμορφο κορίτσι στον κόσμο. Σε αγαπώ Μαρία. Σε αγαπώ.

Αωωω τι γλυκος που είναι. Υποτίθεται ότι εγώ θα έκανα εξομολόγηση αλλά τελικά έκανα αυτός. Όχι ότι με χαλάει αλλά τέλος πάντων...

Μαρία - Και εγώ σε αγαπώ Νικ. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο.
Τον πιάνω και τον φιλάω αρχικά γλυκά, αλλά μέρα εμβαθίνω το φιλί μας και αυτός με ξαπλώνει στο κρεβάτι.

*Πλευρά Νικ*

Όλα αυτά που της είπα τα ένιωθα απόλυτα. Την αγαπώ τρελά πολύ. Είμαι δεκαοχτω και πότε δεν έχω νιώσει έτσι. Μου θυμίζει ένα τραγούδι αυτό που νιώθω για την Μαρία. Λέγεται I can't say I'm in love και είναι του αγαπημένου της συγκροτήματος των R5. Λέει

I don't know what love is
But I know u never felt like this
You kiss is magic
Like a circle....

Μαρία - Ειιι! Τώρα ποιος αφαιρείται;
Νικ - Χαχα έχεις δίκιο μωρό μου. Δεν φταίω εγώ που σκεφτόμουν τους R5.
Σηκώνεται από το κρεβάτι και αρχίζει να ουρλιάζει.

Μαρία - Αααα δεν το πιστεύω!!! Το αγόρι μου ακούει R5!!! Αααααα!!!

Τότε ο Μανώλης και η Σωτηρία μπαίνουν μέσα τρομαγμένοι.

Σωτηρία - Όλα καλά;
Μαρία -Χαχαχα ναι ρε! Τι νομιζες ότι θα με σκοτωνε;

Μανώλης - Εε ποτέ μην λες ποτέ...
Τότε το τηλέφωνο του σπιτιού χτυπάει και η Μαρία πηγαίνει και το σηκώνει καθώς έχει και τηλέφωνο μέσα στο δωμάτιο της.

Μαρία - Παρακαλώ;... Η ίδια... Μάλιστα... Πότε;... Ααα σήμερα.... Εντάξει.... Ναι θα φέρω.... Ναι... Σε περίπου μια ώρα θα είμαστε εκεί... Γειά σας...

Νικ - Τι συνέβη;
Μαρία - Πρέπει να πάμε για κατάθεση στο τμήμα.
Σωτηρία - Τιιι; Και εγώ ποτέ θα προλάβω να ντυθώ σε μια ώρα;
Μανώλης - Ρε μωρό μου ξην βαφτεις. Στο αστυνομικό τμήμα πάμε, όχι σε κλαμπ.

Νικ - Θα συμφωνήσω. Μην βαφτεις ρε αδεκφουλα...
Σωτηρία - Καλά καλά θα σας κάνω την χάρη.
Μαρία - Επιτέλους.
Σωτηρία - Αντε ντε! Φύγετε να ντυθουμε.
Λένε και σπρώχνουν εμένα και τον Μανώλη.

Νικ - Καλά μωρέ! Ποοο. Φεύγουμε.

Μετά από μισή ώρα ήταν έτοιμες και ναι δεν φαβτηκε καμία τους. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Μπήκαμε στο αμάξι και πήραμε τον δρόμο για το αστυνομικό τμήμα.

__________________________
Λοιπόοοον δεν έχω κάτι να σχολιάσω...
Καλό Πάσχα!
Θα ανεβάσω μάλλον ξανά το μεγάλο Σάββατο.
Ψηφίστε και σχολιάστε!!! :-)

Μέχρι το επόμενο

Φιλιά πολλά σας λατρεύω
Stella_Lynch_babe

Η Αγάπη Μοιάζει ΨέμαWhere stories live. Discover now