Daha küçük iken Dertleri başlayan Can kezban kızları facebook da arkadaşlık gönderiyor. Abaza olup ve azgınlığına katlanamıyor ve penis kızı şarkısıno hergün bekliyordur. 31 ç*kmeyi (mastürbasyon) üvey babası öğretmişir ve bu bilgiye karşı ölelim mi? Gerizekalı olduğunu söyleyip gittiği her partide söylüyordur g*tünü s*ktittirdiğini. 8. Sınıfa başlayan Can "Kezban" adında bir kız varmış. İlk görüşte aşık olmuştur. "Hoşt Lan" demiştir ve bunu duyan Can Benlik kız diyip daha çok hoşlanmıştır. 31 ç*kmekten (mastürbasyon yapmaktan) kurtulmak ister ve "bunu çok mu gördün Allah'ım" der. Bir gün bir dostu Can nin yanına gelip "olmaz böyle eline falan ver" der ve buna karşılık olarak Can "Eline falan veremem ben kanka sonrada beni s*kme falan der" demiştir. Can'ı gören herkes bu çocuk fena yani tehlike bi de p*çtir demiştir. Sonra Can içinden "Madem eline vericektim bende iyi çocuk tribine girdim" der. Ve bir cuma günü okul haftasının son gününde okul bitmiştir ve sınıftan içeri Kız (Kezban) girmiştir. İlk başta iyi sebepten geldiğini zanneden Can gerilmiştir. Kezban " Can beni s*kicekmişsin doğru mu" demiştir ve buna karşı Can "yalan bunlar inanma " diyip geçiştirerek kızın eline vermiştir. O günden sonra mutlu olan Can beraber hergün Arsız Bela dinleyip saçmalar. Mutlu olup "beraber olucağız" hep derler. Sonra Can hasta olur. Günlerdir s*çamayan Can kabız olmuştur. Ondan sonra Kezban ile hastaneye giderler. Doktor fitil verir ve Can g*tüne s*kmak yerine su ile içmiştir. Sonra Can'ın evinde kalan Kezban Saat gecenin 04:00'ı olduğunda telefon çalar ve yanında olan polis de "lan s*kik kezbanı niye kaçırdın? Der.
Yazar: Uğur Ersöz
[ https://youtu.be/dl1FKBVBDz0 ]
P*NİS KIZI 2 ŞARKISININ HİKAYESİ İÇİN BEKLEMEDE KALIN..