-Jamie.
-Ne.
-Lucy'nin saçlarını unuttuk.Kralın karşısına savaş başlatmak için bile olsa ucube gibi çıkmamalı.Bence?
-Ben hallederim.
Sarı'yı çekti ve saçlarına üfledi.Tüm saç telleri dağınık bir sırayla sarı olmaya başladı.Lucy şaşkınlıkla Jamie'ye bakıyordu.
-T...Teşekkürler.dedi ve Wendy adlı (Hatırladığım kadarıyla kızın adı bu) kızın yanına gitti.Depar atarak.Onun bu haline güldüm ve yanlarına gittim.
Jared'dan:
4-5 saat sonra Kral Sarayına varmıştık ve sarayın önündeki çalılıklara saklanmıştık.Onlar plan yaparken dinliyormuş gibi davranıyordum.Jamie uyumuştu ve başı omzumdaydı.
Cidden rahatsız edici bir durum bu.Ona göz ucuyla baktım ve hızla ayağa kalktım.Oda hızla yere düştü.Ve yüzüme yumruk yedim.
-Durun!Yeter!diye bağırdı Sarı ve kavga başlamadan durmuş oldu.
-Tch.dedim ve arkamı döndüm.
Aslında ileride duran ve etrafında bir tane bile asker bulundurmayan delikten geçebilirdik.
Bunu diğerlerine anlattım ve bazıları beni başıyla onayladı.Bazılarıysa orada fare,yılan,Groil yumurtaları olabileceğini söyledi.(Kate ve Jamie)
-Pekâlâ.Oradan girelim.Başka güzel bir fikir çıkmıyor bizden.(Lisanna)Dedi beyaz kafalı bir insan.Onun Lufus'a* benzediğini fark ettim.Neyse...
------------------------------------------
(y/n:Lufus,benim uydurduğum bir miteolojik canlı.Beyazlardır ve kutup ayısına benzerler.Sadece daha büyük (10 kat) ve gözleyi yoktur.Su püskürtürler ve dişleri ÇOK AMA ÇOK uzundur.Ölü kurtçuk yiyerek beslenirler.İsim Yusuf'tan türemiştir.Adı Yusuf olanlar alınmasın.(: )
---------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FairyTail:Yıkım
Fiksi PenggemarKonusu bir acayip... Buraya yazmayacağım>:) Hikayede göreceksiniz. Umarı okur ve beğenirsiniz.