WORK2-chap16

85 3 0
                                    

Raerim p.o.v
"😨😨emmm...emmm.. raerim mintak kerja kat sini.. raerim nk kerja kat sini.. "aku menjawab
"Wwwhhhhat?!mmworaguyo?!ani raerim Aniya! Kajima jebal! 😨😨"
"Wae oppa?xbleh ke? Kenapa? Biarla raerim nk kerja bukan oppa.. "raerim berkata

Aku melihat yongguk oppa yang hanya berkemeja dan tidak berbutang di kolarnya hingga menampakkan dadanya yang sas dan berseluar panjang.. aku menelan air liur ku kerana aku sudah lama tidak melihat yongguk sebegini..

"But raerim honey...... *terpaku "
Yongguk terpaku kerana terkejut dengan panggilan yang dia berikan kepada raerim..
"Honey?"raerim bertanya segan 'dia panggil aku honey.. 😱😱'

"Eee..hhh ttt..tak de pape.. "yongguk diam sejenak kemudian menyambung percakapannya.. "*berdehem..awk pasti nk kerja ni?kerja ni susah.. ia memerlukan kepakaran menarik perhatian lelaki... *muram.. "

Aku tengk muka yongguk yang sudah berubah.. mungkin dia tidak mahu lelaki lain bersamaku.. erk.. alamak..tapi.. 'apa dia buat kat sini? Dia kerja kat sini ke?' Aku bermonolog sendiri..

Melihatkan aku seperti tertanya2 kenapa dia ada disini.. yongguk terus berkata.. "saya pengurus kat sini.. saya yg ambil org kerja.. nanti sy bagitahu bos sy ye?.. kata yongguk berbohong..

"Ooh.. "aku berkata sepatah..

"Saya xkan bgi awk kerja ni.. "..yongguk berkata.. "oppa.. raerim.. perlukan sngt kerja ni.... raerim x habis belajar lagi.. jadi.. please.. " aku merayu pads yongguk.. "*mengeluh.. arasseo.. but not this job... " yongguk melihat aku dengan mata tajamnya... aku hairan.. bukan kerja ni?

"Habis?.. raerim kene kerja apa? " aku bertanya.. "my girl.."dia berkata lagi.. "wwhat? your girl?" Aku bertanya lgi ingin kepastian.. "yes.. your job is be my girl and I'll pay double.. ".. aku terkedu.. mana yongguk yang baik hati, yang gentle dan x ambik kesempatan terhadap perempuan?

Aku senyap.... "hello... are you here?"aku terkejut.. "ye..?" Aku bertanya lagi.. "so.. awk nk kerja ni x?"yongguk bertanya.. "appp.. apa tugas sy?" "Awk mesti ikut sy pergi kemana sahaja yang sy pergi... sentiasa.. you will eat with me,shower with me, sleep with me and else "yongguk berkata selamba..

"Wwhat?! Sleep and showering with u?! "Aku terkejut.. 'teruk benor haih kerja ni.. pasai pa yongguk jdi ceni? Ha.. kan dah keluaq loghat hang raerim '

"Yes... wae? Shireo? Aras..."tidak sempat yongguk menghabiskan kata2nya aku pon mencelah.. "geure!sy akan terima kerja ni... "
Aku menjawab lantang.. sebenarnya aku ragu2 dgn semua ni.. tapi disebabkan keluargaku memerlukan duit aku terpaksa bersetuju..

"Ne... arasseo.. awk bleh mula kerja sekarang.. "jwb yongguk dengan selamba...

"Apppaa.. yg sy perlu buat dulu?"

Yongguk merenungku dengan matanya kini redup... "come here"..arah yongguk kepadaku.. aku dengan ragu2 mendekati yongguk ..
Apabila aku berada dihadapannya.. dia memandangku dengan pandangan yang kosong... aku tertanya2 'masih cintakah dia kepadaku?'
"Raerim.. " dia memanggil ku dan mendekati mukanya denganku.. "ye?"jantungku berdegup pantas..

Tiba2...
"Tolong buka almari kat belakang awk tu.. " dia berkata selamba kemudian kembali ke posisinya semula..
Aku kelu.. mataku x berhenti berkedip.. terasa darahku kini naik membahang ke muka..

"Ye.. baiklah.. "aku pon membuka almari itu dan mataku terbuka luas. Aku terkejut.. aku melihat banyak baju maid yang terlampau sexy.. 'dia nk suruh aku pakai ke ape ni? Bapak sexy!' Aku berkata sendiri...

"Hmmm.. "yongguk berfikir sejenak.. "tu baju Yang awk kene pakai utk kerja ngan sy.. " aku terlopong.. "mmmwo?! "Aku terkejut bila dengar yongguk berkata begitu.. "wae? Shireo?"
"Ani.. geunde... x melampau ke? X bleh ke sy pkai biasa2 je.." aku bertanya kepadanya "hfff.. huh.. geure.. suka hati awkla.. but.. you must put alk of this on.. when I want you to OK? Muktamad.. no excuses.. "

Aku terasa darahku naik ke mukaku lagi.. "hmmm.. arrrrr.. araseo..."

"Good.. and I want it now.."
Yongguk berkata selamba..
"Ne?" Yongguk memandangku.. "put it on now.. " "Ne?!" Aku terkejut.. "hffh.. awk nk kerja ke xnak ni.. " yongguk bertanya smbil memegang kepalanya.. "nak.. " .. "habistu?pakai jela.. " dia terus mengambil salah satu baju maid disitu yang berwarna hitam dan putih dan diberikan kepadaku..

"Go... pergi tukar baju dalam tu...kalau nak.. mandilah" dia menunjuk ke arah pintu tandas di dalam biliknya itu...
Lama aku memandang pintu itu.. aku tarik dan hembus nafasku dan aku segera masuk ke dalam tandas itu..

Ketika aku masuk ke dalam tandas itu.. wah.. cantiknya.. luas sangat.. ade kolam yang dipenuhi air buih.. cermin didalamnya sangat luas dan didalam cermin itu ada pelbagai alat2 mandi yang canggih.. tandasnya juga bersih dan merupakan tandas edisi terkini.. tempat mandi juga luas.. bau tandas itu sangat wangi.. bau ni.. ye.. ni bau sabun kegemaranku.. sabun yang diperbuat daripada sun flower ekstrak.. 'dia ingat lgi? Dan x pernah tukar pon sabun ni?'aku berkata sendiri.. hatiku tiba2 sebak.. kalaulah yongguk dan aku boleh bersama dulu.. mesti kami dah kahwin sekarang.. tapi kini aku juga benci dengan gangster.. siapa la yang telah memberi appa wang itu... kenapalah appa ambil wang tu smpai appa terkorban macam ni.. ye.. betol apa yg appa buat... gangster memang x guna.. aku benci gangster..

Tapi macam mne dengan yongguk.. .kenapa mesti yongguk? aku masih mencintai dia.. adakah dia masih cintakan aku seperti dahulu?...

Aku menangis.. aku membuka pili air yang berdekatan dengan cermin yang besar itu supaya yongguk tidak mendengar tangisanku... aku segera membasuh mukaku agar tidak nampak kesan yang aku sedang menangis.. aku segera menanggalkan baju dan seluarku dan aku mandi didalam kolam yang berbau sabun kegemaranku..

Tiba2 pintu dibuka..

Bersambung..

Hey guys sorry late update.. I hve no idea for this story so.. it's take to long time... I'm sorry... but hope you enjoying ma story..
See you soon

-nini-

My Husband Is A GangsterWhere stories live. Discover now