ΚΕΦΕΛΑΙΟ 40

356 39 24
                                    

*Πλευρά Μαρίας*

Είμαι αρκετά αγωμένη για την κατάθεση. Δεν ξέρω τι θα μας ρωτήσουν και φοβάμαι μην πω καμία βλακεία...

Νικ - Φτάσαμε.
Μαρία - Παιδιά είμαι η μόνη που έχω άγχος;
Μανώλης,Σωτηρία, Νικ - Οχι και εγώ έχω.
Μαρία - Χαχαχα ευτυχώς

Μπαίνουμε στο αστυνομικό τμήμα και συναντάμε έναν αστυνομικό τμήμα.

Αστυνομικός - Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Νικ - Μας πήρατε τηλέφωνο για να δώσουμε μια κατάθεση για τον Κώστα Αρβανίτη.

Αστυνομικός - Μάλιστα. Τα ονόματα σας;
Νικ - Νίκος Παπαθανασίου
Σωτηρία - Σωτηρία Παπαθανασίου
Μαρία - Μαρία Παπαδοπούλου
Μανώλης - Μανώλης Ελευθερίου.
Τα σημειώνει.
Αστυνομικός - Μάλιστα. Καθίστε εδώ για λίγο και θα έρθω να σας ενημερώσω.

Μετά από πέντε λεπτά έρχεται μια γυναίκα και μας πλησιάζει.

?- Γειά σας εγώ ονομάζομαι Σονια Ιωαννίδου και θα μου δώσετε την κατάθεση για τον Κώστα Αρβανίτη.
Όλοι μαζί - Χαρήκαμε.
Σονια - Και εγώ. Λοιπόν ποια είναι η Μαρία Παπαδοπούλου;

Μαρία - Εγώ. Λέω ενώ βγαίνω μπροστά.
Σονια - Πέρασε στο γραφείο μου για κατάθεση.

Πηγαίνουμε στο γραφείο της και κάθομαι στην καρέκλα απέναντι της.

Σονια - Δεν θέλω να αγχώνεσαι. Δεν είσαι ενοχή για τίποτα. Απλά πρέπει να γνωρίζουμε τι ακριβώς έχει συμβεί. Ο Αρβανίτης είναι υπό κράτηση, αλλά για να γίνει το δικαστήριο πρέπει να έχουμε κατηγορίες. Λοιπόν γνωρίζουμε ότι σε έχει μαχαιρώσει. Θέλουμε να μας πεις ότι νομίζεις πως τον έφερε σε αυτό το σημείο.
Λέει ενώ ανακατεύει κάτι χαρτιά που έχει μπροστά της. Φυσικά και θα της πω όλη την αλήθεια.

Μαρία - Θα σας...
Σονια - Μιλά μου στον ενικο δεν υπάρχει πρόβλημα.
Μαρία - Μάλιστα. Λοιπόν τον Κώστα τον γνωρίζω από μικρή και είμασταν κολλητοί. Τα λέγαμε όλα, όμως εγώ πήγα σε ένα οργανοτροφείο και χαθήκαμε λίγο. Μια μέρα ήρθε και με επισκέφθηκε όμως με έκανε να μαλωσω με τον Παπαθανασίου και έτσι από τότε τον σιχάθηκα με όλη μου την ψυχή. Μετά από αρκετό καιρό εξετείας του για άλλη μια φορά μαλωσαμε με τον Παπαθανασίου και από τότε δεν του μιλούσα. Την ημέρα των γενεθλίων μου με πήγε στην πίσω αυλή και με ρώτησε αν τον θέλω.
Ένας λιγμος βγήκε από το στόμα μου και συνέχισα.
Εγώ του είπα όχι και αυτός μου είπε ότι αν δεν θα είμαι μαζί του δεν θα είμαι με κανέναν και με μαχαίρωσε.

Σονια - Μάλιστα. Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι αυτό το έκανε επειδή σε αγαπούσε;
Μαρία - Κοίτα δεν μπορώ να ξέρω, όμως μου λεγε πως με αγαπάει. Μάλιστα όταν εγώ απομακρυνόμουν μια μέρα από αυτόν, συγκεκριμένα την μέρα που μαλωσαμε για δεύτερη φορά με τον Παπαθανασίου μου είπε ότι θα το πληρώσω αυτό. Δεν ξέρω τι άλλο να σας πω

Σονια - Ευχαριστώ πολύ Μαρία. Πήγαινε φώναξε τον Παπαθανασίου για κατάθεση. Σημείωσε κάτι στα χαρτιά της. Τα έβαλε στο συρτάρι και μετά μου χαμογελασε.
Μαρία - Μάλιστα.

Βγήκα έξω και όλοι ήρθαν τρέχοντας προς το μέρος μου.

Μαρία - Σιγά ρε παιδιά, δεν γύρισα και από τον πόλεμο. Νικ μου σε θέλουν για κατάθεση.

Νικ - Εντάξει πάω.
Μου δίνει ένα φιλί και μπαίνει μέσα στο γραφείο.

*Πλευρά Νικ *

Σονια - Γειά σου κάτσε.
Της χαμογελασα και έκατσα στην καρέκλα απέναντι της.

Σονια - Αρχικά να σου συστηθω. Ονομάζομαι Σονια Ιωαννίδου και θα μου δώσεις την κατάθεση. Νιώσε άνετα. Δεν κατηγορίσε για κάτι, απλά για να γίνει η δική του Αρβανίτη πρέπει να έχουμε καταθέσεις. Λοιπόν θέλω να μου πεις αν ήσουν μπροστά όταν ο Αρβανίτης μαχαίρωσε την Παπαδοπούλου.

Νικ - Δεν τον είδα ακριβώς να την μαχαιρώνει. Ήταν από πάνω της με ένα μαχαίρι με αίματα και.
Σταμάτησα να μιλάω για λίγο. Μου είναι πολύ δύσκολο να το θυμάμαι όλο αυτό...

_____________
Σόρυ που το έκοψα εδώ, αλλά μάλλον θα βάλω και άλλο σήμερα. Σας λατρεύω. Ψηφίστε σχολιάστε.

ΜΙΑ ΧΆΡΗ:
Ακούστε τις Cimorelli είναι υπέροχα κορίτσια με τεράστια ταλέντο. Υπερευχαριστω την @OLimbiaCim15 που μου τις έμαθε. Ακούστε το κάτω τραγούδι :

Η Αγάπη Μοιάζει ΨέμαWhere stories live. Discover now