Sizlerde bilirsiniz.Sevilmek çaba ister.Mesela ben; Güzeller güzeli bir kıza aşık oldum.2 yıldır yüzüme bakmıyordu.Çok çirkinim diye.Her yanına gittiğimde git başımdan ezik diyordu.Karne almamıza 1 gün kalmıştı.Tabi ben lise sona geçiyorum.O kızda öyle.Kız okulda en popüler bende en ezik.Birgün beni yanına çağırmıştı.Çok heyecanlanmıştım.Sınıfa yani onun yanına gittim.Kapıyı açtığimda başımdan aşşağı bir kova beyaz boya dökülmüştü.Bütün sınıf gülmüştü.O kızda bence ben ismini söyleyim Açelya.Açelya tam karşımda durup gülüyordu.Bir adım yanıma yaklaşıp sana beyaz renk çok yakıştı.Kimseyi heleki ben ve sevgilim Berke'nin göz zevki bozmayacaksın dedi.Berke de okulda erkek olarak en popüler. Açelyayla da sevgililer.Ben Açelya onu söylediğinde direk dışarı çıkmıştım bile.Eğer benim adım Efe Sayerse ben seneye seni peşinde gezdirmessem adam değilim lan.Hepiniz göreceksiniz.Telefonunu elime alıp babamı aradım.Çalıyor çalıyor açtı.
- Efendim oğlum
+ Baba bana hoca tutar mısın.
- Ne hocası oğlum.
+ Baba ben seneye kadar Zayıflamak istiyorum.Hacayı o yüzden istiyorum.
- Tamam oğlum şimdi ben taplantıya giricem.hocanla 3 saat sonra tanışırsın.
Diyip telefonu kapattı.Tabi babamın çevresi çok geniştir.Biraz ilerlediğimde arkamdan ses geliyordu.Arkamı döndüğümde Berke bir kızı laflarıyla eziyordu.Yanlarına biraz yaklaşıp onları dinledim.Berke,,,Sana bakarmıyım ben beni bırak kimse bakmaz sana.Şu tipe kim bakarya demişti.Kız Berkeye bir tokat atmıştı.Ve konuşmaya başlamıştı.Lan sen kaç kuruşluk adamsında benle dalga geçe biliyorsun ha.Bir daha benle dalga geçmiyeceksin.Zaten surda 1 gün kaldı karneyi almanıza.Seneye zaten peşinde sürüneceksin emin olabilirsin dedi.Berke kıza tam takat atıcakken.Berke'nin elini tuttum.....................................................................................................................
Arkadaşlar bu benim hayatımdan kısa biryerdi.Gerçekten yaşadım.Ve size hikayenin sonunu bekleminizi tavsiye ederim.Sonu acayıp şaşırtıcı.İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM
RandomArkadaşlar bu kitaba kendi hayatımı gerçekten yaşadığım şeyleri yazacağım.Aslında sadece içimi dökmek için yazıyorum....