Láska nezná hranice.

136 10 1
                                    

Za okny velkého moderního domu zuřila bouře. Vysoký kudrnatý muž se na to všechno koukal od svého stolu.

"H-Harry?" Špitl tiše malý hybrid se sklopenými oušky a pohledem zapíchnutým do země. "Copak je, hloupé kotě?" Zeptal se Harry a ani se na Louise nepodíval. "J-já se b-bojím." Zašeptal Loueh a nadskočil, když se ozval hrom. "A co já s tim?" Zabručel zelenooký. "S-spin-kat s L-Louisem." Vysoký brunet se postavil a otočil na Louise. Opřel se o svůj stůl a svraštil obočí. "Jdi do pelechu Louisi!" Zavrčel. "A-ale..." koťátku se do očí nahnaly slzy. "Dělej!" Zakřičel. Louis se rozeběhl s pláčem pryč.

Harry si upravil vlasy a poprvé v životě se rozhodl, že bude spát s Louisem v posteli.

Pomalu se vydal za svým hloupým koťátkem. Moc dobře ví kam se schovává, když na něj Harry křičí.

Otevřel dveře do kumbálu a uviděl tak chvějícího se Louise. Povzdechl si a vzal to klubko neštěstí do náruče. "Klid, Lou." Zašeptal Harry a Louis se na něj překvapeně podíval s uplakanýma očkama.
"Budu s tebou spinkat." Loueh mu obmotal ruce kom krku.
"D-d-děkuju." Zavzlykal Louis a nechal se Hazzou odnést do ložnice.

Kudrnáč ho položil do postele a stáhl ze sebe tričko. Lou-Lou se na něj upřeně díval, přesněji se díval na jeho tělo. "Nekoukej se na mě, je to neslušné." Modrooký sklopil pohled.
"P-promiň." Zanedlouho ucítil madraci prohnout se pod tíhou Harryho těla. Opatrně se na něj podíval a střetl se s jeho pohledem. Hned uhnul, protože to nesmí.

"Tak spi." Řekl Harry bezcitně a otočil se ke kotěti zády. Lou sklopil ouška a zavzlykal. Harry zavrčel a otočil se na Louise. Přitiskl ho k sobě. Koťátko se spokojeně usmálo, obmotalo ocásek kolo Harolodovy nohy a zanedlouho klidně oddychoval.

"Bože proč já?" Povzdechl si tiše Harry a zavřel oči.

********************************

"Nech mě ty hloupé kotě!" Křikl Harry na Louise, když ho nechtěl pustit z postele.

Loueh se rozplakal. "P-p-proč H-Harry zlý?!" Vydal ze sebe. Brunet se na něj vražedně koukal, ale věděl, že má pravdu. Snaží se mít od Louise odstup kvůli tomu, že k němu cítí hlubší city, ale nemůže. Je to přece hybrid! Bohužel pod Louisovým pláčem praskala ta ledová obrana kolem Harryho.
Jeho tvář se změnila na bolestnou a okamžitě si přitáhl plačící koťátko k sobě.

"Tak moc se ti omlouvám Loui! Tak moc. Miluju tě," zašeptal a věnoval Louisovi polibek mezi ouška. "L-lou taky m-m-mi-lovat Haz-zu."

Prosím, drž mě za ruku tak dlouho jak jen to půjde.

Pojď se mnou cestou trnitou ať můžeme dojít na planinu plné rozkvětlých květin.

Buď mým pomocníkem,
mojí láskou.

REAL LOVE||ONE SHOT||Larry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat