BENİMSİN...

41 3 1
                                    

Merhaba, kısaca size kendimi tanıtmak istiyorum.Ben Kolej de okuyorum.18 yaşındayım 12.sınıfa gidiyorum. Arkadaşlarım bana hep sen çok kaba, atarlısın diyorlar ama bana göre hiç de öyle değil. Bu arada be Tuana.
Kendimden çok Nefret ediyorum. Nedenini sorarsanız kendimden küçük birini sevdim aslında 1 yaş var aramızda ama neyse. Ayy sanırım o çocuğa sırılsıklam aşığım. Sevdiğim çocuğun adı da Berke. Ben berke ile nasıl tanıştığımı size anlatmak istiyorum...
Dersimiz bedendi, ben okul koridorlarında yürüyordum. Bir baktım müdür bana bakıyor, bende her zamanki gibi "nasılsınız hocam" dedim. Ve hocada benim sırtını sıvazlayarak "iyiyim kızım" dedi. Ardından yanımdan ayrıldı. Bir baktım Berke o gün nöbetçiymiş. Berke bana "tüm kızlar şeytan" dedi. Berke'in eski çıktığının adı Ece idi "Ece de şeytan" dedi. Bende sözünü bitirir bitirmez "Bende mi şeytanım?"dedim. Oda bana Gülümser bir şekilde bana "Hayır sen bir meleksin!!!" Bende teşekkür edip yanından ayrıldım.
Işte arkadaşlar o günden sonra hep benle ulaşmaya başladı. Ben size bir şey diyeceğim ben Berke'yi sevmeden önce Tarımla çıkıyordum. Ayrıldıktan sonra onu hala unutamamıştım. Berke yi görünce onu denemeye çalıştım. Olabilirmi olamazdı diye. Işte sonuç buralara kadar geldi.
1. DÖNEM bitmişti. Karne günüydü. Karnemde takdir belgesi vardı. Çok sevinmiştim. Karnemi alır almaz servise doğru yürüdüm. Servise yaklaşmıştım. Servise binmeden Berke beni servislerin arka tarafına çağırdı. Bende sevinçli ve kızarmış suratı bir şekilde yanına gittim. Ardından kekeliyerek "be-nim-le çıkarması???"dedi ve ben şok olmuştum.
Sonunda 15 Tatile girdik. Ben hep Faceden Berke'yle konuşuyorumdum. Onu çok özlemiştim yüzünü görmek istiyordum.
15 gün sonra...
Evet tatilin son günüydü ve artık Berke'yi görecektim. Akşam oldu. Yine Faceye girdim. Berke'yle konuşmaya başladım, en son kelimesi şu oldu "ayrılalım" bende yerimde kalakaldım. Berkeye çok sinirlenmiştim, ondan nefret ediyor, kin kusuyordum. Artık yüzünü değil ismini duymaya bile tahammül edemiyordum. Ama hâlâ ona karşı duygum vardı.
Ertesi gün okula gittiğimde yüzüme bile bakmıyordu. Onu görünce benim kalbim küt küt atıyordu.
Off ben Berkeden nasıl vazgeçecektim, hiç bir fikrim yoktu. Derslere odaklanamıyor, her dakka her saniye onu düşünür oldum. Berke önümden her geçtiğinde bakmıyor gibi yapıp aslında bakan biriydim.
Arkadaşlarıma Berke'yi yanıma çağırmalarını söyledim. Bir süre bekledikten sonra gelmişti artık. "Otururmusun?" ardından yavaşça oturdu. "Berke en azından seninle arkadaş kalabilirmiyim?"dedim. "Aramızda hiç bir duygusal bağ yoksa arkadaş kalabiliriz." Dedi. Bende başımı sallayarak yanından ayrıldım. Sınıfa gittim. Arkadaşlarım ne oldu diye sordu bende "aramızda artık hiçbir duygusal bağ yok." Dedim ve başım yere doğru eğildi. Zil çaldı derse girecektik. Berke kapıdan bana bakıyor, bende ona bakıyordum. Ve arkasından yeni sevgilisi Mine çıktı. "Sen nereye bakıyorsun öyle bak senin gözlerini oyarım anladınmı beni." Dedi ve elinden tutup sınıfa soktu. O kızın saçını başını yolmak istiyordum. Cadı ya sanki evet evet
CADI...
Çok sinirlenmiştim lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim. Mırıldanarak o kızı Berkeye bırakmam deyip sınıfa gittim. Derste ne yapsam ki aşık etsem kendime tekrar aşık etsem aklıma bir Plan geldi...
Mine'nin asıl sevdiğiyle konuşturmam lazımdı ama nasıl. Asıl sevdiği dediğimde Mine Berke'yi oynatıyordu ama Berke bunun farkında bile değildi..
Neyse asıl konuya geçelim artık Minenin sevdiği çocuk Efecan aslında kolay olacaktı çünkü Efecan benim çok çok yakın arkadaşımdı. Efecana olanları anlatıp yanından ayrıldım.
Bir süre sonra Telefonumu getirip Efecana verdim sonra Minenin yanına gitti. Bende uzaktan uzaktan onları seyrediyordum. Efecan konuya "SENİ SEVİYORUM" diye başladı. Minede kızarık bi suratla "BENDE SENİ SEVİYORUM" telefonu vermemin sebebi ise ses kayıdına almasıydı. Çok sevinmiştim artık çünkü Berkeyi o cadını elinden kurtarmıştım. Telefonumu Efecandan alır almaz Berkenin yanına doğru büyük adımlarla yürüdüm. Ardından ses kaydını dinlettim. Ve bana "beni bu aptal kızdan kurtardığın için senden çok teşekkür ederim." Bende suskun bir şekilde başımı salladım ve bana oracıkta çıkma teklifi etti. Bende duygusal bir şekilde kabul ettim. Yani evet evet evet...

Sonunda Seni Kendime KazandımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin