DEVRESEL HASAR ! DEVRESEL HASAR ! DEVRESEL HASAR !
-Tamam anladım. Ve düzeltmeye çalışıyorum.
DEVRESEL HASAR ! DEVRESEL HASAR !
-Bu işten kurtulur kurtulmaz ses ayarlarını gözden geçireceğim.TARDİS, her zamanki hırıltılı sesiyle bir o yana, bir bu yana savruluyordu fakat bu sefer durum biraz farklıydı. Doktor, az önce eski dostları Ağlayan Meleklerle karşılaşmıştı. Ağlayan Melekler her zaman tehlikelidir. Özellikle de gözünü kırptığın an seni geçmişe gönderip oluşan enerjiyle beslenen bir tür olduğu düşünülürse.Neyse ki hiç kimse zarar görmeden Doktor Ağlayan Meleklerden kurtulmayı başardı. Biraz mucizevi bir şekilde oldu ama şu an bunun pek bi önemi yoktu. Çünkü eğer Tardisi sabitlemeyi başaramazsa -ki işler iyi gitmiyordu- oluşan enerji onu bilinmeyen bir boyuta gönderecekti. Art arda bastığı düğmelerin Doktor'a yararı olmuyordu ama işin tuhaf tarafı Tardis hiçbir şekilde karşı koymuyordu sanki bilinmeyen bir boyuta gitmeye istekli gibiydi.
KONSOL DEVREDIŞI ! KONSOL DEVREDIŞI !
-Hadi ama !
Tam da olmasından korktuğu şey olmuştu. Eğer konsol devredışı kalırsa Tardisi asla sabit tutamazdı Doktor. Olabilecekleri düşünürken Tardis her zamankinden daha fazla sallanıyordu. Artık çok geçti. Tardis girdaba yakalanmıştı..