Capitolul1

179 10 6
                                    

    -Domnisoară Moore,la tablă.  Spuse profa.

   -Imediat.spun eu. Ma ridic incet din banca si ma indrept cu pasi mici spre catedra profei.

  -Rezolvă problema aceasta. Spuse profa.

   Ding ,Ding,Ding,Diggg..    

 -Ai scăpat de data aceasta Domnisoara Moore.

Copii puteti iesi în pauză. spuse profa.

Din perspectiva Jessicăi:

În  următorul moment,uşa clasei s-a deschis şi pe ea a iesit noul elev.Cum il chema..Zony,nu Zack,aaa da Zayn. E ceva ciudat cu tipul ăsta,hmm,dar o să aflu eu.Mi-am luat cărţile si caietele si am plecat la dulapul meu.Acolo m-am intalnit cu Alexia si Mona,prietenele mele cele mai bune.

-Hei darling,ai auzit? spune Alexia

-Hei,ce sa aud?

-In scoala s-a mutat un tip nou,se spune ca e noul Bad Boy al scolii   şi se mai spune şi că  a fost transferat aici tocmai din Canada,cică are reputatia de Bad Boy,înca din clasa a 7 a când l-a bătut pe căpitanul echipei de fotbal de acolo. spune Mona ingrijorata.

-Păi,nu stiam asta,dar e noul meu coleg de bancă.

-Ce? spun ele,in cor.

-Da stiu,astazi eu nu mai pot sa vin după ore la cinema,duceti-vă fără mine :|

-Pfff ok. spun ele.

Ding,Ding,Ding,Dinggg

-S-a sunat,bye girls,vorbim mai incolo.

-Ok,bye darling.

Mi-am luat din dulap alte cărti si m-am indreptat spre clasa.Aveam Biologie,deci o sa fie foarte plictisitor.Am deschis usa clasei si.............................................................

Pentru next vreau 1vot+1 parere.

Sper sa va placa!!!!!

Friends or Enemies?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum