ΚΕΦΕΛΑΙΟ 41

349 41 20
                                    

{Πλζ ακούστε το τραγούδι. Δεν ταιριάζει με το κεφάλαιο, αλλά αυτή την περίοδο μου έχει κολλήσει οπότε ακούστε το και πείτε μου γνώμες. Η κοπέλα που το λέει είναι η ΜΑΡΊΑ στο βιβλίο, δηλαδή η Laura Marano. Πατήστε το και βάλτς το επιτόπου στο 1:33.Καλή ανάγνωση}

*Πλευρά Νικ *

Κάθε φορά που το θυμάμαι δεν αντέχω.
Σονια - Θέλεις μήπως νερό;
Νικ - Οχι είμαι καλά, ευχαριστώ.
Σονια - Όταν είσαι έτοιμος συνεχίζεις.
Πήρα μια ανάσα και συνέχισα.

Νικ - Ήταν από πάνω της με ένα ματωμένο μαχαίρι και οταν με είδε άρχισε να τρέχει. Δεν τον ακολούθησα γιατί έβλεπα την Μαρία σε μια τρομακτική κατάσταση. Φοβήθηκα πάρα πολύ όταν την είδα έτσι.

Σημειώνει κάτι σε ένα χαρτί και κάθεται καλύτερα στην καρέκλα της.

Σονια - Μάλιστα. Και τι γνωρίζεις για την σχέση του με την Παπαδοπούλου;
Μαρία - Το μόνο που ξέρω είναι ότι την ήξερε από μικρός και ήταν καλοί φίλοι. Αλλά δεν γνωρίζω. Πάντως από ότι έχω καταλάβει, από την πρώτη στιγμή με σιχαινόταν.

Σονια- Ευχαριστούμε πολύ κύριε Παπαθανασίου. Φώναξέ μας την αδελφή σου σε παρακαλώ.
Νικ - Αμέσως.

Βγαίνω έξω και πλησιάζω τα παιδιά. Αγκαλιάζω την Μαρία και λέω στην Σωτηρία να πάει μέσα. Μου γνέφει και πηγαίνει προς το γραφείο της.

*Πλευρά Σωτηρίας*

Μπήκα μέσα και η κ.Σονια μου έκανε νόημα να κάτσω. Αυτό έκανα και εκείνη άρχισε να μιλάει ενώ τεντωσε την πλάτη της στην καρέκλα για να φαίνεται η κορμποστασιά της.

Σονια - Λοιπόν δεν θέλω να αγχώνεσαι. Δεν είσαι ενοχή για τίποτα. Απλά πρέπει να γνωρίζουμε τι ακριβώς έχει συμβεί, για να γίνει η δική του Αρβανίτη. Θέλω για αυτό να είσαι άνετη και αν σου είναι εύκολο να μου μιλάς στον ενικο. Πες μου ότι γνωρίζεις για το όλο συμβάν με τον Κώστα Αρβανίτη.

Σωτηρία - Δεν γνωρίζω για το πως την μαχαίρωσε. Το μόνο που ξέρω είναι την μέρα που σας φωνάξαμε καθώς ήμουν παρόν σε όλο το συμβάν. Ο Αρβανίτης μπήκε μέσα στο σπίτι και με χτύπησε στο στομάχι και μετά αριστερά να με βαράει. Μετά πήγε στην Μαρία Παπαδοπούλου και την κοιτούσε με ένα τόσο περίεργο βλέμμα... Σαν....

Σταμάτησα. Μου είμαι δύσκολο όλο αυτό...

Σονια - Σαν τι;
Σωτηρία - Μου είναι δύσκολο να το πω αυτό. Ήταν σαν να την σκεφτόταν γυμνή εκείνη τη στιγμή.
Σονια - Εντάξει μου αρκεί. Φώναξε μας τον Μανώλη Ελευθερίου.
Σωτηρία - Μάλιστα.

Βγαίνω έξω και φιλάω τον Μανώλη. Δεν έχω καταλάβει γιατί πρέπει να δώσει κατάθεση. Δεν ξέρει τίποτα για το όλο συμβάν. Τέλος πάντων.

Σωτηρία - Αγάπη μου σε θέλουν για κατάθεση. Σε παρακαλώ μην αγχώνεσαι. Το βλέπω στο βλέμμα σου ότι είσαι αγχομένος. Να ξέρεις ότι είναι πολύ καλή.
Μανώλης - Ευχαριστώ πολύ βρε ψυχή μου. Σε αγαπώ πολύ.
Λέει και μου χαϊδεύει το μάγουλο με τον αντιχειρα του.

Σωτηρία - Και εγώ.
Του λέω και με φυλάει αλλά μετά από δύο δεύτερα τον σπρώχνω.

Σωτηρία - Αντε βρε έχεις μια κατάθεση να δώσεις.
Μανώλης - Χαχα σωστά.

*Πλευρά Μανώλη*

Μπαίνω μέσα και κάθομαι επιτόπου. Δεν ξέρω τι με θέλουν εδώ δεν ξέρω τίποτα για αυτό το θέμα, αλλά θέλω να το παίξω χαλαρός. Κάθομαι καλύτερα στην καρέκλα μου και εκείνη αρχίζει να μου μιλάει, εγώ όμως το παίζω αδιάφορος. Μου λέει ότι δεν είμαι κατηγορούμενος για και και μπλα μπλα μπλα...

Σονια - Κύριε Ελευθερίου σας μιλάω;
Κάνω μια φούσκα στην τσίχλα μου και την κοιτάω.

Μανώλης - Θέλετε συγχαρητήρια;
Πραγματικά δεν ξέρω που βρήκα το κότσια να το κάνω αυτό.
Σονια - Σεβαστειτε λίγο!
Μανώλης - Καλαα.
Σονια - Λοιπόν το ξέρετε για τον Κώστα Αρβανίτη;
Μανώλης - Απολύτως τίποτα.
Σονια - Μάλιστα. Μπορείτε να φύγετε.
Βγαίνω έξω και με πλησιάζουν όλοι.

Μαρία - Τι ώρα είναι;
Νικ - 2:30
Μαρία - 2:30; Έχω χιπ-χοπ στις 3!!!

Μανώλης, Σωτηρία, Νικ - Πας χιπ-χοπ;
Μαρία - Ναι... Είναι μεγάλη ιστορία. Πάμε να ντυθώ. Φτάσαμε στο σπίτι και η Μαρία πήγε να ντυθει.

__________________
Αυτά για σήμερα. Δεν είχαμε και πολύ ενδιαφέρον κεφάλαιο να πω την αλήθεια μου, αλλά ψηφίστε και σχολιάστε.
Το τραγούδι λέγεται Boombox και όπως σας είπα και πάνω το λέει η 'Μαρία', δηλαδή η Laura Marano.
Μπορεί να βάλω και αύριο, αλλά δεν είναι σίγουρο.

Φιλάκια πολλά

Η Αγάπη Μοιάζει ΨέμαTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang