*Sakuma POV*
Insfarsit... Dupa atata vreme... Dupa atata suferinta, atata durere si atata asteptare... Am reusit... Am reusit sa-i infrangem pe cei de la liceul Zeus... cert e ca a fost un meci incredibil, dar cui pasa? Am reusit
-Te bucuri c-am castigat? ma intreaba Genda fiind si el bucuros, evident.
-De parca tu nu te bucuri! ii spun si scot limba la el
-Ba da, dar nu la fel de tare ca tine... spune el referindu-se probabil la artificiul pe care il aveam in mana. Nu crezi ca mergi prea departe? adagua pe urma
-Ba da.. ingan si arunc artificiul.
-Ce-ar fi sa mergem sa bem ceva? spune cu un zambet larg pe buze.
- Sigur
Si pornim spre casa lui. Era destul de mare... se pare ca parinti lui sunt plecati cu afaceri iar el trebuie sa stea cu sora sa mai mica care e plecata la o prietena.
-Intra. spune si imi face semn sa intru
Nu spun nimic si intru in casa uriasa.. analizez putin sufrageria uriasa si ochii mi se opresc la imensul candelabru de cristal suspendat de tavan, si fiind gata sa cada oricand.
-Nu e cam periculos? spun si arat in sus spre candelabru.
-Periculos? Candelabrul ala sta acolo de 2 ani. spune razand.
Ma asez pe canapea imensa din piele de culoare crem si ma uit la Genda care tot aduce pungi de chipsuri din bucatarie. Nu stiu daca o sa le manance pe toate... e destul de mancacios de fel... dar nu cred ca poate manca atatea chipsuri.
Oprindu-se intr-un final se aseaz langa mine.
Ia un DVD, care... sa zicem ca nu avea nimic pe el, adica era alb, nu avea nimic pe el.
Genda apasa pe micul buton al telecomandei, iar ecranul incepe sa lumineze camera, pana cand....
-AAAAAAAAAAAAAA!! tip punandu-mi mana la ochii!
Genda se uita la mine razand ca un idiot ce e!
-Inchide-l! tip inca cu mainilie la ochii ca sa ii am virgini inca cativa ani.
-Ce-i cu tine? Esti copil sau ce? intreaba cu o expresie luata parca din "Misu si Ionica"
-Avem doar 15 ani! Nu ne putem uita la chestii de astea! spun cat pot eu de serios.
-Avem deja 15 ani! Ai nostri trebuie sa fie recunoscatori ca nu fumam, nu bem, nu ne drogam si nu am lasat fete sau baieti insarcinati! spune serios si se uita la mine.
-Baieti insarcinati? Stii ce? Nici nu vreau sa aflu! i-o tai eu inainte sa aud despre lucrurile ciudate pe care le are in cap de la o anumita vreme.
In ultimele saptamani a tot aberat chesti! Cum ar fi: unicorni si voma curcubeu, pisica in vata de zahar, perne zburatoare, fazani cu oua de de prepelita, sunca de capra, manusi din latex si polistiren, dildo-uri si vibratoare, IAR ACUM BAIETI INSARCINATI?! E macar posibil? Cum l-ar naste? Pe fund? Nuu... ar fi prea ciudat. Cum l-ar alapta? Cu spe- UNDE NAIBA AJUNGE DISCUTIA ASTA?!
-La ce te gandesti, idiot cu par argintiu? intreaba pe un ton rautacios folosind porecla aia nasoala cand stau prea mult pe ganduri.
-La Doamna ma-ta, ipocrit cu par de matura! ii raspund inapoi, cu-n ranjet pana la urechi.
-Ce-ai cu mama, om fara mila? intreaba punandu-si mana pe piept parca ranit. V-am spus ca este si o mare regina a dramei?
-Ce am eu cu ea? Ce are ea cu mine?! Te cate ori vin la tine nu se opreste din a-mi atinge paru si a zice ca as fi o nora perfecta pentru ea! spun oftand amintindu-mi cat de tare imi propune maica-sa sa ma insor cu el.
-Bravo mama! spune Genda soptind, crezand ca nu l-am auzit, dar ma prefac ca nu l-am auzit.
-Si ce facem? intreb deja vizibil satul de plictiseala asta.
-Ne giugiulim? intreaba ca un ipocrit.
-Nu ar trebui sa fim pe invers sa facem asta? ii raspund la propia intrebare cu alta.
-Si nu esti? imi raspunde la intrebare cu alta..... APOI FMM-
-Nu. raspund scurt.
*Genda POV*
Vad cum piticania argintie se ridica vizibil nervoasa. Ce-am facut? L-am intrebat daca vrea sa ne mozolim, ce mare chestie? Chiar asa rau crede ca sarut.
Oare daca ma prefac ca is trist se mozoleste cu mine?
Si iau pozitia:
-Bine... spun cat pot eu de trist si de credibil par in timp ce imi cobor capul pentru a admira minunatul covor... e atat de ... covor...
-Nu tine la min-
Este intrerupt de mine sarutandu-l cat pot eu de bine, adica cat sa-l fac sa lesine, si a functionat! Nu rezista la 50 de lovituri!
-Futu-ti cruciulita ma-tii.... spune abia respirand.
-Shhh! Nu e frumos sa injuri!
-Si e frumos sa-ti mozolesti musafiri?!
-Da.
-----
Si cu asta si primul capitol din aceasta carte.