Bana bakıp bir şey demeden safiye ablaya döndü.
"Safiye hanın bana kahvemi getirir misiniz ?"
"Hemen getiriyorum Ömer bey!"
"Sahra hemen ömer beyi kahvesini yap, çabuk acele et..."
"Tamam, hemen yapıyorum."
"Bu hep böyle sinirli ,agresif midir.?"
"Kim ömer bey mi?
"Evet"
"Aslın da çok iyi biridir ömer bey çok nadiren sinirli olur ,sinirli olduğunda da pek yansıtmaz bize ."
"O zaman sadece bana böyle. "
"Bilmem... "
"Neyse sizi tutmayayım, kolay gelsin size."
"Sağol melek kızım."mutfaktan çıkıp bahçeye geçtim, mis gibi hava vardı.Gözlerimi kapatıp havayı içime çektim. Kuşların sesleri o kadar güzel geliyordu ki üstüne de çiçeklerin kokusu çok güzeldi.
"Safiye abla melek çok tatlı kız dimi ?"
"Evet öyle ,iyi kız ben de çok sevdim."
"Diğer süslü püslü, burnu kaf dağın da olan kızlar gibi değil, bir an öyle biri çıkacak diye çok korktum."
"Tamam ,tamam sen bir an önce ömer beyin kahvesini götür. "
"Tamam gittim. "
"Melek nerede sahra? "
"Bahçede melike hanım çağırayım mı ?
"Yok sen işine bak ."
"Melek kızım... "Melike hanın beni çağırdığını duyunca dönüp ona baktım.
"Efendim" " Ne yapıyorsun gel kahvaltı yapalım "
"Hava çok güzeldi kahvaltıya kadar bahçede dolanayım dedim"
"Hıım gel sevdiğin şeyleri yaptırdım."
"Tamam geliyorum."Melike hanımla eve girdik kahvaltı için, haluk bey yani dayım ve ömer kahvaltı masasın daydılar bizde geçip masaya oturduk .
"Günaydın "
"Günaydın melek kızım, nasılsın "
"İyim teşekkür ederim."
"Bu gün ne yapacaksın peki? "
"Hiç bir şey evde duracağım."
"Nasıl yani evde mi duracaksın?"Biz konuşurken ömer de pek konuşmaz her zaman ki gibi elindeki gazeteyi okur bizimle hiç oralı olmaz.
"Evet"
"Olmaz, niye gün boyu evde kalacaksın ki, ömer oğlum ?"Ömer kafasını okuduğu gazeteden kaldırıp babasına bakar.
"Efendim baba "
"Kuzenine gezdirmeyecek misin ?"Ömer elindeki gazeteyi bıraktı.Yüz ifadesi ciddileşmişti.
"Ben mi.... ?"
"Evet oğlum senden başka kuzeni var mı tabi sen gezdirecek sin! "
"Olmaz !"
"Evet haluk bey böyle bir şeye gerek yok. "
"Bundan böyle bana dayı de tamam mı?"
"Tamam amam gerek yok gezdirmesine ."
"Ama itiraz istemiyorum geldiğinden beri evdesin."
"Keşke bana da isminle değilde...."Melike hanımın bu sözünün üstüne biran sustum.
"Ben başkasına anne diye seslenemem, beni bunun için zorlamayın.Buraya geldim ,biraz kalıp sonra döneceğim bu süre için benden böyle bir şey beklemeyin lütfen ,şimdilik müsadenizle ben doydum."İzin isteyip masadan kalktım odama gittim .
"Melike ne yapıyorsun kardeşim, kızdan sana hemen anne demesini bekleme zamana bırak."
"Size dayı babama da dede diyor ama bana niye demiyor?"
"Çünkü bildiği bir annesi birde babası var ama dedesi ve dayısı yoktu bizi kabullenmesi kolay ama sana anne demesi biraz uzun sürebilir ,sabretmen gerekiyor."
"Haklısın galiba abi.. "
"Oğlum bu arada sende kuzenini al gezin biraz canı sıkıldı onun şimdi,kafasını dağıtır.Tamam mı oğlum ?"
"Tamam baba anladım ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİMDEKİ SIR
RomansaTüm hayatınız bir yalandan ibaret olsa ,tüm bildiklerinizin yalan olduğunu öğrendiğinizde ne yapardınız ? Melek yaşayarak öğrenecekti; Hayatın ona neler getireceğini ve neler alıp gideceğini.Birinden hem nefret edip, hem de aşık olabilir mi insan? A...