NASIL AŞIK OLDUM?

236 5 0
                                    

Hayat çoğu zaman pekte istediğimiz gibi gitmeye biliyor. Ama bu zorlukları yaşamadığımız takdirde aşık olamayız. Çünkü bu zorlukların üstesinden ancak aşkımız gelebilir. Başka hiçbir kuvvet bu zorlukları yenmeyi başaramaz. Bende aşık oldum ama ilk başta buna inanmıyordum. Çünkü önce kendimi inandırmam gerekiyordu. Sinan, o hayatımda gördüğüm en iyi kalpli, en sevecen ve kimseyi kırmadan doğru yolu bulmaya çalışan ve sevmeyi en iyi bilen adam benim için. Ama sinan bunu geç anladı. Kimseye yapmadığını bana yapan, kimseyi bu kadar kırmazken beni en feci şekilde yaralayan biri oldu. Aslında o da bunun doğru olmadığını biliyordu ama başka çaresi yoktu. Kendini buna inandırıyordu. Bana söylediklerini başkasına söylediğini, bana davradığı kadar başkasına davrandığını hatta en kötülüğü hakeden kişilere hiç bana yaptığı kadar yaptığını, hiç beni kırdığı kadar kırdığını görmedim. Evet, benimde geçmişte hatalarım olabilir. Kabul ediyorum ama yine de sinan bunu kabul etmekte zorlanıyordu. Ya da kendini inandırmayı başaramıyordu. Keşke bir sünger çekip yaşananları unutabilseydik ama olmayınca olmuyor demek ki. Sinan beni geçmişten beri tüm yaşananlara rağmen sevdi. Ben ise bunu biraz geç fark ettim. Ama şimdi onu ne kadar sevdiğimi anlayabiliyorum. Onunda beni ne kadar sevdiğini fark edebiliyorum artık. Artık galiba o kadar korkmama gerek yok. Ama tamamen korkmama gibi bir şansım yok. Çünkü şimdide sinanı kaybetme korkusu var içimde. Onu eğer kaybedersem, bir daha kendime gelemem. Hatta bir daha yaşayamam.
Gözlerim sinanı ararken, kalbim onun için çarparken bir başkasına bakamam. Sinanın bana söylediği:
"Umrumda değilsin" sözü benim en çok canımı acıtan sözlerdendi ama gerçek olmadığını sinanda bende çok iyi biliyorduk. İşte ben sinan'a böyle aşık oldum.

TATLI İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin