Merhaba arkadaşlar. Size nasıl tumblr girl olacağınızı öğreticem. Lütfen istemeyenler okumasın.
Arkadaşlar, tumblr kızları ikiye ayrılır; Siyah sevenler ve hep siyah giyenler, renkli ve simli giyinip tatlı gözükenler. Ben size siyah seven yani grunge tarzı tumblr kızlarını anlatıcam.
Tumblr kızlarının dolabında bulunması gerekenler şunlar:
- Yırtık kot (dizlerinden yırtıksa daha güzel olur.)
- Düz t-shirt
- Siyah skinny jean
- Yüksek bel pantolon
- Yuvarlak siyah gözlük
- Sevdiğiniz bir rock-metal grubunun t-shirti (rock yada metal olmayabilir tercih size kalmış.)
- Müslüman olsanız bile haç kolyesi güzel duruyo bence.
- Paranızın olması önemli çünkü dolabınızda nike, adidas gibi markalar olması lazım.
Ayrıca şunlarda olsun:
- Tattoo choker gibi aksesuarlar
- Aileniz izin veriyorsa istediğiniz bir yerinizi deldirip piercing takabilirsiniz. Büyük biriyseniz deldirmenizi öneririm. Yani piercinginiz olsun.
- Güzel kolyeler var, ama lütfen renkli almayın.
- Bide dövme olabilir yaşınız küçük değilse.
Neyse bu kadar yeter, anladınız siz. Böyle şeyler işte.
Davranışlarınızı tabikii değiştirin demiyorum ama böyle davranmaya çalışırsanız istediğiniz gibi bir kız olabilirsiniz:
- ''Yha, pöf, oyş'' gibi kelimeleri kullanmayı bırakın, tatlı olmuyorsunuz. (kullananlar için söylüyorum).
- Sigara içebilirsiniz. (Önermiyorum, sağlığa zararlı sonuçta. Tumblr girl olucam diye sigara içmek biraz saçma.)
-
Okul için:
- Siyah çanta alın. (Bence sırt çantası daha güzel.)
- Renkli kalemler kullanmayın.
- Defterleriniz pembe falan olmasın.
- Başarılı olun ama olmayadabilirsiniz başarınızla övünmeyin, umrunuzda değilmiş gibi davranın.
- Mutlaka güzel bir parfüm sıkarak gidin.
- Yasak değilse siyah oje sürebilirsiniz.
- Okul eteğiniz varsa kısa olsun.
- Eteğinizle uyumlu bir çorap seçin.
- Eğer serbest giyiniyorsanız siyah ağırlıklı giyinin.
- Okulu sevmeyin. ( :D )
Arkadaş ve sevgili seçimi:
- En fazla iki en iyi arkadaşınız olsun.
- Ama erkek-kız karışık grubunuz olabilir.
- Çıkma tekliflerini hemen kabul etmeyin.
Saç şekli:
- Kısa ve kahküllü olursa hem tatlı olur hem de tumblr girllerin yaptığı bir saç modelini yapmış olursunuz.
- İki tane yandan topuz yapabilirsiniz.
- Aslında istediğinizi yapabilirsiniz güzel kombinledikten sonra.
- Ya ışıl ışıl parlayan neon renkler yapmayın bence. Küf yeşili güzel mesela bide manic panic'in blue steel diye var o da güzel. Boyatıcaksanız tamamını boyatın.
Geçelim fotoğraf çekimine:
- Fotoğrafları bazen kaydırarak çekin ama hep değil. Belki onun uygulaması falan vardır ama ben bilmiyorum.
- Google'a tumblr girls falan yazın çıkıyo işte. Ama ben yine de örnek koyayım.
Eğer okuyan varsa ki bence kimse okumuyor. O zaman başka istekler yazabilirsiniz tumblr kızlarıyla ilgili. Diğer bölümde yazarım isteklerinizi çünkü şuan aklıma gelmiyor. (Neden kendi kendime konuşuyorum gibi hissettim? wğüraskdjlhtgj)
Neyse bye ♥