Dünya Güzeliyle Gelecek Hayali

178 21 0
                                    


     Bir yandan da Dünya Güzeli'nin teklifi kabul edip etmeyeceğini düşünüyordu. İçinden geçenleri belkide ilk defa bu kadar katıksız ve net bir şekilde ifade etmişti. Nolurdu yani bütün bu işlerden elini ayağını kurtarsa, küçük bir dükkanı olsa ve bu evinde Dünya Güzeli ile uyansa her sabah ?

     Her sabah uyandığında tek derdi yüzüne düşen altın sarısı saçların burnunun kaşınmasına sebep olması olsa ? Veya o kocaman yatak buram buram "Wish" parfüm koksa. Çünkü Dünya Güzeli'nin parfümüydü.

     Dünya Güzeli basma bir etek giyip bostan ile uğraşmasındı, Genç Adam hallederdi herşeyi. Yeter ki Dünya Güzeli onun olsun..

     Ailesi yurtdışında yaşıyordu Genç Adamın ve son zamanlarda yaşanan olaylardan dolayı biraz ürkmüşlerdi evlatlarına bir şey olur diye. Onları ziyaret etmesi lazım idi. Anne ve babası hakkında unutamadığı bir an vardı, başından vurulduğunda, ameliyat sırasında, bir ara gözlerini açmıştı ve anne ve babasını yere çökmüş ağlarken görmüştü.

     Bu anı onlara bir daha yaşatmamak üzere söz vermişti kendisine. Belki de bir şekilde üzerindeki yurtiçi ve yurtdışı arama kararını kaldırtmalıydı. Eğer ki buradaki yetkili makamlar yurtdışında aranması olan ülkelere biz bu adamı yakaladık der ise, onlarda aranmasını kaldırırdı ve hiçbir medya organında birkaç saniyeden fazla görünmezdi.

     Bunu yaptırmak için birisine ihtiyacı vardı Genç Adamın. Birisi yurtdışındaki makamlara "Biz bu adamı yakaladık, sizin aramanıza gerek yok" demeliydi. Birkaç tanıdığa telefon edip son çare Eski Şef ile görüşebilirdi. Tamam, güzel. Plan buydu.

     Birkaç tanıdık ile yüz yüze görüşüp son çare Eski Şef ile görüşecekti. Ama bu tanıdıkları telefon ile arayıp şu saatte şurada görüşelim diyemezdi. Bu sadece gerçekten yakalanmasına neden olurdu. Onun sadece bilgisayar üzerinden yakalanması gerekiyordu.


Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin