♥Zalúbila som sa ♥

59 3 4
                                    

Cŕŕŕŕn cŕŕŕn cŕŕŕ
Ráno my zazvonil budík tá najhoršia vec na svete😣 . Keď budík docinkal rozhodla som sa vstať s postele . Dala som si župan a papuče a šla som sa do kúpelne upraviť .💋 Upravila som si vlasy tak že som ich dala do copu 😀. Namalovala som sa (riasenku červený rúž make-up a trošku som si upravila obočie.) Potom som šla do svojej izby kde som vyberala outfit 👗.Dala som si modré šaty dlhé nad kolená . Ktomu som si čierne lodičky 👠a šla som sa naraňajkovať 🍳. Urobila som si volské oko 🍳.Keď som zjedla zapípal my telefón od mojej kamarátky Laury👩.Napísala my Laura ideš do školy ?
Ja-áno prečo ?
Laura-Chcela som ty povedať novinku poviem ty ju v škole 🏢 Pa.
Ja-Dobre Pa..💟
Potom som si dala do batohu desiatu vodu a šla som.☺
Z domu do školy to mám len 10 minút 🕛 . Prišla som do školy a vošla som do šatne kde som si lodičky👠prezula za prezúvky👡.Chvílku som čakala na Lauru dokým príde a povie my konečne tú novinu :) 5 minút som čakala až som sa dočkala. Laura došla tiež sa prezula a začala hned rozprávať.
Laura-Chceš to ozaj vedieť ? 😀
Ja- Áno 😇
Laura- dobre budeme mať nového spolužiakáá 😊😊
Ja- a to bola tá novinka ? 😕
Laura- Ty sa netešíš ?😦
Ja - ale áno uvidíme aký bude ☺
Laura- nejdeme už do triedy ? 😕
Ja- podme ☺
Šli sme do triedy a nachystali sme sa na hodinu ktorú máme hneď ako prvú.Ked som nachystala šla som sa Lauri opýtať otázky ktoré ma zaujímali 😄.
No nič nevedela vedela len že má dojsť 😦. Zazvonilo na hodinu prvú hodinu ktorú sme mali s našou triednou 👵. Došla do triedy . No ale teraz nedošla len s pomôckami ale aj zo žiakom .👨 Myslela som si že to je žiak z nejakej inej triedy ale keď povedala že je to náš nový spolužiak všetko som pochopila . Bol tak krásny😍 Hneď som sa do neho zalúbila 💜. Potom som sa musela sústrediť na viučovanie aby som sa pred ním nestrapnila😊. No ale stalo sa cez hodinu som bola tak mimo že keď my učitelka dala otázku či je Pavol Habera zubár odpovedala som áno 😑 . Všetci sa my začali smiať jediný ON sa my nesmial 💜. Uškerila som sa od radosti 😊. Potom som sa snažila sústrediť . Bolo 8:44 a 8:45 malo zvoniť učitelka volačo hovorila no ja som nevnímala. Pozerala som sa na hodiny kým zazvoní a ja môžem ísť za Laurov aby som jej povedala ako moc sa my ON páči 💜. Cŕŕŕŕn cŕŕn (zazvonilo) . Pozdravili sme sa a mali sme prestávku .Hneď som chcela ísť za Laurov ale ON ma chitil za ruku a potiahol na chodbu .💜 a začal rozprávať: On-Ahoj ja som Dávid a ty ?
Ja- Hmm..Ja já som sóm .. Karolína alebó Kajka 😊.
On- Máš krásne meno .☺😊
Ja-Dákujém 😍 aj ty si éé ty máš 😍
On- Dakujem 😊 (uškeril sa a ja s ním) Ja-Koľko máš rokov ? 💜
On-15 😊 ty ?
Ja- Tiež😊
Cŕŕŕŕn cŕŕŕŕn
Zvonilo na hodinu z Dávidom sme šli do triedy 💜.
Mali sme Slovinu a ja som myslela na náš rozhovor s Dávidom . 😍 Ale teraz som sa nestrápnila . S Laurov sme si posielali papieriky 📄.Spýtala sa kde som bola celú prestávku . Nevedela som ako jej to mám odpovedať ale napísala som len DÁVID😍.Potom my nemohla odpovedať pretože si nás všimla učitelka a papier 📄 nám zobrala a vyhodila do koša . Od zlosti ma učitelka dala odpovedať (samozrejme nič som nevedela). Nakonec som dostala 2-ku ☺.Potom keď zazvonilo išla som k Laure a začala som rozprávať:
Ja-Ahoj ! Ako ?
Laura-Dobre ale kdo je Dávid ?😕
Ja-Predsa ten nový žiak 😍.
Laura-Takže preto si nebola celú prestávku v triede.
Ja-Áno
Laura-O čom ste sa rozprávali ?😄
Ja- Len že ako sa voláme a kolko máme rokov 💜. P
Cŕŕŕŕn cŕŕŕn (zazvonilo). Ja som šla na svoje miesto . Mali sme Nemčinu.😇😊.Moc ju memusím ale dá sa to strpet.. Keď hodina skončila mali sme ešte dalšie ☺. Ktoré ubehli tiež v poriadku . Keď zazvonilo na koniec poslednej hodiny zbalila som si učebnice do batohu🎒. Keď som sa prezula šla som domov. Dorazila som domov no nikdo doma nebol.  Ked som si vyzliekla vetrovku a topánky :)šla som do kuchyne kde na stole bol papierik z odkazom : Išla som do obchodu daj si niečo na jedenie mama. Hladná som nebola tak som išla do svojej izby. Tam som si z tašky vybrala telefon. Ked som ho zapla našla som 1 správu . Ked som zbadala od koho je  velmi my bilo srdce bola od Dávida. 

Dávid-  Ahoj nepôjdeš von ? 

Ja- áno  o kolkej ? 

Dávid- o pol 3 a stretneme sa v reštourácii dobre ?

Ja-Dobre .

Dávid- Už sa teším.

Ja- aj ja idem sa prichystať ahoj . 

Dávid- Ahoj. 

Velmi som sa tešila na stretnutie z Dávidom ♥ .Bolo 14:05  tak som sa šla prichystať . Obliekla som si nové veci. Dala som si  šortky a čierny Kroptop. k tomu tenisky .Namalovaná som bola dala som si len červený rúž . prichystala kabelku a mohla som ísť. Zavolala som mame že idem preč a už som vyrazila.  Dorazila som k reštovrácií kde sme sa mali stretnúta Dávid ma tam už čakal♥. 

Ja-Ahoj !

Dávid- Ahoj Wau ! si krásna.

Ja- Dakujem ! ♥ ideme do vnútra?

Dávid-áno podme 

šli sme do vnútra kde sme si sadli . Po chvílke  nám prišiel čašník my sme si objednali. potrebovala som ísť na záchod tak som šla. Ked som zo záchodu višla videla som na našom mieste nejakého čudného chlapa hladala som Dávida. Ked som išla do druhej miestnosti zakopla som no v tom momente ma Dávid chytil . Pozerali sme sa pár sekúnd na seba a POBOZKALI sme sa. 

Tak toto je všetko z 1 kapitoly. Tešte sa čoskoro na 2-hú . Mám vás rada vaša žuvačka. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.








































Tajne Zamilovaná Where stories live. Discover now