Operasyon

341 20 6
                                    


Evinde cep telefonunun ön kamerasıyla kendi yüzünün fotoğrafını çekti ve usb kablo yardımıla bilgisayarına gönderdi. Ardından bu fotoğraf ile photoshop yardımıyla oynayıp arka fonunu beyaz yaptı.

Fotoğrafı iyice küçültüp printerdan çıoktı aldı. Süresi Geçmiş müze kartını ise scan edip bilgisayaına tarattı. Üzerindeki isim ve kurum bilgilerini tamamen değiştirip aynı boyutta bir çıktı daha altı.

Aldığı çıktıları makas ile kesip müze kartının üzerine yapıştırdı ve bıyıklı ve gözlüklü fotoğrafını da yine müze kartına yapıştırdı. Herşey tamamdı artık. Bir müze kat ve bir sahte bıyık ile bu operasyonu yaparsa gerçekten büyük bir iş başarmış olacaktı.

Gece yarısına doğru Genç Adam arabası ile Yıldız daki binanın nizamiyesine yanaştı ve aracından inip yakasında bulunan giriş kartını görevlilere gösterek yanaştı. Görevliler "Nereden çıktı bu" der gibi şaşırmış bakışlarla, parmakları tetikte Genç Adama gel diye işaret ettiler. Genç Adam yanaştı ve

-İyi geceler,ben burada misafir mühendisim ve bilgisayar sistemleriniz için yeni bir güvenlik duvarı çalışması yapıyorum. Gündüzleride beni görmüşsünüzdür beni burada. Bugün kızımın birinci doğum günü ve ona aldığım hediyeyi içeride masamda unutmuşum. Girip almak istiyorum.

-Beyefendi sabah gelirsiniz,bu saatte içeriye buranın müdürlerini bile almıyoruz.

Genç Adam acilen güzel cümleler kurmalıydı ve kendisini içeri aldırmalıydı.

-Bakın sizinde çocuğunuz vardır belki onlar hatırlamazlar büyüdüklerinde ama aile için ne kadar önemli birşey olduğunu bunun unutmayın. Rica ediyorum bir kişi benimle gelip şu küçük hediyeyi alıp çıkalım,lütfen..

Genç Adam lütfen derken gözleri dolu dolu söylemişti ve görevli kişi gerçekten etkilenmişti.

-Tamam bende seninle giricem ve iki dakika içinde geri dönmüş olucaz.

-İki dakika çok bile bir dakika bile yeter,masanın üzerinde duruyor zaten küçük bir ayıcık, ddi Genç Adam çok mutlu bir şekilde.

Görevli Genç Adamın giriş kartını turnike üzerindeki cihaza okuttu ama cihaz kırmızı ışık yandı ve geçmesine izin vermdi.

-Geceleri genelde giriş kartlarını kabul etmez mesaii dışı olduğu için, turnike üzerinden atla bakalım delikanlı.

-Tamamdır abi, dedi Genç Adam.


Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin