Operasyon Devam Ediyor

227 21 2
                                    


     Beraberce içeriye girdiler. Genç Adam için şu ana kadar herşey planlandığı gibiydi. Sadece içeride bir görevlinin olmaması için dua ediyordu. Bu görevliyi birazdan bayıltacak ve içeri girip Eski Şefin bilgisayarından aranma kaydını silip ilgili kurumlara bir mesaj gönderecekti.

     Bunu nasıl yapacağını tam olarak biliyordu çünkü daha önce masabaşı kısa bir süre çalıştığında bu işe bakmıştı. Ancak yinede Genç Adam bu tesise gireli uzun bir zaman olmuştu ve aynı nöbetçilerin sayısı arttırıldığı gibi içeride de bir takım yeni önlemler alınmış olabilirdi.

     Ve işte karşısındaydı. Girmek istediği müdürün odasına kadar iki tane daha kartla giriş vardı.

-Hangi odada? Diye sorddu görevli.

-Müdürün bilgisayarına yazılımı kurarken orada unuttum,dedi Genç Adam.

     Görevli "Orası müdrün odası lan!" der gibi kendi kartını okuttu birinci cihaza ve kapı açıldı, Genç Adam kendi müze kartına gerek kalmadığı için şükretti içinden. Görevlinin peşi sıra devam etti ve müdürün odasının hemen girişindeki cihaza görevli kartını okuttu ve kapı açıldı. Görevli

-Hadi oyuncağı al gel, dedi ve alnını tam ortasına okkalı bir yumruk yedi, afalladı dev cüsseli görevli ve hemen ikinci yumruğu da yiyip kendinden geçti. Genç Adam görevlinin kartını aldı ve telefonunu çıkartıp sessize aldı. Görevli uzun uzun uyuyabilirdi artık.

     Müdürün yani Eski Şefin odasın girdi ve bilgisayarı açıp yapması gereken işe koyuldu. Acele etmesi gerekiyordu çünkü içeriye her an birisi gelebilirdi. Gelmemesi için dua ediyordu. Aranma kayıtlarını tutan veri bankasından ismini sildi ve bununla ilgili bir yazıyı bir çok kuruma e posta ile gönderdi.

       Bütün memurlar uykularının tam ortasında bu bilgi ile ilgilenmeyecek ve sabah çıkarken küçük bir bilgi notu yazıp bölüm amirlerinin masasına bırakacaklardı ve bölüm amiride uykudan yeni kalktığı için pek önemsemeyecekti. Genç Adam aranma durumundan kurtulmuş olacaktı.


Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin