Eski Şef Hain mi?

204 21 8
                                    


     Bu arada birde hakkında ihraç davası açılıp ihraç olsa mükemmel olurdu, Genç Adam veritabanında ismini yazıp arattı ve çıkan her sonucu tek tek silmeye başladı.

     Belkide bütün kendisine karşı kurulan kumpasları şu anda bozuyordu çünkü haberi bile olmayan cinayetlerden bile sorumlu tutulduğuınu şuanda bilgisayar ekranından görüyordu. Eski Şef mi yapmıştı bunları ?

     O mu istiyordu Genç Adamın yakalanmasını ? Bunları sona düşünürüm diyerek bilgisayarı kapattı ve yavaşça odadan çıktı. Ardından görevliyi arkasında bırakarak hızlıca kapılardan geçip nizamiyeye yöneldi. Elindeki giriş kartını cebine koydu ve nizamiyedekiler ile karşılaştı.Nöbetçiler;

-... nerede delikanlı?

-Abi o tuvalete gitti,banada hızlıca nizamiyeye gitmemi söyledi.

-Buldun mu hediyeyi?

-Buldum göstereyim, dedi Genç Adam ve evrak çantasından küçük bir ayıcık çıkartarak gösterdi görevlilere. Ardından aracına yöneldi ve aracına binip yavaşça uzaklaştı binadan. E-5 otobanına çıktığında Genç Adam takma bıyığını çıkarttı üst dudağının üstünden ve camdan dışarı attı.

     Yan koltukta duran ayıcığıda aynın şekilde camdan dışarı attı. Çatala da ki evine yaklaşırken yaptığı bu işi düşündü. Bir müze kart ve takma bıyı ile oyuncak ayıyla ülkenin en iyi korunan tesislerinden birisine sızıp kendisi hakkındaki bir takım bilgileri silmişti. "Keşke memuriyetimi de silebileceğim bir sistem olsa idi de silseydim" diye düşündü kendi kendine.

     Şimdi evine gidip güzel bir sigara içip rahatça uyuyabilirdi.


Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin