Hayriye,Beyza ve Esra okula gitiler, ben'de hemem kardeşlerim'in yanina gitim.
Dişarda beni bekliyor lar di, bindik otobüse ve büşra'yi okula braktim. Harçlık vermek için çantam dan çüzdanin aldim, içinde tek 5 Lira var di o nun da kardeşime verdim. Gülüzarı da kreşe braktim ve dedim ki "Ablam sakin gitme kendi başına bir yere, ben seni gelib alçam" dedim ve okula gitim.Okula gitim ve sinıfa gidim, Hayriye geldi ve dedi ki, nerden gelion?, yoksa kardeslerinin yanindan mi gelion?."Evet okularina brakib geldim".
Müdüre Hanim beni odasina carmış di hemem gitim. Kapisina vurdum "Tik Tik" diye. Içeri girdim ve dedi ki otur kizim. "Burasi Kolej okulu oldu için pahalı, duydum ki Yetimhane de kaliyon". "Senin okul mazraf larini deflet mi ödüyor"?. Ben de dedim ki"Bilmiyorum efendim"dedim ve çiktim odadan.
Yurda gitim ve kumpara mı aldim ve açtım . Icinden sadeçe 25 Lira çikti, alıb parayı Kardeşlerim mi almaya gitim.
Girdik bir dükkanin içine bonçuk ve ip aldik. Parka doru gider ken Simit çi var di. "Abla açiktik" diyin çe iki Simit aldik oturup bir Bank da yedi.Saat geç olmuş du Yurda brak mam lazim di. Brakdim Kardeşlerim mi Yurda ve ben de otobüse binip yurda gitim.
Beyza geldi ve dedi ki nerdey din tüm gün görmedim seni? Kardeşlerim nen gesdik. " Poşete ne var"dedi ve ben de Bonçuk ve ip aldim. "Ne için" kendi parami kazanmak için. Şik dim odama ve başladim Bileklik ve Kolye yapmaya .Bir Saat sonra
Bir saatin içinde baya çok Bileklik ve Kolye yapmiş dim.