Capitolul 3

1.8K 111 1
                                    


D.p lui Drake

O caut pe fata asta de ceva timp prin magazine si nimic. Unde se putea ascunde in felul asta? Are un talent fantastic de ase ascunde si nimeni sa nu o gaseasca. Ma dau batut si ma indrept spre masina, nu ii gasesc nici pe Austin si Vanesa.

Femeia asta o sa ma omoare intr-o zi. Nu intelege ca eu inca o iubesc si ca sunt sotul ei. Crede ca poate sa faca ce vrea de fiecare data cand ii tuna in cap. Nu intelege ca locul ei este langa mine. Ca suntem suflete pereche.

Ajung la masina si ce sa vezi micuta mea sotie sta pe bancheta din spate cu castile in urechi. Bat in geam, si dintr-o data tresare, se uita la mine cu o privire deparca ar vrea sa ma omoare. Deschid usa si vreau sa ma pun langa ea, dar ma impinge.

- Ce ai tu nebuno?

- Dispari.

- Vreau si eu sa stau in masina.

- Cauta alta masina.

- Esti nebuna?

- Dispari tu nu auzi.

- Nu. Acum taci si lasa-ma sa stau si eu.

- Nu vreau.

- Ba o sa vrei.

- Ba nu.

Ma impinge afara din masina si blocheaza usile.

- Deschide nenorocita asta de usa.

- Nu.

- Amanda, sparg geamu.

- Nai decat. E masina lu Austin.

- Amanda.

- Prezenta.

- Termina cu prostiile si deschide usa.

- Nu.

Incep sa trag ca nebunu de nenorocita asta de usa poate reusesc intr-un sfarsit sa o deschid dar nimic. Amanda se uita la mine amuzata si nu inteleg de ce. Eu continuu sa trag de usa. Ea continua sa se uite la mine cu zambetul pe buze, ce o avea femeia asta de zambeste. Sigur are ceva probleme sus.

Trag cu toata forta de usa si cand se deschide cad.

D.p Amandei.

Il vad pe Drake cum cade ca un bolovan pe jos. Se uita la mine cu o fata de milog, astepta sa ma duc catre el sa il ajut da nu. I-am vazut pe Vanesa si Austin ca veneau catre masina. Zambeam pentru ca stiam ca Austin o va deschide.

- Nebuno puteai sa spui ca vin astia doi.

- Si unde ar mai fi fost distractia.

- Nicaieri.

- Ai vazut. Acum totul e mai distractiv.

- Ce faptul ca am cazut?

- Exact. Vezi ca stii.

- Nebuuna.

- Tampit.

Apar cei doi insfarsit la masina razand.

- Voi doi ce aveti?

- Frate nu te-ai vazut cum ai cazut. Ca un bolovan.

Stapana vampirilor 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum