//Luanna p.o.v//
Laiptais vilkau 2 lagaminus prikimštus visokio šlamšto.Tėvų namuose palikau dauuuuuuug daiktų,bet čia neatsivešiu savo viso kambario.Uhh,kodėl čia nėra liftų?!Temti sunkius lagaminus į trečią aukštą ne viena iš lengviausių užduočių.
Pagaliau!!!
AŠ jau trečiame aukšte,ir esu tiesiai prieš savo 'namų' buto duris.Raktų dar negavau,tad...
Turėjau skambinti į duris.
Po kelių minučių durys prasivėrė ir aš išvydau aukštą,garbanotų ilgokų plaukų vaikiną su alaus skardine rankoje.
-Kas tu?-pakėlė antakį nužiūrėdamas mane nuo galvos iki kojų.
-Aš Luanna,nauja JŪSŲ kambariokė.-žiūrėjau į jį tokiu 'poker face',kai jis tiesiog nepatikėjo manimi.
-Sakai kambariokė..-nutęsė.
-Pakviesk Zara.-pavarčiau aksi.
-Jos nėra..-jis užsivertė skardinę.
-Klausyk įleidi mane,arba aš skambinu Zarai.-patrūkčiojau pečiais.
-Nu gerai,įeik ,KATYTE.-jis pilnai atidarė duris,o aš vos įsitempiau lagaminus.
-Galėjai padėt!
-Galėjai paprašyt!
-Koks tu dželtenmenas?-dėbtelėjau.
-Joks.-purkštelėjo.
-Tai kur man eit?Kur mano kambarys??-išpūčiau akis.
-Šiaip čia yra 4 miegamieji ir visi užimti tai..-jis ėjo kaip supratau į svetainę.
O čia sėdėjo dar vienas vaikinas.Blondinas ir turėjo lūpoj auskarą.
-Helau.-šyptelėjo mane nužiūrėdamas.
-Labas.-greitai pasakiau.-Tai tu man pasakysi,kur turėčiau apsistot??-vėl atsisukau į garbanių ir sušukau.
-Ką aš žinau!-susiraukė.
-O ko tu ieškai?-paklausė blondinas.
-Savo kambario.-pati nepatikėdama tariau.
-Tai..Kad visi užimti.-blondinas klausiamai atsisuko į garbanių.-Žinai ką.Palaukim Zaros ji pasakys.O dabar savo lagaminus gali pasidėti pas mane kambaryje.-atsistojo blondinas.
Nusekiau jį,kai jis pradėjo eiti,kaip suprantu į savo kambarį.
-Na štai,duokš.-jis paėmė lagaminus ir pastatė prie sienos.
-Ačiū.-šyptelėjau.-tu visai kitoks nei anas,šmėkla.-nusijuokėm nuo paskutinio mano žodžio.
-Tu apie Harry?Jis savimyla ir vaidina žiauriai kietą.-blondinas pakraipė galvą.
-Luanna.-ištiesiau ranką.
-Luke.-šyptelėjęs vaikinas draugiškai paspaudė man ranką.
-Malonu..-nutęsiau ir tarp mūsų stojo nejauki tyla.
-Einam ten,pas šmėklą..-pavarčiau akis.
Jis palinkčiojo galvą ir atidaręs duris praleido mane pirmą.
Butas buvo labai tvarkingas ir švarus.Spalvotas interjieras labai dėrėjo prie baltų baldų.Virtuvėje buvo baras ir aukštos kėdės.
Apsidairius užsikeberiojau ant kėdės ir toliau dairiaus.
Netrukus Luke prisėdo šalia.
-Labai gražus butas-palinkčiojau galvą.
-Čia Zara viskam vadovauja.Viena mergina,supranti,kaip už mamą.-šyptelėjo.-O kas tu su Zara?
-Aš?Mes nuo 5-tos klasės esam geriausios draugės.O kaip jūs čia?-šyptelėjau.
-Harry Zayn draugas,o aš tiesiog pagal skelbimą.-blondinas pavėlė savo plaukus.
-Zayn su Zara..-nemokėjau užbaikt sakinio.
-Taip.-Luke apsilaižė lūpą.
Netrukus pro duris įėjo Zara ir Zayn.
-Luna!!!-sušuko atbėgdama apsikabint.
-Kaip seniai tave mačiau.-sumurkiau.Apsikabinusios palingavom,kaip pingvinai.
-Labas Zayn.-pasisveikinau,kai Zara mane paleido.
-Jūs susipažinot?-Zara parodė pirštais į mane ir Luke.
-Jo,jis daug mielesnis ,nei anas šmėkla.-galva parodžiau į svetainę.
-Aš viską girdėjau.-atėjo susivėlęs.
-Susivėlus šmėkla.-šyptelėjau Luke.
***********************************************************************
Nauja dalis.
Įvertinkik:')
-Evy
YOU ARE READING
Shut up,bitch..
ParanormalEsat gyvene barake? Bent žinot koks tai jausmas? Kiekviena diena su kažkuo.. Tiesa,22 Luanna'i, ir 23 Luke,bei vienmečiui Harry,dar reikėtų suaukt.. Kvailystės,išdaigos,juokas,cigaretės,narkotikai,alkoholis..Ir pykčiai? *****************************...