Deel 16

102 9 0
                                    

Pov Delano
Ze hebben net foto's gemaakt, morgen krijgen we de uitslag te horen. Ilse is bij mij gebeleven echt lief van haar. Ze gaat steeds meer voelen als mijn moeder. Ik probeer in slaap te komen maar het lukt gewoon niet door die kraag. "Kun je niet slapen" vraagt ilse als ze ziet dat ik nog steeds wakker ben. "Nee, die kraag zit zo in de weg" zeg ik boos. "Heb je verder geen pijn" vraagt ze. "Nee de pijnstilling doet goed zijn werk" zeg ik.

De volgende ochtend word ik wakker. Heb ik toch nog even geslapen. Ik kijk naast me en zie dat Ilse nog slaapt. Ik kijk op de klok en zie dat het pas 07:00 uur is. Dat is best vroeg.

Pov Ilse
Het is ondertussen alweer middag. We hebben vannochtend lekker samen ontbeten. "Zo de uitslag van de foto's, het ziet er goed uit, geen kneuzingen ofzo." Zegt de arts. Ik haal opgelucht adem en kijk dan naar Delano die ook blij kijkt.

Pov Delano
Ik heb net nog even een film gekeken met Ilse. Hij is net afgelopen. "Zo delano, hoe gaat het" vraagt dr Mannig. "Beter, ik heb minder pijn dan gister" zeg ik. "Gelukkig maar" zegt ze. "Ik had je moeder gister al gesproken, ik had al gezegt dat ik vandaag even langs zou komen" zegt ze. Ilse is even naar het restaurantje, maar die zou zo wel terug komen. "Ik wou nog even met jou en jouw ouders praten" zegt ze. Ik knik. " ik denk dat Ilse zo terug is. En bart zou vanmiddag komen met Sven, Logan en Laura" zeg ik. "Dat is een grote familie" zegt ze. "Ik heb nog een zus, Tess dat is de dochter van Bart, maar die komt vandaag denk ik niet" zeg ik. "Hoe zit het dan precies met jou familie?" Vraagt ze. "Nou Ilse heeft 3 kinderen, waarvan Logan en Laura van een man. Sven is ook haar zoon alleen sven heeft de zefde vader als mij, maar mijn vader is bij Ilse weg gegaan. En ja Tess dan maar dat had ik al gezegt. Mijn ouders zijn beide overleden maar mijn vader had toen een brief geschreven die ik moest afgeven en daar stond in dat hij graag wou dat ik bij Ilse zou gaan wonen, bij mijn echte half broer zeg maar" vertel ik. "Klink nogal ingewikkeld" zegt ze. Weer knik ik. "Zo gezellig hier" zegt Ilse als ze binnen komt lopen. "Ja hoor!" Zeggen ik en dr manning.

Pov Ilse
Het is middag en Bart is er ondertussen ook met de kinderen. Ze zitten met z'n 4ren een spelletje te doen. Niet veel later komt dr Manning binnen lopen. "Hoi, ik wou nog even met jullie praten" zegt ze. Bart en ik knikken en lopen achter haar aan naar een andere kamer. "We zitten een beetje in de knoop met wanneer we met de kuur gaan beginnen" zegt de dr manning. "Delano moet eerst goed aansterken anders is hij veel te slap voor de chemo, maar aan de andere kant kunnen we niet te lang meer wachten." Zegt ze. Weer knik ik. "Wat stelt u voor?" Vraagt Bart. "Dat we maandag gaan opereren voor de portocat en de testjes gaan doen die we eigenlijk gister zouden doen. Met de kuur wil ik woensdag beginnen" zegt ze. "Lijkt me prima" zegt bart. Weer knik ik. Ik vind echt moeilijk, vooral om je kind zo te zien lijden.

Happy Family 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu