S Naomi jsme se vzbudily v 8 hodin ráno. Oblékly se, nasnídaly a trochu upravily. Asi ve 12 hodin my Vláďa zavolal, jestli nechceme ven, že by nám ukázal jeho oblíbená místa. "Kočkoo? Náš velký youtuber Vláďa se ptá, jestli nechceme ven, že by nám ukázal jeho oblíbená místa, co ty na to? Jdeme?" Zeptala jsem se Naomi. Naomi se na mě zvědavě otočila v zrcadle "Jak to, že máš jeho číslo? No jasně řekni mu, že rády půjdeme." Uchechtla jsem si s jiskřičkami v očích''myslím, že to vysvětlení nepotřebuje a vlastně je to úplně nepodstatná věc.'' S Vláďou jsme šli na Karlák a ještě do Paládia pro nějaké oblečené a na oběd do jedné luxusní restaurace poblíž centra, na který nás jako správný gentleman pozval. Po výborném obědě nás vzal k jednomu jezeru kousek od Prahy. Bylo to tam nádherné. Domů jsme přišli kolem osmé hodiny večer. "Tady máte dva VIP lístky. S nimi budete moct do zákulisí a na Brněnský CineTube, pojedete s námi ve Fakeer autu a všechny produkty, co tam budou k zakoupení vás nebudou nic stát, stačí jen, když ukážete ty lístky." Vláďa nás ještě před vchodem do paneláku pozval na CineTube, protože měl 2 VIP lístky u sebe "Tak co berete?" Zeptal se s úsměvem na tváři po vysvětlení všech potřebných informací. S Naomi jsme se na sebe podívali a se smíchem řekli "Si piš, že bereme, zní to jako dobrý nápad, jak si vyrazit a poznat nové lidi!" S hlasitým smíchem mě Vláďa objal a s Naomi se rozloučil. Večer se nám zalíbil gauč. Ráno nám neuškodila snídaně do postele, kterou uvařila Naomi, k snídani neodmyslitelně patří projíždění všech mých sociálních sítí a stalkování mých crushů. Najednou mi přišla zpráva od Vladislava "Ahoj čičino, nechceš se jít jen tak projít?" Naomi se na mě šibalsky usmála, protože mi koukala přes rameno. ''Lass nebude ti vadit, když se půjdu s naším velkým youtuberem projít?'' zeptala jsem se Naomi se psíma očima. ''No dobře...běž s ním ven, stejně dneska musím do práce a byla by jsi tu sama...'' '' Ahoj velký youtubere! Jasně, že se půjdu ráda projít. Včera to bylo moc fajn.'' Vzala jsem si vak s telefonem, peněženkou, klíči a seběhla jsem dolů. Na chvíli jsme si sedli na lavičku u jezera, kam nás vzal včera a povídali si. ''Hele baby a ty jsi měla už někdy nějakého frajeryse?'' S rozbušeným srdcem jsem se na něj zaraženě podívala ''hah...proč se mě ptáš na takovouhle otázku? Ještě nepřišel ten pravý, takže ne neměla a co ty? Měl jsi už nějakou slečnu?'' Zapřemýšlel a odvětil mi ''no jak se to tak vezme, žádný vážnější vztah jsem neměl. A mimochodem nejsi zase tak ošklivá... uhm teda chci říct, že jsi hezká na to, aby jsi ještě neměla frajeryse.'' Sklonila jsem hlavu obličejem do klína, začervenala jsem se a skousla si spodní ret. Chvíli bylo ticho, jakoby na něco čekal... Najednou mi ukazováčkem nadzvedl hlavu (snad víte jak to myslím), podíval se mi do očí a políbil mě, ani nevím proč, ale já mu polibek oplatila a začali jsme se líbat.
ČTEŠ
Můj kluk YouTuber (w/Vláďa)
FanficAhoj já jsem Kiki a chci vám povyprávět příběh co se mi stal. Je mi 17 a mám kamarádku Naomi,která bydlí v Praze. Samozřejmě jsem zase nestíhala vlak a tak mi ujel protože jsem se srazila s jedním klukem. Co se dělo potom? Dozvíte se v této knížce .