1-

7 0 0
                                    

Sabahtan beri aralıksız kar yağıyor. Soğuktan uyuşmuş olan şehir parıl parıl ışıklandırılmış olmasına rağmen ağır çekim haraket eder gibiydi.
Bugün bu hapishaneden kurtulmanın tam zamaniydi. Hic kimse umrumda degildi. Sadece yurttan kaçmayı kafama koymuştum.
Soğuk yatakhaneden ilk adımımı attim. Aslında hicbir korkum yoktu. Sadece intikam ateşiyle yanıyordum. Şimdi kime diye sorucaksınız tabiki beni buranin içine hapsetmiş kadina anneme. Buradan çıktıktan sonra onu bulup ve bana hesap vermesini saglıyacagım. Bir nedeni olmali öyle degilmi?
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Her şey tamamdı. Sadece bekçi kulübesi kaldi bu aşama en kolayı. Aslında uğraşmama bile gerek yoktu yaşlı bekçimiz günün her saatinde uyuklardı. Hizli adımlarla kapının oraya vardim. Kapıdan atladıktan sonra ara sokağa hizla koşmaya başladım. Ve iste artik özgürüm.
Biraz yürüdükten sonra bir pansiyon un önünde durdum. Kaçma planı için neredeyse bir yildir para biriktiriyordum. Ben böyle düşünürken yaşlı bir amcanın sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
"Kizim bu soğukta ve gecenin yarisi burada ne bekliyorsun?"
"Ben pansiyonda oda kiralıyacaktım"
Yaşli amca beni süzdükten sonra içeriye buyur etti.
"Sen 12 numaralı odaya geç kizim" dedi.
" teşekkürler" deyip merdivenlere yol aldim. Odanin kapisinin önüne gelince artik dönüşümün olmadığını anladim. Zaten dönmek isteyen de yok. İşte şimdi başlıyorumm....

##### ilk hikayem nasilll 😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin