СОН(ГЛАВА 11)

196 14 0
                                    

Ми з Румпілем йдемо по коридорах громіздкої конструкції.В1н має відвести мене до Денні.Ось і вона.Як же я хочу її смерті...Та маю усміхатися...Чорт!
-Привіт,Рито!Рада тебе бачити!Я-буду твоїм інструктором,а потім ти зійдеш на трон!Ах...-замріялась зрадниця.
-Ага.Де кабінет?-спитала я.
Тут озвався Румпіль:
-Не кабінет,Рито,а школа.Навчатимешся з Румпілями з інших королівств.Але зараз,так..Кабінет.
Він шикарний!Зала більша за увесь мій дім!Скрізь килими,золото,срібло.
-Тут чудово,чи не так?Тут жила твоя мама.-нагадала Денні.
-Ти знала,що її вб'ють?
-Усі це знали.Відповідь жорстока.Невже ніхто нічого не зробив,щоб завадити цьому???!!!Чому вона?
-Мене теж вб'ють,так?
Тут,Денні мене шокувала:
-Ні.
-Я щось не розумію...
-Ой,Рито!Скільки всього тобі треба зрозуміти!Твій батько-був королем Румпілів,а ти-його нащадок!Тебе ніхто не зачепить...
-Ттобто...Мій батько -Румпіль?А дде він?-запнулась я.
-Загинув.Його вбили на війні між королівствами...Ти-мусиш продовжити її.Себто війну.Джеккі не хотіла аби ти була в небезпеці...Тут інші закони.Якщо тебе вб'ють тут,то вб'ють наяву!Розумієш???Тоді твоїй мамі запропонували артельнативу:поки тобі нема 15-ти не потрапиш сюди і не посядеш трон,а вона тимчасово буде королевою...Але,коли тобі випониться 15,вона має померти.Ти б їй не допомогла...Мені шкода..-мовила Денні...
-Але де увесь цей час було мамине тіло?
-Тут.Усе що тут відбувається-справжнє!
історія королівств дуже складна і багатогранна...Ти будеш це вивчати у школі Румпілів.
-Денні,а я одна така,..Тобто,ну...це...напів людина напів Румпіль?Це заборонено?-чесно,я боюся того,якою може бути відповідь.
-Ем...Ну,як тобі сказати...Законом це в принципі не заборонено,але ти така перша...
-Оооо,ясно.
-Ой,я забула!В тому світі скоро світанок,а в тебе шопінг,-криво посміхнулась Денні.-
Щоб бути там натисни на праве око і крутнися.
-що??/Ахаха.Казочки.
Пауза
-Стоп,то тоді ви мене не катували?А вставляли цю штуку?
-А ти кмітлива,так.-Мовила співбесідниця...
Я зробила так,як вона сказала...
ДАЛі БУДЕ...

Сни...Where stories live. Discover now