1.Bölüm

568 25 6
                                    

Güneş Yilmaz- 36 yaşinda 3 kiz annesi.Kizlarindan Selin ve Nazli ikizleridir Peri ise küçük kizi.Selin ve Nazli çift yumurta ikizi hiç bir-birlerine benzemiyorlar.Selin süslü eğlenmeyi,yaşamayi seven,Nazli hirçin, çok kizlarla takilmaz kardeşlerinide hep korumaya çalişir ama ara-ara bu Selinle Nazlini kavga etmelerine sebeb olur ama yinede Nazli huyundan vaz geçmez.Peri sakin, okumayi sever ara-ara şarkida söyler bize.

Güneş yaşamayi seven bazen  inatçi,dik duruşlu, hiç bir zaman pes etmeğen ve biran bile umudun kayb etmeyen bir insandir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneş yaşamayi seven bazen inatçi,dik duruşlu, hiç bir zaman pes etmeğen ve biran bile umudun kayb etmeyen bir insandir.Çok güçlü kadindir belkide yaşadiklari onu güçlü kilmişdir.
Güneş yillar önce eşinden boşanmişdir.Zaferdi ismi.Kumarbazdi.Her gün eve zil-zurna sarhoş geç saatde gelirdi kizlariyla bile hiç ilgilenmezdi.Onun yüzünde bir evlerini bile kayb etmişdirler kumar borcu yüzünden.Bir gün Güneş arkadaşinin araciliği ile Zaferin onu aldatdiğini öğrendi ve bununla evlilik hayatimiza son noktayi koydu.Bu kizlarin hayatina çirkin bir şekilde yansidi, onlari ne kadar olaylardan uzak tutmaya çalişsa bile.
G:Artik iyiym.kizlarimla birlikte çok mutluyum. Onlarin güzel,düzgün yetişmesi için elimden geleni yapiyorum.
Evi arkadaşimin yani Suna'nin yardimiyla aldim.Sağolsun beni zor zamanlarimda hiç yalniz birakmadi.
Şimdi kendime yeni sayfa açtim.Yeniden mutlu olmaya çalişiyorum.Oluyorumda.Benim için artik hayatda kizlarim ve işim önemlidir.Ha bu arada edebiyyat öğretmeniyim. Başka hiç bir şeyi düşünmüyorum.Ha peki aşk derseniz artik benim için çok zor o inasan beni aşk'dan soğutdu güvenimi sarsidi onun için pek inanmiyorm aşk'a.Bundan sonrada imkanisz zaten.
İmkansiz diye bir şey yoktur hayatda Güneş çok kisa zamanda bu düşüncelerinden pişman olucakdir.





Haluk Metoğlu:46 yaşinda bir iş adamidir.Hayatda çok zorluklar yaşamişdir.Zorluklari yaşamasini tek kaynağida babasi olmuşdur.Yillar önce babasinin vefatindan sonra bütün işlerin başina Haluk geçmişdir.Bir ablasi ve kardeşi vardir.1 evlilik geçmişdir hayatindan ve o evlilikden bir oğlu vardir.2sene evvel çiddetli geçimsizlikden dolayivkarisiyla anlaşmali boşanma karari almişdirlar ve boşanmişdirlar.
Haluk ve İzmirde hem de İstanbulda iş yapmakdadir.
H: Hayati seven yaşamayi seven biraz inatçi dik başli ama yilmayan hep dik duran mücadeleci bir yapiya sahipdir.Ve hayati boyu hiç aşik olmamişdir.Lakin aşik olursa işte o zaman o kadini dünyanin en mutlu kadini yapicak bir yapiya sahibdir.Sevdimi tam seven ve asla vazgeçmeğen.

SİL BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin