Hoofdstuk 33

840 41 0
                                    

Na een tijdje maak ik me los uit zijn omhelzing. 'Heey.' weet ik uit te brengen. 'Heey.' antwoordt hij. Met zijn vingertoppen wrijft hij de tranen lief van mijn gezicht af.

Ik ben zo blij dat ik hem weer zie. Ik kan het niet eens verwoorden. Ik sla mijn armen om hem heen en hij legt zijn handen op mijn heupen.

'Ik heb je gemist Jess.' zegt hij met een brok in zijn keel. Ik kan mezelf niet langer inhouden en begin hem te zoenen. En hoe. Hij gaat er helemaal in mee en neemt na een tijdje de leiding over. Ik laat me meevoeren.

Just he and me.

Ik trek hem nog dichter naar me toe, ik wil hem. Nu. Maar dat gaat niet. We zijn op school.

Na wat voor mij maar een paar seconde lijkt te duren hoor ik mijn naam. Ik maak me los van Shawn en kijk om.

Daar staat Luke. Hand in hand met Anna. Hij heeft een ander kapsel, het is korter dan dat van  Shawn. Ook heeft hij het zwart geverd. Verder heeft hij een hoed op. Allemaal om niet herkend te worden als de broer van of als Shawn zelf. Toch herken ik hem uit duizende.

Ik ren naar hem toe en omhels hem. Even blijven we staan. 'Kom, we gaan naar binnen.' zegt hij dan. 

Ik knik. Shawn pakt mijn hand vast en met z'n vieren lopen we de school binnen. Mijn avond kan niet meer stuk! En aan Anna te zien geld dat voor haar ook.

Shawn Mendes - LostWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu