Da jeg skal til at tørre mig (Wtf det er mærkeligt at skrive HAHAH), ser jeg der er noget rødt på papiret. "Fuck my life!" Tænker jeg, og tager et bind. Jeg sætter det på, og smider det der man skal hive af, ud i en lille skraldespand vi har ude på toilettet. Så rejser jeg mig, og vasker mine hænder meget grundigt. Det har jeg altid gjort, for jeg har altid synes det er MEGA klamt at have klamme bakterier på kroppen. Da jeg endelig er færdig tørrer jeg hænder, og går ud til Anthon. Jeg stiller mig et stykke fra sofaen, med armene over kors. "Hvad er der galt?" Spørger Anthon. "Jeg har fået min menstruation!" Klager jeg. Anthon laver sad-face. "Hvor nederen" siger han forstående. Jeg nikker, og går langsomt hen til Anthon. Jeg ligger mig med mit hoved på hans bryst. "Undskyld jeg blev så sur før" siger jeg, mens jeg ligger med hovedet i Anthons bryst. "Det er okay. Jeg må jo vænne mig til at du får humørsvingninger ca. En gang om måneden, når du har din menstruation" siger Anthon, og kysser mig i håret. "Ja. Og så kan vi jo heller ikke have sex" siger jeg, og slår Anthon blidt på knæet. "Hvad!?" Spørger Anthon som om det er et kæmpe problem. "Man kan da godt have sex alligevel?" Siger Anthon. "Ja. Men det er altså lidt klamt" siger jeg, og kigger mærkeligt på Anthon. "Fiiiint" sukker Anthon. Pludselig kommer Thor og Julie gående. De går hen til hoveddøren. Anthon og mit blik er rettet mod dem. "Det har været hyggeligt" siger Thor, da Julie har fået hendes overtøj af. "Meget" siger Julie. Hun placerer blidt sine hænder på Thor skuldre, stiller sig på tær og giver Thor et blidt kys på munden. Thor smiler, og åbner døren. "Vi ses" siger han, da hun træder ud. "Vi ses" svarer hun med et smil. Thor står og kigger efter hende, til han ikke kan se hende mere. Så lukker han døren, og kommer ind til Anthon og jeg. "Hun er virkelig sød" siger Thor, og sætter sig i sofaen. "Hun virker også sød" siger jeg. Thor smiler. "Er i to sammen igen?" Spørger Thor. Anthon og jeg bliver stille. "Ja. Det er vi. Men Thor please ikke bliv sur! Vi elsker altså bare hinanden! Det er virkelig ikke noget vi kan gøre for" siger Anthon. "Blive sur? Jeg synes det er ok nu. Det må i helt selv bestemme" Siger Thor. "Det var jo det jeg sagde" siger jeg til Anthon. "Når ja. Tak Thor!" Siger Anthon. "Anthon du skal bare vide. Hvis du knuser hendes hjerte igen, slår jeg dig ihjel!" Siger Thor. "Okay. Men det var heller ikke planen" siger Anthon skræmt. Thor griner, og det gør vi andre også. "Bliver du og sover i nat?" Spørger Thor. "Hvis jeg må?" Siger Anthon. "Self må du det" siger Anthon. "Men øh. Er det så ok jeg ligger sammen med DN?" Spørger Anthon. "Når ja. Det er det vel" siger Thor. "Skal vi se en film?" Spørger Thor. Anthon og jeg nikker. Thor slutter Netflix til, og sætter en film på. Jeg sidder i midten af Anthon og Thor, og det er virkelig akavet. Så ligger Anthon armen om mig, og jeg spænder helt i kroppen. Thor kigger hen på os. Heldigvis smiler han. Måske er han okay med at Anthon og jeg er kærester. Det håber jeg.
________________________Sorry for et lidt kort kapitel.
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...