-Au scăpat de sub control!
-Nu îmi pasă, eu trebuie sa ajung la baie!! Poate dăm si de Louis♡. îmi răspunse Anna.
Anna este cea mai buna prietena a mea, e ca o sora pe care n-am avut-o...si ii place One Direction...e obsedată! Aşadar, iată-mă la concertul lor, în 2017, după "anul de pauză ", alături de cea mai buna prietena..
Ups ..am uitat sa mă prezint. Eu sunt Lexy Connors, am 18 ani si..cam atât. .a, da..si din punctul meu de vedere, 1D sunt supra estimati. Adică sunt ok, dar în niciun caz "îngeri " sau cum le mai zice lumea..
Așadar, inapoi la toaleta din spatele scenei..Se auzeau fane urlând..
-Anny, esti sigura ca e ok sa fim aici acum?o întreb eu în timp ce mergeam pe lânga ea
-Sigu... spuse ea pana sa fie întreruptă de o ușă ce se izbește ,dar nu de perete,ci de noi care la momentul actual eram pe jos ca niște shaworma împrăștiată
-Care e idiotul?tip eu cât puteam de tare,dar după m-am trezit cu o mână pe gură împiedicându-mă sa vorbesc.
Mi-am întors capul uitându-mă la prietena mea care era la fel de nedumerită ca mine,până să se uite în sus.
Ochii ei s-au luminat,iar bâlbâiala era la loc de cinste în acest moment.
-H...H..H...L...LOU...L..L.. se bâlbâie Anna. Si intr-adevăr avea de ce. Louis si Harry stăteau in fața noastră.
-E...e ok? m-a intrebat Harry.
Vocea lui era asa de lentă si groasă.. destul de sexy...ca sa fiu sinceră ..
-Sigur!i-am raspuns.TREZIREA SORĂ-MEA!
-Ah! Sunteți surori? întrebă Louis vesel
-Doar din altă mamă si alt tată.
Louis si Harry zâmbira larg.
-Îmi...îmi dați si mie un autograf??
-Nu e momentul potrivit..zise Louis speriat. I-au prins pe Liam si Niall. .
-Ne mai vedem noi! Spuse Harry grabit.
Si nu i-am mai vazut...sau asa am crezut...până , pe strada, langa stadion, alergând, m-a lovit uşa unui Audi negru.
-Ce naiba?!!??! am urlat
-Scuze...TU?
ERA HARRY!*In mintea mea*
HARRY! CE NAIBA?! OF, DOAMNE! GENUL ASTA DE OAMENI ITI PLAC, ANNA?!
*inapoi la realitate *
-Scuze! Mii si mii de scuze!! Vroiam sa ma dau jos ca sa plătesc parcarea! Scuze! Esti ok?
-Mda..au..i-am raspuns
Mâna lui Harry îmi atinse capul, care...avea o rană de care abia în momentul ăla am aflat..
*În mintea mea*
Serios ?O zi mai proastă de atât pot să am?
Grozav ,acum plouă,oficial urăsc tot ce ține de vedete,cine m-a pus să vin la concert?
*Realitate*
-Păi cred că prietena ta a avut o contribuție în participarea ta la concert,sau poate ai venit să-l vezi pe Harry-cuceritorul-Styles care te dă pe spate?
Ups cred că am vorbit cu voce tare,eh asta e ,n-am ce face.
-Harry -cuceri ce? Spun eu
-Cuceritorul,care te dă pe spate,spune el zâmbind mândru și făcând gropițe
-Dar știu că nu glumești,chiar m-ai dat pe spate,dar nu cu replicile tale de agățat haine pe gard ,ba din contră m-ai dat pe jos de două ori, o data cu o ușă și acum cu portiera!! Îi strig eu în față.
-Acum și tu,astea sunt daune colaterale,spune el foarte relaxat
-DAUNE COLATERALE, strig eu ,capul meu e o daună colaterală? Rana mea de la cap făcea cumva parte din procesul tău de cucerit femei?Dacă pe mine ai reușit să mă lovești de două ori,cu nevastă-ta ce o să faci? O să-i scapi fierul de călcat în cap de la balcon ca dup-aia să-i spui "Scuze iubire dar așa îmi exprim eu dragostea!",spun eu nervoasă și sarcastică.
-Păi nu ,o să-i fac asta,spune și se apleacă spre mine sărutându-mă.
Mă las puțin purtată de val,dar apoi rup sărutul ,începând din nou să vorbesc.
-Harold -idiotule -Styles de ce mama bananelor m-ai sărutat?
-Chiar vroiam să mănânc o banană,mersi că mi-ai amintit.
-După concert vroiam să-i spun Annei că nu ești chiar așa idiot cum spune lumea,dar acum îmi retrag cuvintele ,ești mult mai idiot.
-Știu că mă iubești și mă vei iubi până la adânci bătrâneți,spune el luând o mușcătura din banana pe care o luase din mașină.
-Visează în continuare,spun eu
-Am timp la noapte ,dar acum decât să stăm în ploaie și să ne certam ca niște vânzătoare de pește ,putem merge să te pansăm?
-Eu nu mă cert,îi răspund indignată
-Nu, doar că țipi de plictiseală,acum putem merge?
-Da,răspund urcându-mă pe scaunul din spate și închizând portiera.
Urcă și el la volan și pornim la drum cu o viteză mult peste limită.Ajungem în fața unei case uriașe,fără exagerări,și ne dăm jos .
-Te urăsc! Îmi spuse Anna, care stătea langa mine in masina.
-EU?! Urăște -l pe Harry! El e vinovatul! Am spus eu, încet , ca sa nu fiu auzită.
-Era intr-un sens bun, stai calma! Ma linisti Anna.-Bun venit la Casa Styles! Exclama Lou.
-Wooooooooww....murmuraram Anna si cu mine la unison.
-Haideți ! Ne îndemna Harry.
Anna a iesit prima din masina. Am încercat sa ies si eu...dar am cazut imediat ce m-am pus cât de cat pe picioare.
-Esti ok? Chicoti Harry
-L...Lexy? LEXY?!LEXYY!!!!! ALOO?...*in mintea mea*
Au..îmi e asa rău! Aaa! Ce...ce e cu sunetele astea ?*inapoi la realitate *
M-am trezit singura pe un pat moale, intr-o cameră destul de încăpătoare. Sa fie a lui Harry?
Era asa comod!
Vocea Annei se auzea de jos...Aha...deci eram la etaj..sau halucinam? Ca sa ma liniștesc, am inchis ochii.
Deodată , o mână mare si moale îmi mângâia capul..
-Hei, puiule...scuze...chiar nu am vrut sa iti fac rău ! Si...si nu...nu vreau sa crezi ca sunt un bădăran prost crescut care vrea doar sa isi bată joc de tine!...Din secunda în care te-am văzut...am ...am simtit ceva anume..ce nu am mai simțit cu nicio fată până acum! Of... scuze..nu...nu m-am putut abține!
-Nu-i nimic! Am murmurat eu, ținându-l acum de mâna care îmi mângâia capul..Cred că...mi-am facut o părere greșită despre tine..dacă, în momentul în care m-ai crezut inconștientă , mi-ai spus...ce mi-ai spus... ești chiar simpatic...și grijuliu..
Amândoi zambeam.
Harry îmi plasă un sărut pe fruntea mea sângerândă și plecă din cameră.Offfff, Harry! Incep sa simt ceva pentru tine...sau? ce mi-ai făcut? Pe lângă că mi-ai spart capul...
Aaahhh!!! Harry....îmi vine să te omor ca dup-aia sa te readuc la viață cu puterile mele magice inexistente la momentul actual.
Ce mama spiridusilor tocmai am gândit eu mai sus? Se vede că sunt obosită ,Lexy la culcare.Acesta este primul capitol ,speram sa va placa si sa va distreze.Va pupam!!😁😇😍😍😍😍😘😘😘😘😘
Sonia si Raluca ✌
CITEȘTI
De La O Ora La O Viata Cu One Direction
FanfictionSperam sa va placa! Muncim din greu la carte! -Raluca si Sonia