5.Lucrurile merg din ce in ce mai bine

290 15 9
                                    

V-am spus cat de mult va iubesc ?? Cand am vazut ca am peste 1000 de citiri eram cat pe ce sa arunc leptopul pe geam . E prima mea poveste si nu imi vine sa cred ca atatia oameni mi-o citesc . Si ca sa vina si surpriza......O sa pun urmatoarea parte cand o termin ( spser sa fie cat mai repede ) ! 

Love you !

(Perspectiva lui Cher)

Revederea cu Louis mi-a reinoit sentimentele . Dar nu era posibil ca el sa vrea sa fie cu o fata care la inceput ii ura . 

-Ce faci tu aici?? l-am intrebat eu zambitoare . 

-Pai  ma gandeam sa iti fac o surpriza .

-Chiar ca a fost surpriza . Dar acum spune adevaratul motiv . 

-Bine , eu am fost singurul care nu avea de facut ceva . mi-a spus el razand . 

-Ok . Mergem?? Mi-e o foame de lup . am spus eu mangaindu-ma pe burta . 

-Ma gandeam sa mergem sa luam ceva de la Starbucks , vrei??

-De acord . Hai sa mergem !

(Perspectiva lui Louis) 

Ne-am urcat in masina si am pornit spre Starbucks . Am dat drumul la radio si , ce sa vezi , era Best Song Ever .

-Schimba , schimba , schimba !! a inceput sa tipe Cher , cu mainile la urechi .

-Da' mie imi place chiar foarte mult . am zis cu un zambet malefic pe fata . 

-Daca nu schimbi in momentul asta , jur ca deschid usa si ma arunc . Si sa stii ca bantui destul de des oamenii . a spus ea incepand sa rada .

-Bine , hai ca schimb . Nu vreau sa te am pe constiinta .

Am dat pe alt post de radio si , ironia sortii , era One Way Or Another .

-Se pare ca radioul ne iubeste ! am spus eu razand cu gura pana la urechi .

-Mai bine inchidem radioul ! 

Cher a stins radioul , degetele ei firave apasand butonul . Nu-mi venea sa cred cat de draguta era . Doamne , dar ce zic eu aici ? Louis , revino-ti ! Never ever in a millions years nu o sa vrea sa fie cu tine . Dar parul ei lung si drept , ochii ei de un albastru ...Ce MAMA DRACULUI ! Revino-ti ! 

( Perspectiva lui Cher )

Ma chinuiam din rasputeri sa nu ma holbez la el . Ce tot zic ?! Ma chinuiam sa nu imi curga balele din gura . Tot nu-mi placea muzica lor , dar el cel putin mi-a cucerit inima . Nu stiu cum erau ceilalti baieti , nici pe Louis nu il cunosteam foarte bine , dar prima impresie conteaza nu?

Am ajuns si la Starbucks , am stat si acolo vreo 2 ore ( stiu , si eu cred ca e mult , dar intr-o companie asa placuta nu ai cum sa pleci nu ? ) .

-Hei , vrei sa mergem in parc ? l-am intrebat eu pe Louis  cu o privire jucausa .

-Credeam ca eu sunt singurul copil de pe-aici . Dar se pare ca m-am inselat . 

-Oamenii se mai schimba , babe !

Nu-mi vine sa cred ce am scos pe gura . Lumea spune ca vorbesc fara sa gandesc , dar acum chiar am exagerat . Se vede ca si el nu se astepta . A facut iar fata aia a lui ...Of , ce ma mai fac eu ? 

-Adica..Louis . am inceput sa ma balbai eu facandu-ma rosie ca racul . 

-Si , in ce parc vrei sa mergem ?

-Nu conteaza , doar sa fie leagane si mancare . 

-Cred ca tu esti sora geamana a lui Niall . am spus el jucaus .

Chiar asa am ajuns? Sa te iubesc?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum