Hayal in ağzindan
Arabayı kullanan gerizekalı ya içimden binlerce küfür saydirarak okulun kapısına doğru ilerliyordum ki o siyah araba dikkatimi çekti ve beni bu hale getiren araba buydu......Evet buydu ve yanındaki çocuk bana bir yerden tanıdık geliyordu ney dedim bu kadar da olmazdı ya otobüsteki salak çocuk buydu off birisi yetmiyordu sanki.
Sinirle çocuğun yanına giderken beni farketti galiba otobüsteki çocuğun arkasına saklandı. Ve yanlarına gittiğim an Emir beni kurtar dedi. Otobüsteki çocuk -adı Emir miş-sinsice siritti. Ve tam çocuğa "Sen ne biçim araba kullanıyorsun gerizekalı "dedim ve aninda tekmeyi geçirdim. Denilemezdi çünkü yanlışlıkla Emir e vurmuştum ve Emir in canı acimisti galiba çünkü vurduğum an ağzindan Ahh diye bir nida yükseldi.Aslinda Emir den korkmuyor değilim çünkü otobüste beni biraz korkutmustu. Ama ona ondan korktugumu belli etmeyecektim tabikide. O an o çocuk gülmeye başladı ve Emir "Gülme Emre!"dedi tehditkar bir sesle o çocuk-Emre- eliyle ağzını kapanmasına rağmen daha fazla dayanamayıp kahkaha attı. Buna sinirlenen Emir Emre ye "Kes lan pezevenk "dedi ve Emre bu sefer korktu galiba ve sustu. Ben de o an Emre ye döndüm ve "Seni zengin Zuppe, gerizekalı malak-mal ve salağin birleşimi - sen ne biçim bir araba kullanıyorsun ha şu üstüme bi bak ben nasıl giricem böyle okula gerizekalı " dedim ve sinirli çıkan sesimle bunları tek nefeste söylemiştim ve nefes nefese kalmıştım. Emre ne yapacağını bilmez bir tavırla Emir e " abicim sen bişeyler ayarlasan ha " dedi ve Emir le ben aynı nda birbirimize bakarak "HAYIR" dedik. Emre bize anlamaz bir tavırla baktı. Emir de ona sonra anlatırım kardeşim. Dedi ve o an Emre nin telefonu çaldı. Acilen gitmesi gerekmiş galiba Emir kardeşim sen bişeyler ayarla dedi ve uzaklaştı.Emir in ağzindan
Off gerçekten bu kızla ugrasmak istemiyordum daha önemli işlerim var. Emre gitmeden önce arabanın anahtarını bana vermişti . Kıza kıyafet almam için ben hep Emre picinin arkasını toplamak zorundamiyim. Evet çünkü o benim kardeşim. Ben böyle düşünürken yanımda duran kızın telefonu çaldı ve konuşmaya başladı.
Efendim dedi ve sonrası yok gözlerinden yaşlar akmaya başladı ve tam yere düşecekken onu ben tuttum. Sonra telefondanses geldi "Hayal çabuk hastaneye gel annem çok kotu" Adını hayal olduğunu öğrendiğim kız suan kollarımin arasında "nolur nolur Beni anneme götür anne " diye ağlıyordu onun ağlaması tam kalbime bir ok gibi saplanmişti. Daha fazla dayanamayıp bastım gaza 180 ile gidiyordum . Hayal koltuğa sinmiş ağlıyordu Sessizce. ağlarken hickiriyordu. Arabayı hastanenin önüne gelisiguzel park ettim hemen ve Hayal ile birlikte hastaneye girdik hemen Neslihan Doğan dedi ve danismadaki kadın bize ameliyathanede olduğunu söyledi. Hastane kokusu beni çok kötü hissetiriyordu. Hayal i düşünemiyorum bile. Ameliyathane kapısının önünde diz çöken bir adam vardı ve galiba babasıydı Hayal koşarak babasina sarıldı ve "baba annem......-hickirdi-annnem iyi olacak demi .........-hickirdi- babam Babası onun yüzüne bile bakmiyordu belli ki bişey saklıyordu Hayal den. Hayal bu sefer daha yüksek sesle "Baba annem annem iyi olcak desene hadi baba annen iyi olacak kızım de baba yüzüme bak baba" dedi ve yere yığıldı babası dayanamayarak Hayal edin sarıldı ve "kızım ..........annen kriz geçirdi. ...........ve ............ve .......anneni odaya alacaklar 24 saat içinde. .........uyanmazssa. ...............bağlı olduğu makinanın. .............fişini cekecekler....."dedi ve Hayal e sarılarak ağlamaya başladı.
O arada ameliyathanenin kapısı açıldı ve annesi sedyede yatılı bir şekilde çıktı ve Hayal yerden kalkarak hemen annesinin elini tuttu ve "Annem kal hadi ben sensiz yapamam sen olmazssan kim bana Eşşek gözlüm diyecek ha hadi kalk " dedi annesinin peşinden giderken annesini odaya aldılar ve babası içeri girdi. Hayal ile tek başıma kalmıştım ve ben yapacağımı bilmiyordum. Hayal edin baktığımda yerde oturmuş saçlarını yoluyordu. Yanına gittim ve bileklerinden tutarak yapma diye fisildadim ama annem dedi boğuk çıkan sesiyle gözleri dikkatimi çekti o kocaman gözlerden eser yoktu o kocaman gözler yerini kan çanağina dönmüş gözler almıştı. O an bilmiyorum neden ama ona sarılmak geldi içimden ve ona sımsıkı sarıldım o da bana yardıma ihtiyacı olan bir kız çocuğu gibi sığındı. Babası odadan çıkınca Hayal direkt annesinin kaldığı odaya girdi.Hayal in ağzindan
Ayaklarım vücudumu tasiyamayacak hale gelmişti artık annemin yanına girmek için kapıyı açmadan önce derin bir nefes aldım ve yanaklarından aşağı inen gözyaşlarını sildim. Annem beni böyle görmek istemezdi . Dizlerim titreyerekten içeri girdim ve girmemle gözyaşlarım eskisinden daha hızlı bir şekilde yanaklarımdan aşağı indi. Hayatım boyunca kendime örnek aldigim ,idolum, annem,arkadaşım,her şeyim yatagin üzerinde kipirdamadan öylece yatıyordu. Doktorun söylediğine göre makina sayesinde nefes alıyormuş. Korka korka annemin yanına doğru ilerledim ve annemin elini tuttum ve öptüm ,annemin elini kalbimin üzerine koydum ve başladım konuşmaya "Annem Eşşek gözlü kızın geldi kalk hadi. Sen kalk ben yatarım senin yerine o yatakta. " dedim ve daha fazlası dayanamayıp annemi öptüm ve makineden gelen diiiiiiiiiittttttt -annesinin öldüğünün belirtisi olan ses-sesi ile anneme baktım o an dizlerimin bağı çözüldü ve olduğum yere civilendim kipirdayamadim. Baba baba diye sesimin çıktığı kadar bağırdım. Babam odaya girdi ve ardından da 2 hemşire geldi. Ben yerde oturmuş sadece olanları izliyordum. Kahretsin o an aglayamiyordum bile. Ve hemşire hayatımda duymak istediğim cümleyi söyledi. "HASTAMIZ EX OLDU' bu cümle beynimin içinde dönüp duruyordu. O an hastaneden uzaklaşmak istedim. Ve kapının önünde durdum kısık çıkan sesimle 'Emir beni burdan götür " dedim ve Emir beni kucağına aldı. Adım atacak mecalim yoktu. Hastaneden dışarı çıkınca soğuk hava adeta tokat gibi yüzüme geldi.Arabaya bindim ve hemen cami açtım ve ağlamaya başladım ama olmuyordu aglayamiyordum artık gözümden yaşlar akımiyordu. Bu arada araba durdu ve Emir arabadan indi sonra da benim kapımı açtı. Geldiğimiz yere baktım. Bir uçurum kenarıydi.Emir " Uçurumun kenarina geç ve içinden ne geliyorsa söyle " Emir in dediklerini yapmak için uçurumun kenarina geçtim ve aşağıyi izlemeye başladım. Kelimeler boğazımda düğümlenip kaldı. O an Emir beni arkamdan izliyordu ve o an koşarak Emir in yanına gittim ve ona sarıldım.Sevgili okurlarım bu bölümün de sonuna geldik. Sizden tek istediğim vote ve yorum.
Hayal hakkında düşünceleriniz neler? ? ?
Emir hakkında düşünceleriniz neler. ...
Diğer bölümde görüşmek üzere hoşçakalın. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Kiz
Teen FictionHah sen zengin kızı senin gibilerini ben çok gördüm. Para para para herşey bu yani!!?! Bekle de ben sana anlatayım parasız yaşamayı....