Kapitel 1

34 0 0
                                    

Jeg sad i min klasse som den første, helt alene. Jeg kigger på skemaet og vi skal have Dansk. Vores dansklærer, Louise, er syg i dag, så vi skal have vikar. Ligepludselig kommer der en ung mand ind i klassen.

"Hej." Sagde han svagt. "Øhhm Hej.." Jeg blev lidt genert og jeg kunne mærke lidt efter lidt at jeg blev rød i hovedet. "Jeg hedder Mads" sagde han og rakte hans hånd ud. "D/N.." sagde jeg stille. Han havde dejlig bløde hænder. "Er det her ikk 6.a?" Spurgte han. " jo, det er det.." "Jeg skal have jer til Dansk, nu når jeres normale lære har fået influenza" Det var i slutningen af 6, og vi skulle snart i 7. "Nå, men, vi ses om lidt igen." Smilte han og gik. Stille begyndte der at komme flere elever ind i klassen.

Vi havde matematik, og vi skulle lave ligninger. Det er fucking kedeligt. Jeg arbejdede sammen med min bedste veninde, D/V/N. Da vi var færdige med ligningerne, fik vi pause. Jeg gik sammen med mine 2 bedste veninder. Jeg fik et glimt af Mads, og fortalte så om hvad der var sket i morges. De lyttede lidt men så prikkede de mig på skulderen. "Er det ikke ham?" Hviskede min ene veninde. "Øhm.. Jov?.." "Han er da pisse lækker!" Jeg tror hun kom til at sige det for højt, fordi Mads kiggede på os. 😂.

Vores pause var slut og vi skulle have dansk med Louise (aka Mads.) Vi skulle lave diktat og det er mega kedeligt! Vi så Mads komme ind, og alle pigerne lavede 'åhhh' lyde. Undtagen mig lol. Men selfølgelig skulle Dicte lige tygge ekstra meget på sit tyggegummi for at få hans opmærksomhed. Bare for at sige det: Dicte er en MEGA player/diva!

 Bare for at sige det: Dicte er en MEGA player/diva!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Men tiden gik og der skete ikke særlig meget.. Indtil..

Tusind tak fordi i vil læse min historie. Dette er min første rigtige historie her på Wattpad, så håber i vil tage godt imod den😜😍❤️

Men husk at skriv en lille sød kommentar, så vil jeg blive glad:) 😘😊❤️

Untitled StoryWhere stories live. Discover now