Size ne kadar gerildigimi anlatamam. Neden bilmiyorum. Harry'yle ciktigimiz sure icerisinde bircok kez annesinin evine gitmistim. Ama bu sefer cok gerginim. Gercekten cok gerginim. Belki de annem de onlarda oldugu icindir. Bilmiyorum ki. Harry gerildigimi anlamis olacak ki bana bakip bakip guluyordu.
"Ne guluyorsun?"
"Hiiicc. Sanki biraz gergin gibisin de"
Bak hala guluyor. Su tatli surata ve su buklelere sahip olmasa onu oldurebilirim.
"Gergin falan degilim. Gayet mutluyum. Ayrica annenleri de ozlemistim"
"Hadi ama Em. Seni dogdugun gunden beri taniyorum. Gergin oldugunu anlayabilecek kadar yani. "
"Aramizdaki yas farkini hatirlatman iyi oldu Styles."
"Simdi de sinirlendin demek." Gulmekten konusamiyor ki. Sapsal.
"Ayrica aramizdaki yas farkini niye abartiyorsun. Sadece 4 yas. Ben bunu umursamiyorum Em ve senin de umursamadigini dusunuyorum. "
"Tabii ki umursamiyorum Harry. Ama insanlar yani onlar..."
Arabayi kenara cekti ve bana donup ellerimi tuttu.
"Insanlarin ne dedigi umrumda degil. Ayrica bizi seviyolar. Gormuyor musun arada bir twittera girmelisin."
Gulumsedim.
"Biliyorum. Onlar harikalar. Ama ailelerimiz ve biz uzun zamandir ilk defa bir araya geliyoruz ve ben cok gerginim. Onlar bizi kardes gibi buyuttuler ama sen bana simdiden evlenme teklif ettin bile. Yani demek istedigim sey.. Bak Harry. Seni her seyden cok seviyorum. Sen benim butun hayatimsin. Sakin sana olan sevgimden suphe duyma. Sakin! Ama utaniyorum yani sanki 'suna bak kucucuk kiz Harry Styles'i mi istiyor hadi ama o kim oldugunu saniyor' diyeceklermis gibi geliyor. Bazen yasimdan dolayi o kadar utaniyorum ki"
Bana sefkatle bakiyordu. Saclarimi oksamaya basladi.
"Sen tanidigim en olgun kizsin. Beni anliyorsun, birbirimizi anliyoruz. Bana destek oluyorsun, yardim ediyorsun, beni en iyi sen taniyorsun ve en onemlisi seni seviyorum. Her zaman sevicem. Biz birbirimizi sevdikten sonra insanlarin dediklerinin ne onemi var?! Seni her zaman sevicem Emma Watts. Bir gun yaslandigimizda hala sana bakip gulumsuyor olucak ve yasli kalbim hala senin icin aticak. Her sabah gozlerimi sadece seni gormek icin acicam. Cocuklarimiza 'anneniz en yakin arkadasimdi' derken sana bakip gulumsicem. Sen benim butun hayatimsin. Kac yasinda olursan ol istersen dunyanin obur ucunda ol seni hep sevicem. Kim ne derse desin sartlar ne olursa olsun. Benimle misin Em?"
Gozlerim dolmustu. Aglamaya basladim ve Harry'ye sarildim.
"Her zaman, her zaman seninleyim sevgilim. Sonuna kadar."
Geri cekildik ve birbirimizin gozlerinin icine baktik ve ayni anda
"Sonsuza kadar."
Gulumsedik. Sanki birbirimizin gozlerinin icinde kaybolmustuk. Calan telefonla irkildik. Arayan Anne'di. Birbirimize bakip gulduk ve Harry arabayi calistirdi.
**
Neden annelerimiz bu kadar komikler?! Son iki saattir guluyorum ve artik karnim agrimaya basladi. Harry'nin gozleri kipkirmizi olmustu. Gulmekten. Birbirimizi kivranirken gorunce daha cok guluyorduk. Annemden gelen artik yemek yemeliyiz uyarisi uzerine Harry ve ben kalkip mutfaga yonledik. Bu sirada hala guldugumuz icin Harry mutfak kapisina carpti ve gulmeye yerde devam etti. Bazen gercekten buyuk olan benmisim gibi hissediyorum. Buzdolabindan malzemeleri cikardim ve yemegi hazirlamaya basladim. Sakar Styles da ellerini yikayip yanima geldi. Ve yardim etmeye basladi. Yemek yaparken mutfagimda kimseyi istemem. Harry de oyle. Ama soz konusu ikimiz olunca beraber cok guzel yemek yapabiliyoruz. Bunu bizim disimizda herkes gulerek izliyor. Daha once cocuklar yemege geldiklerinde de ayni sey olmustu ve bu konuya Niall'in yorumu:
"Bu ikisi bir yaratilmisken daha sonra ikiye bolunmus iki sapsal" olmustu. Louis buna sacma sapan kahkahalar atarken Liam ve Zayn can sagliklari icin onlari susturmaya calismislardi. Akilli cocuklar.
**
Nihayet yemek hazir oldugunda Gemma harika bir sofra hazirladi ve biz yemege oturduk. Eger Styles ailesiyle yemekteyseniz bogulmamak icin dikkatli olmalisiniz. Sizi surekli guldururler. Ozellikle Gemma ve Harry ayni masadalarsa. Aslinda biz Wattslar da fena degilizdir. Bu yuzden masamiz su an fena halde tehlike arz ediyor. Yemek bittikten sonra bile masada oturup sohbet etmeye devam etmistik. En sonunda annem saatin gec oldugunu fark etti ve gitmemiz gerektigini soyledi. Harry hemen bizi birakmayi teklif etti ve kabul edildi!! Harry, ben ve annem. Harika bir yolculuk olucak. Gemma, ben ve Harry masayi ve mutfagi topladiktan sonra Styleslarin geri kalani ve Bay Twist ile vedalastiktan sonra (aslinda artik Anne de bir Twist her neyse) evden ayrildik. Annem Harry'nin yaninda on koltukta bense arka koltukta oturuyordum. Annem ne zaman basini cevirip camdan disari baksa Harry dikiz aynasindan bana opucukler gonderiyor ve seksi seksi bakiyordu. Ben ise ona oldurucu bakislarla karsilik veriyordum. Ya annem gorurse?? Yolculugun ilerleyen dakikalarinda Harry ve annem sohbet ettiler ben de sessizce onlari dinledim. Acikcasi cok yorgundum. Nihayet eve varmistik. Harry'den ayrilicak olsam da yatagima kavustugum icin cok mutluydum. Annem Harry'ye veda etti ve gec kalmamami soyleyip iceri girdi. Annemin bizi izlemediginden emin olduktan sonra Harry'ye kucuk bir opucuk verdim ve son olarak da onu gamzelerinden opup iceri girdim. Salonun penceresinden baktigimda arabasina yaslanmis gulen bir Styles la karsilastim. Ona el sallayip opucuk gonderdim ve arabasiyla uzaklasmasini izledim. O gider gitmez yukariya kosup pijamalarimi giydim ve kendimi yatagimin kollarina biraktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Love Was Strong
FanficBirbirlerine çocukluklarından beri aşık iki genç.. Katıldığı bir yarışmadan sonra hayatı değişen ama duyguları değişmeyen dünyaca ünlü bir yıldız.. Karşılaştıkları engeller, itirafsızlıklar.. Küçük yakınlaşmalarla umut bulan iki kalp.. İşte Harry v...