Tanıtım

43 5 2
                                    

Multimedia'da zach var :)
Meri;
Meri lise 2 ye gidiyordu. Ailesi çok zengindi. Çok kişı tarafından tanınmıyordu fakat sevilen bir kızdı. Sevdiği kişi  tarafından reddedildiği için aşka  olan inancını  tamamen yitirmişti. O süreci  atlatmaya çalışırken  erkek kardeşinin  trafik kazası sonucu öldüğünü  duyunca kendini kaybetmişti.  Meri 17 yaşındaydı, imkan buldukça  resim çizerdi  -kıyafet  tasarlardı- moda tasarımcı  olmak Meri'nin en büyük hayaliydi. Kendisi ve ailesi Fransa'nın Paris şehrinde  yaşıyordu. Içine  kapanık  biri değildi, fakat hayata karşı  kapanmıştı.

Zach;
Zach'de tıpkı  Meri gibi lise 2 idi.  Zach lise 1 de okuduğu  koleji sevmediği için  okulu yakmıştı ve okul yeniden inşaa edildiğinde okula tekrardan alınmamıştı.  Bu yüzden  Meri ile ayni  okula yazılmıştı.  Annesi ve babası  Zach'e çok  düşkündü  Ama Zach onlara pek de düşkün  değildi. Zach için  bir playboy diyebiliriz. Gözüne  bir kız  kestirirse onu mutlaka elde ederdi ama son zamanlarda evden çıkmıyordu  bu yüzden  kızda  kesmiyordu:D
17 yaşında  olan Zach basketbol oynamakta bayağı  iyiydi. Ailesi zengin olduğundan neredeyse istediği herşeye  sahipti, fakat su an tek bir isteği  vardı  O da ailesinden ayrı  bir eve çıkmaktı.

Andy;
Andy Meri'nin annesiydi. Kızına  Çok düşkün  olan Andy, diğer  evladını kaybedince hayata karşı  tüm  kapılarını  kapatmıştı.  Fakat hala bir umut vardı o iyilesiyordu..
Onu hayata bağlayan  kişiler  kocası  ve kızı  Meri idi. 40 yaşındaydı ama daha genç  gözüküyordu.  Yemek yapmayı beceriyor ve seviyordu.  Moda tasarımcıydı ve Paris'te ünlü  bir modacıydı

Maxim;
Maxim ise Meri'nin babasıydı. Büyük  bir holdinge sahipti. Adı "pesetmez"olan bir holding di bu. Açıkçası  Çok  zengin oldukları için  özgüven  patlaması yaşayan biriydi. 42 yaşındaydı ama yaşına  göre yakışıklı  ve sempatikti. Hayatının ilk gerçek  aşkı  Andy'di ve onunla da evlenmişler di. Meri'yi ise çok  seviyordu. Ve her isteğini  yerine getiriyordu.

Sarah;
Sarah Zach'in annesiydi. Mutlu bir hayatları  vardı ve o bir psikoloktu. Gayet renkli ve çocuksu  bir kişiliği  var. Çok asil  bir kadındır  kendisi. Zach'i çok  severdi tabi kii eşini de.

Simon;
Simon Zach'in babası  idi.  Zach'i çok severdi  Fakat Zach  Onu pek sevmezdi, daha doğrusu uzak durmayı tercih ediyordu.  Simon'un "Maldivler"adında bir holdingi vardı -soyadı- bu holding "pesetmez" holding ile düşmandı.  Aralarında  soğuk bir savaş vardı. Fakat günler  geçtikçe bu savaş sona ermişti ve yıllardır bu iki holding bir araya gelmiyordu.

Ally;
Meri'nin çocukluk arkadaşıydı. Tam 10 senedir arkadaşlar. Birbirlerini çok seviyordular hala öyle..
Aynı okula gidiyorlar ve sınıfları  da aynıydı. Ally  17 yaşında sporcu bir kızdı; futbolcuydu fakat  en son oynadığı  maçta ayağını kırınca futbol hayatı başlamadan bitmişti. Çok utangaç biriydi, uzun biriydi ve güzel bir kızdı

Alix;
Zach'in en yakın arkadaşıydı. Birbirleriyle zamanında çok kavga etselerde bağlarını koparamadılar. Alix'in annesi ve babası yoktu.  Bu yüzden yalnız yaşıyordu içe kapanık biriydi, insanları kolay kolay sevmezdi.  En sevdiği renk yeşildi çünkü annesi ve babasının ona bıraktığı son hatıra -albüm-yeşil  kapaklıydı.

Miya;
Miya çok gıcık bir kızdı. Dıştan ne kadar masum gözükse de içinde beklenmeyen bir kötülük vardı. Bu yüzden okulda 3-5 kişi tarafından sevilirdi. Annesi ve babasıyla çok kavga ettiği için onları sevmiyordu. En sevdiği hayvan yılandı. Doğrusu kendine benzeyen bir hayvanı sevmiş..; )

Bob;
Miya Bob'un yanında  iyi biri kalırdı -umutsuz vaka- içinden ve dışından kötülük fışkırıyordu resmen. Elektronik gitar çalardı. Rock dinlemeyi çok severdi. Herkese kötülük ile yaklaştığı için kimse onu sevmezdi. Okulda yalnız dolaşıyordu.
Sen de bu kadar kötü olmayasaydın be Bob.. :D

Mavi Ve Siyahın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin