Daha 16 yaşında bir genç kızdı hayatını okuluna ve ailesine adamıştı. İyi bi ailesi de yoktu kumarbaz bi babası iki küçük kardeşi bir ablası ve dünyalar tatlısı bir annesi vardı. O sıralar yeni arkadaşlar edinmişti bilgisayar nedir bilmeyen kız msn de takılmaya başladı. Babası ceza evine girdi ablası evlendi annesi uzak bir yere çalışmaya gitti.
O erkeğin elini tutmayan ve korkan kız kendini erkeklerin arasında buldu bi zaman sonra. Bi gün msn de takılırken bi çocukla konuşmaya başladı.Çocuk öyle güzel kelimeler yazıyodu ki kız ister istemez güvendi. zaman geçtikçe kız daha yüzünü bile görmediği çocuktan hoşlandığını hissetti. Kabullenemiyordu ama gerçekti. Çocuğun kaldığı şehir kıza sadece 15 dk uzaklıktaydı Bİr gün kız çok yakın bir arkadaşıyla çocuğu görmeye gitti. Çocuk çok sıradandı ama kız hoşlandı.
Gün geldi kız artık içide tutamadı çocuğa seni seviyorum dedi ve ilk savaşı böyle başladı...
çocuk kabullenmedi sevme dedi ben sevmem dedi kız inadına sevdi. Çocuk uzak dur dedi sana zarar veririm dedi ama kız tutuklu kaldı uzaklaşmadı daha yakın oldu. Sonunda çocukta kabullendi inandı kıza ve çıkmaya başladılar.
kız evde yalnız kaldığı için sevgilisi haftada bir akaşm kızın evine giderdi sabaha kadar sohpet ederlerdi. Ama çocuk o kadar iyibir insandı ki(yada kız böyle biliyordu) kızın evine giderken yalnız olmazdı en yakın arkadaşı olan kadiri hep yanında getirirdi. Kız ise tek güvendiği arkadaşı kikoyu çağırırdı. sabaha kadar eğlenirlerdi. Kız böyle geçen güzel günlerde çocuğa tamamen aşık oldu. Ondan bir saniye ayrı kalmak istemezdi. Ama çocuk ta bir o kadar grurluydu ki kız seni seviyorum kelimesini aşkım kelimesini söylemezdi.
Yine kızın evinde bir akşam toplandılar gece olunca herkesin uykusu geldi kızla çocuk aynı odada farklı yataklarda uzandılar ve sohpet ettiler. Çocuk ilk defa kıza seni seviyorum dedi kız inanamadı ve ağladı. Bu kelime kıza öyle bir iyi geldi ki artık onsuz gün geçmez diye düşünür oldu.
Dersleri kötü gitti. annesiyle arası bozuldu ama umursamadı çünkü kalbi onu istiyor ve gözleride başka birşey görmüyordu.
bir gece kız bir arkadaşının evine kalmaya gitti evde kimse olmadığı için sıkılıyodu. saat 11 olmuştu kız arkadaşıyla sohpet ediyolardı tlf çaldı arayan çocuğun en yakın arkadaşı kadirdi sesi çok telaşlıydı kız korktu sevgilisine birşey olmasından korkuyordu. kadir müsaitse eve geleceklerini söyledi kız müsaidim dedi ve tlf kapandı kız telaşla evine gitti ve beklemeye başladı. Gece yarısı olmuştu kapı çalındı. Kadir iki arkadaşıyla birlikte kızın evine gitmişti ama kızın sevgilisi orda yoktu. Kız şaşırdı ama kadire güvendiği için sesini çıkarmadı.
Zorlu bir gece başlamıştı. kadirin yanında gelen çocuk kızı odaya çağırdı bişeler söledi ama kız onu dinlemiyor ve çok kızıyordu. sonra çocuk kızı zorla öpmeye kalktı kız hayatında bu kadar utandığını ve hayattan nefret ettiğini hatırlamıyordu. sonra bunları kadire anlattı. gece bitti kız uyumamıştı misafirler gidelim dediler kız Kadiri çağırdı bu olaydan sevgilisine bahsetmemesini söyledi çünkü duyarsa beni neden çağırmadınız diye kızabilirdi.
aradan birkaaç gün geçti kızın sevgilisi aradı çok soğuk davrandı kız bir anlam veremedi. Israrla ne olduğunu neden soğuk davrandığını sordu. Çocuk kıza bir soru soracağım ama doğru cevap ver dedi kız tmm dedi. Çocuk Kadirle yattın mı dedi. Dünya sanki kızın başına yıkıldı. Kısık bir sesle hayır dedi ve sonra bağırdı hayır hayır hayır çocuk bana yalan söleme dedi Kadir benim çocukluk arkadaşım yalan sölemez dedi dolayısıyla kıza inanmadı. bu konuşmadan sonra ayrılmaya karar verdiler. ayrıldılar.
tam 6 ay 18 gün geçti birbirlerinden ayrı kız geçen her gün ağlıyordu mahsum olan kız artık bir serseri olmuştu içki içiyor, sigara içiyor, gece gezmelerine takılıyor ve kötü arkadaşlıklar ediyordu. Hayatı bitmişti sanki dünyayı umursamaz oldu. Onun için tek kurtuluş belkide ölümdü.
6 ay 18 gün sora kız bir gece telefonun sesiyle uyandı saat bayağı geç olmuştu arayan oydu kız şaşırmasına rağmen belirli etmedi gayet sakin açtı tlf. saatlerce sohpet ettiler konuştular çocuk kız artık arkadaş olabileceklerini belkide en iyisinin bu olduğunu söyledi. Kız mutlu değildi ama mutsuzda değildi. tlf konuştular o günden sonra ama yüz yüze görüşmediler çünkü kız biliyordu onu görünce kendini kaybeder bağırırdı seni seviyorum diye. günler geçti. kız başkalarıyla çıktı hep onda bulduğu sıcaklığı aradı ama bulamadı.
sonra çocuğun başka bir arkadaşıyla tanıştı kız çocuğun arkadaşı kıza çocuğun hep kızdan bahsettiğini ve sevdiğini söyledi ama kız inanmadı o sevmez dedi.Bir akşam çocuk kızın evine geldi uzun zaman sonra yeniden gelmişti 1 saat kadar zaman hep beraber eğlendiler ama kız çocuğun gözlerine bakmaktan korkuyordu. Çocuk evden çıktıktan yaklaşık yarım saat sonra msn açtı kızla konuşmaya başladı aslında kızla çıkarken onu sevdiğini ama grurunu yenemediği için bunu kendisine söyleyemediğini söyledi kız inanamadı ama gerçekti.
ertesi gün çocuk kızı ve arkadaşlarını bir yerlere eğlenmeye davet etti kız da arkadaşlarıyla gitti. çocuğun bir arkadaşının evine gittiler herkes eşiyle bir odada oturuyordu çocukla kızda bir odadaydı sıkıcı bir muhabbetten sonra bir yatağa iki düşman gibi uzandılar çocuk dayanamadı kıza baktı ve sarıldı kızın kulağına söylediği iki kelime kızı çok mutlu etmişti ÇOK ÖZLEMİŞİM BE AŞKIM kız sarıldıkça sarıldı. gece erken bitti eve geri döndü kız. çok sürmedi bu mutluluk. Çocuk sevmiyorum dedi. kız yıkıldıkça yıkıldı hayatı alt üst olmuştu şimdi yeniden ikinci bir kriz onu bekliyordu. unutmaya hazır olan kalbi yeniden çalan çocuk şimdi o kalbi yeniden kanatmıştı. kız baktı olmuyor çocukla bütün ilişkiyi kesti unutmaya çalıştı kendiyle yüzleşemedi çünkü hala seviyordu. ikinci ayrılıklarının üzerinden 1 sene geçmişti kız çocuğun ne sesini duymuş nede yüzünü görmüştü geçen bu 1 sene içinde unuttum diyordu herkese unuttum. yeni bir sevgili bulmuştu kendine ona çok benziyordu belki unutturur demişti.
bir süre sonra kız arkadaşlarıyla o çocuğun yaşadığı şehire gezmeye gitcekti tedirgindi onu görbilirdi ama bunu kabullenmeliydi. gittiler herşey güzeldi taki karşısına çocuk çıkana kadar çocuğu gördü kolunda bir kızla geziniyor mağazaların vitrinlerine bakıyorlardı birbirlerine gülüyor güzel sözler söylüyorlardı. Kız kıskandı üzüldü yıkıldı kalbi ağırdı içi kanadı ama aldırmadı belirli etmedi. bunu kendine yapılan bir haksızlık olarak düşündü kaldıramazdı. bu olayın üstüne nışanlandı kız birkaç ay sonrada evlendi. Mutsuz bir evlilikti bu. hem kız hemde kocası sıkılmıştı bu oyundan artık ayrılmaları gerekiyordu. ve ayrıldılar. kızın hayatı artık bir türk filmine dönmüştü ama kız artık bıkmıştı sahtelikten. gecelerce düşündü çıkamaz oldu bu işten. kalbini dinlediği için bıraktığı okulu işsiz kalmasına yol açmıştı. sevdiğine inat yaptığı ve başarısız olduğu evliliği ailesiyle bozukluğa neden oldu. değişen tavırları yüzünden kalbini kırdığı ve görüşmediği arkadaşlarıda yalnız kalmasına neden olmuştu. o şimdi ölümünü bekleyen bir hasa olmuştu. sevdiğine bir mektup yazıp intihar etmeyi düşündü ve yazdı mektup şöyle başlıyordu
GAMZELİM
sana sevmeyi öğretemem
ama bırak sende bana sensizliği öğretme
sensizliği seninleyken bile sensiz kalan ben bilirim
özgür gözlüm!
seni seviyorum deme
sevmeye gelince emin ol
senden bile delikanlı severim
ve ben bu sevda ile sana gelemem ama
kara toprağa aşkımla girerim
***************bu mektup çocuğun eline geçince çok şaşırmış ve kararsız kalmıştı. ne yapacağını bilmiyor kıza ulaşmaya çalışıyordu mektubu kendine getiren kızı buldu ve ona cevap yazdığını söyledi cevabı buydu
SERSERİ SEVDAM
bana sevmeyi öğretme ben zaten sevmeyi seninle öğrendim
sana bensizliği öğretemem çünkü sen bensiz değilsin
seviyorum diyemem ama bilirim sen delikanlı seversin
sevdiğin için belki kara toprağa girersin
ama gamzelinde sensiz yaşayamadı sende bunu bilesin...ertesi gün sokaklarda konuşulan bir aşk hikayesinin sonuydu. kız bu mektubu görünce kendini vurmuş. sevdiğine haber gitmiş kız öldü diye çocuk ben zaten yaşamıyodum demiş ve o da kendini öldürmüş nasıl olduğunu öğrenememişler ama mezarlarını yan yana yapmışlar ve onlar hafızada takılı olan bir aşk hikayesi olmuş