Κεφαλαιο 8

118 7 0
                                    

Το πρωί ξυπνησα κάπως αργά. Έβαλα ένα τζιν σορτς και μία κοντομάνικη σε μαύρο χρώμα. Συνήθως αυτά φοραω μέσα στο σπίτι.

Πήγα στο σαλόνι και τον είδα να κοιμάται. Είναι πολύ όμορφος και γλυκός όταν κοιμάται. Μόνο όταν κοιμάται...

«Ποση ώρα θα με χαζεύεις;» με ρώτησε. Τον βλάκα! Ήταν ξύπνιος.

«Οση ώρα θέλω έχεις θέμα;»

«Οχι, βασικά θα ήθελα να το κάνεις πιο συχνά αυτό.» είπε και αποφάσισε να σηκωθεί από τον καναπέ.

Πλησίαζε με αργά βήματα. Σε κάθε βήμα που έκανε μπροστά, έκανα ένα πίσω. Ξαφνικά έπεσα πάνω σε τοίχο. Σκατά! Τότε άρχισε να περπατάει πιο γρήγορα. Σε κλάσματα δευτερολέπτων ήταν μπροστά μου.

Έβαλε τα χέρια του δίπλα στο κεφάλι μου.

«Φω...Φώτη!» είπα. Με είχε ερεθίσει τόσο που δεν μπορούσα να μιλήσω. Η καρδιά μου ήταν έτοιμη να σπάσει, η κοιλιά μου είχε γεμίσει πεταλούδες και το στόμα μου είχε στεγνώσει.

«Όχι! Δεν θα με σταματήσεις. Αυτή την φορά ούτε εσύ ούτε εγώ!» είπε και μου όρμηξε.

Άρχισε να με φιλάει. Το φιλί του ήταν κτητικό, άγριο και ήθελε να με υποτάξει. Αυτή η στιγμή ηταν από τις λίγες που η καρδιά έκανε κουμάντο. Έτσι ανταποκρίθηκα ακόμα και αν το μυαλό μου μου έλεγε να μην το κάνω.

«Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι; Αφού το σώμα σου όλο μου λέει ναι, εσύ γιατί λες όχι;» ωχ! Τι του λες τώρα;

«Ιδεα σου είναι! Απλά δεν ξέρεις να διαβάσεις τη γλώσσα του σώματος!» έλα όμως που είναι master σε κάτι τέτοια

«Δυστυχώς για εσένα έχω ασχοληθεί χρόνια με την γλώσσα του σώματος! Απλά θέλω λίγο ξεσκούριασμα!» μου απάντησε.

«Μου φαίνεται ότι αυτή η σκουριά σε μπερδεύει!» του απάντησα. Καλά είμαι και η πρώτη στα ψέματα.

«Οσα ψέματα και να μου πεις εγώ σε καταλαβαίνω. Αλλά μην ανησυχείς. Κάποια στιγμή θα αναγκαστείς να το παραδεχτείς!»

Είπε και ξεκόλλησε από πάνω μου. Ντύθηκε και έφυγε.

«Σκατά!» φώναξα και άρπαξα ένα ποτήρι και το έσπασα.

Δεν γίνεται να μου αρέσει ακόμα. Είναι λάθος! Όλο αυτό ήταν ένα λάθος. Από την αρχή ήταν ένα λάθος.

"Κι αν ήταν σωστό;" είπε μία φωνή στο κεφάλι μου. Είμαι σίγουρη ότι κάποια εκεί κάτω το έστειλε...

"Δεν ήταν!"

"Μα είμαι σίγουρη ότι θα ήθελες να το ξανακάνει αυτό... Ίσως και κάτι παραπάνω..."

Sounds Like AdventureDonde viven las historias. Descúbrelo ahora