4

14 1 0
                                    

POV Sharona
"Ja ik denk het?" Zeg ik "zeker?" Vraagt Rein "ja" zeg ik. Hij zoent me. "Maar.. Rein... ik ga je heel weinig zien dan..." zeg ik "ik probeer zo veel mogelijk naar jou toe te komen" zegt Rein "okee.." zeg ik. "Kom mee" zeg ik en loop naar beneden "hee jongens" zeg ik. Rein komt achter me aan en trekt me op de bank. "Lekker veel reactie ook" zeg ik terwijl ze opkijken van hun mobiel "ook hoi" zeg ik "ze zijn verslaafd" zegt Rein lachend "jij niet wou je zeggen" zeg ik "eigenlijk niet" zegt Rein "wel" zeg ik "misschien een beetje" zegt hij "ik hou wel van je hoor" zeg ik "ik ook van jou" zegt Rein en drukt zijn lippen op die van mij.

POV Owen
Ik kijk op van m'n mobiel en daar ging m'n hart.. sha, die ik al zo lang leuk vond, sinds ongeveer de eerste ontmoeting, zoent met mn beste vriend.. oke hij kan er niks aan doen hij wist het niet.. "owen???" "Hè Owen" "heh wat?" Zeg ik "waar zit je met je gedachten?" Vraagt Daan "oh eh niks, wat is er?" Vraag ik "we hebben een nieuw stelletje" zegt Daan en wijst naar sha en rein "Ehh gefeliciteerd" zeg ik maar..

*paar uur later 10:00 PM (22:00 nl tijd vgm m'n tijd staat Engels lol) *
"Ik ga slapen" Zegt Sha "Slaaplekker" Zegt Rein En geeft haar Een kus. "Slaap lekker" zeg ik "Doei zusje" zegt Daan en nils zegt ook slaap lekker. Ze loopt naar boven. Daar beginnen de vragen over sha aan Rein. leuk. "Ik ga even m'n eh oplader uit m'n tas halen boven" zeg ik "okeey" zegt Daan. Ik loop naar boven naar sha der kamer omdat daar onze tassen staan. Ik zoek m'n oplader, want ja ik kan moeilijk zonder oplader terug komen, is een beetje raar. "Ah jezus owen wat doe jij hier" zegt Sha "oh eh ik zocht m'n oplader" zeg ik "ooh kan je m vinden?" Vraagt ze "nee ik denk dat ik m vergeten ben" zeg ik "Oohh ehm hier" zegt ze en pakt haar oplader "heb jij hem niet nodig?" Vraag ik "nee leen m maar, wil je dan als je m niet meer nodig hebt mijn mobiel aan de oplader leggen als je gaat slapen?" Vraagt ze "ja tuurlijk, thanks" zeg ik "alsje" zegt ze "knuffel?" Vraag ik "ja ofcourse" zegt ze en knuffelt me. Ik hou der stevig vast en ga even op in het moment "Eh... Owen..?" Zegt ze "Oh eh ja sorry, slaap lekker" zeg ik en loop de kamer uit. Ik loop naar beneden. "We wilden net naar boven gaan" zegt Rein lachend "oh haha wel zachtjes doen sha is moe ze wil slapen" zeg ik. We lopen naar boven en ik leg sha der mobiel aan de oplader. Ik kleed me uit en ga in me "bed" liggen. "Slaaplekker jongens" fluister ik en ik krijg wat gemompel terug.

*s ochtends 11:30 AM (11:30 nl)*
"wij moeten gaan" zegt Rein "oohja" zeg ik "moet je geen afscheid nemen van sha?" Vraagt Daan "ik wil der niet wakker maken" zegt Rein "schiet op onze trein gaat om kwart voor" zeg ik. Rein gaat naar sha der kamer en maakt der wakker en neemt afscheid neem ik aan. "Rein?! We moeten echt" zeg ik "ik kom al" zegt Rein "Doei sha!!!" Roept Rein nog voor hij De deur dicht trekt.

Our Story Ft. Owen PlayfairWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu