Perfect!-3.Bölüm

118 6 0
                                    

Zayn?

İçimden küçük bir küfür savurarak askılıktan ince ceketimi alıp sessizce Zayn'nin yanıma yönelmeye başladım. Kapıyı sessizce açıp kapının yanımda duran taşı kapının arasına koydum.

"Senin ne işin var burada Zayn!" dedim fısıltıyla . Beni ani bir hareketle duvarla kendi arasına aldı ve nefesini yüzüme üfledi. Ve ince öpülesi dudaklarını dudaklarıma sürttü. Nefesi alkol kokuyordu. Anşadığım kadarıyla sarhoştu. Yüzümü buruşturup Zayn'e gıcık bir bakış attım."Zayn sarhoşsun hani bara git-" Zayn ince uzun işaret parmağını dudaklarıma bastırıp susmamı sağladı. Parmağını yavaşça dudaklarımdan ayırıp bana acı acı gülümsdi. Bu gülümsemesiyle kalbim sıkıştı diyebilirim. "Neden beni tamamen dinlemiyorsun?" dedi tahrik edici ses tonuyla. Tanrım Zayn!

"Zayn ne yaptığının farkında mısın?"

"Ben sa-"

"Zayn yeter!" diye çemkirdim ve kollarını yere ittirdim.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!" sessiz bir çığlık ,sessiz bir söz , etkileyici dudaklar, etlileyici insan, aşık olduğım adam , sarhoş, bana asılıyor sıradan beni üzen bir gün işte sarhoşken hep böyle olmak zorunda mıydı peki? Ayık gelseydi yanıma?

Ben ve Saçmalıklarım

'Saçmaladığını fark ettin yani?' Kes sesini!

Hep böyle oşuyordu sarhoşken hiçbirşey demiyordu demeye korkar gibiydi? Bir anda yine o etkileyici dudaklarını araladı. Ben birşey söylemesini umarken aslında 1 cümle söylemişti,

İlk Kez.

Ve ben bu cümleyi yarıda kesmiştim.

"Aslında ben... ben..." etkileyici dudaklarını aralayıp konuşmuştu!

Konuşmuştu!

'Evet konuştu! Dünyanın sonu geliyor olmalı! Salak!' Sensin o!

Üstümde hissettiğim ağırlıkla düşüncelerimden sıyrılıp üstüme sızan Zayn'e baktım. Sanırım bugün otelde kalıcaktım. Zayn'i yavaşça yere yatırıp odama çıktım ve sessiz bir şekilde eşyaları çantama doldurdum son olarak yatağımda duran kitabımı alıp çantama attım.

Hızla cebimde ki parayı kontrol edip üstüne bir mikftar para daha aldım. Sızan Zayn'i yerden nazik bir şekilde kaldırıp kolunu omzuma attım . Ve onu sürüklemeye başladım. Tanrım! Kesinlikle çok ağırdı o! Biraz daha ilerlediktenn sonra önüme bir taksinin çıkması için Tanrı'ya dua egmeye başladım ki o sırada önümde bir taksi belirdi. Hızla otostop çekip Zayn'i sürükleyerek arabaya yerleştirdim . Sonra ise başını bacaklarıma koyup adama adresi verdim. Zayn'e baktığımda ise o mükemmel bir şekilde uyuyordu. Tanrım! Bir varlık bu kadar kusursuz olabilir miydi? Im... Uzun kirpikleri, öpülesi ince dudakları dudaklarımı şevhetle öpücek şekilde tasarlanmıştı , tatlı burnu, öpmem gereken elmacık kemikleri. İnce uzun kirpikleri, kusursuz çenesi ve benim karıştırmam gereken siyah rampa şeklindeki düz saçları... Kim ona aşık olmazdı ki? Harika huyları, insanı baştan çıkarabilecek etkileyici sesi ım.. Kesinlikle harika yaratılmıştı! Benim onu öpmem için sadece benim! Benim için!

'Ah salak şey sen daha onubir kere öpememişken onu kaç sürtük öpmüştür ım.. Kim bilebilir!?' Aracın durmasıyla iç sesle laf yarışına girmekten vazgeçip şöföre ücretini verdim. Ve şöförün yardımıyla 1 odaya yerleştik. Zayn'nin üzerinde ki kıyafetşeri çıkarıp harika vücudunu gün yüzüne sokmak değildi niyetim. Yalnız o da olacaktı hahaha ne komik bir düşünce ama diyen , diyecek olan iç ses haklıydı aslında.

'Hey!'

Kıyafetlerini bir kenara koyup , birkaç yeri arıyarak Zayn için başka kıyafet getitirdim. Kıyafetleri katlayıp yere koydum ve bayaz çarşafı Zayn'nin mükemmel vücudunu örtmek için kullandım. Ardından , çantamdan kitabımı çıkarıp yandaki yatağa geçtim ve kitabı okumaya başladım. Cidden bu etkileyici kitabı kim okumazdı?

'Tanrı Aşkına! İri adama cömertlik göstermek istiyordum aslında pek alışık değildim kavgalara fakat ardından bir yumruk yedim iri adamdan canım acımış mıydı peki? Hayır! Hızla adamı yere serip tabi cömertlik falan da kalmadı bende üstüne oturup yüzüne ardı arkası olmayan yumruklar atmaya başladım.

Adamın üzerinden kalkıp son bir kez daha tekme geçirdim karnına kanlı ellerimi ceketime silip ceketimi bir kenara attım. Hayatımda hiç bu kadar aksiyon yer almamıştı o zamanlarda. Kızın elinden tutup götürdüm onu yanımda işte o kızla birlikte hayatım değişti benim.Onu bırakmak imkansız hale gelmişti bende aşık olmuştum ona ilk gün bana ''Kaşın patlamış'' dedi ilk cümlesini fakat çok sevecendi yine her zaman ki güzelliğiyle onu kaybetme korkusu birden içimi sarmıştı sadece.

Kalktım yerimden kızın önünde diz çöktüm e tabi o da bana mavi gözleriyle anlamsızca bakıyordu. İşte o an ağzımdan döküldü kelimeler.. 

''Seni hep koruyacağıma söz veriyorum.'' dedim hattimi bilmeden. Lakin güzelliği , huyu, duruşu..İnsanı baştan çıkarıyordu adeta! Gözlerim gözlerinin yanında eziliyordu. Kirli sarı saçları vardı bi de o zamanlarda ki oyuncuları andırıyordu. O mükemmeldi. Kimse ona dokunmaya kıyamazdı eminim ki! Gülümsedim ona o ise ev dehşetle gözlerini kocaman açmıştı. Ve ben tekrar, tekrar ve tekrar aşık olmaya başlıyordum ona o bu kadar mükemmel olmamalıydı.'

"Keşke Zayn'de beni böyle sevseydi, sadece.. keşke" diye geçirdim içimden öyle. Sonra diğer sayfaya geçtim.

'Yatakta ellerimi boynuma bağdaş kurmuş tavana bakıyordum öyle. Adını bile bilmediğim bir kızla hayal kuruyordum. O sırada sevecen , tatlı , yumuşak sesiyle konuştu ismini söyledi o da bana "Happy...Adım Happy." şaşkınlıkla oturur pozisyona geldim bende . Baktım onun o güzel yüzüne .Şaşırmıştım. "Happy mi?" dedim yüzümle şaşkın ifademde. Gerildi. Gerildiğini anladığımda üzüldüm. Garip bir isim gibi düşündüğümü düşünüyordu sanırım. "Çok güzel ve tatlı bir isim." gergin yüzü bir anda yumuşadı , rahatlamış gibi görünüyordu. Şimdi bile yaşadıklarımızın her anını , söylediğimiz tüm cümleleri hepsini hatırlıyordum ben. Bu kadar kafa takmazdım o zaman oysa ki, fakat ben istemeden aklıma kazanmış e kim görse onun o güzel yüzünü herkes etkilenirdi.

Yavaşça doğruldum oturduğum yerden banyoyu gösterdim ona. Dolabımdan bana küçük gelen giysilerimi koydum yatağa gülümsedim ona." Sen giyin benim bir işim var sakın burdan başka bir yere gitme." dedim sakince ona. Kız yine o muhteşem çenesini doğrultup gülümsedi. "Tamam." dedi o muhteşem sesiyle .Onu başımla onaylayıp kapattım kapıyı. Hızlıca Madam Kimberly'nin kıyafet dünyasına girdim. Gözüme takılan kıyafetleri tek tek koluma yerleştirdim hepsi çok hoştu ve Happy'e çok yakışacaktı.' O anda benim de yüzümde bir gülümseme belirdi bu gerçekten çok hoştu. O sırada Zayn'nin uyandığını ve beni izlediğini gördüm. Huzursuzca kıpırdandım. Ama Zayn hala gözünü kırpmadan bana bakıyordu. "Zayn hâlâ sarhoş musun?" dedim titrek sesimle . Kafasını biraz kaldırıp -HAYIR- anlamında o muhteşem kafasını salladı. Kafamla onu soğukkanlılıkla onaylayip tekrar kitaba döndüm.

'Salak! Seni izliyor ve sen ona-'

Kes sesini!

'Kıyafetleri Madam Kimberly'den satın alıp eve yürümeye başladım. Kesinlikle çok sevecekti. Sever miydi? Ya sevmezse ? O zaman ona yenilerini alırım bende.

Yavaşça kapıyı açıp içeri girdim fakat hiç ses yoktu ne su sesi ne de ayak sesi . İşte o zaman içimi bir korku sarmıştı. Görememiştim onu. İçimde büyük bir karanlık oluşmuştu. O gitmişti! Ellerimden kaydı poşetler ve yere yığıldım. İçimde bir karanlık , yaşamıyor gibiyim tıpkı yaşayan bir ölü gibi! İçimde Dünyaya karşı büyük bir nefret, hayal kırıklığı, boğazımda ki düğümler içim içimi yiyen kemiren bir vampir içimde yaşayan bir vampir gibi hani şimdiki zamanımızda bir Bella varya karnında organlarını yiyen bir çocuk benimde o zaman aynı şey olmuştu ve gerisi... Karanlık!'

"Ne okuyorsun?" demesiyle kafamı kitabımdan kaldırdım.

"Üstünü giy!" diye emir verdim ona. Yorganın altında vücuduna baktı. Ve pis bir şekişde sırıttı. "Tamam" dedi ve yataktan doğrulup o muhteşem vücudunu gözler önüne serdi. Altına pantolonunu giyip o da benim gibi yatağın başlığına çıplak sırtını yaydı ve ayaklarını uzattı. Ve kitabıma bir göz attı. Hızla kitabı kapatıp yatakta doğruldum ve kitabı , çantama attım ve tam çıkıyordum ki muhteşem bir sesle durdum.

"Ne okuyorsun ? Seni nasıl sevmeliyim? İsmini söylesene?"

O.Ne.Dedi?!!??!

HappyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin