I Love You(One Shot)

224 21 0
                                    

"Kim Baekhyun ဒီကိုလာစမ္း"
"Nae??"
"နင္ ဟိုဘက္အိမ္ကေကာင္ေလးကိုစာသြားေပးတယ္ဆို နင္ရူးေနလား ေကာင္ေလးအခ်င္းခ်င္းကို"
ေဒါက္
"အားးးး Omma နာတယ္ ဒီသားေလးတေယာက္ကို မေခါက္နဲ႕ဗ်ာ့ ေခါင္းမေကာင္းပဲေနမယ္"
"အမေလး ကိုယ္ေတာ္ရယ္ ေျပာစမ္းပါဦး နင္ကဘာျဖစ္လို႔စာသြားေပးရတာလဲ သူ႔မိဘေတြ Wu Krisနဲ႔Taoကငါတို႔ရဲ႕ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြဟဲ႔"
"တကယ္ ေကာင္းတာေပါ့ ခ္ခ္ အေမသေဘာမတူမွာစိုးရိမ္ေနတာ ခုခ်က္ျခင္းသြားေတာင္းရေအာင္ေနာ္"
"အမေလးေလး Kim Baekhyun နင့္အေဖသာႀကားရင္အသက္တခါတည္းထြက္သြားေလာက္တယ္ ဘယ္လိုမ်ားေျပာလိုက္ပါလိမ့္ေတာ္ ေယာက်ာ္းခ်င္းသြားေတာင္းစရာလား ငါတို႔Kimအိမ္ရဲ႕မ်က္ႏွာကိုအိုးမည္းသုတ္မလို႔လားဟ႔ဲ"
"Omma ကလဲ Love has no genderေလဂ် ဟီးးးးးး"
"Apk"
Xiu pov ငါေတာ့သားေမြးမိတာလား မီးခဲေမြးမိတာလားေတာင္မသိေတာ့ဘူး ငဘတ္ကျမင္းခ်က္ ဟိုကေကာင္ေလးကခပ္ေအးေအးရယ္ Krisတို႔Taoတို႔ဆိုတာကလဲ မ်က္ႏွာနာရမဲ႔လူေတြ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ အေဖႀကီးကိုတိုင္ပင္ႀကည့္ဦးမွပါ TaoသားWu Chanyeolဆိုတဲ႔ကေလးကရည္ရည္မြန္မြန္ေလးရယ္ အတန္းထဲမွာလဲအျမဲပထမဆိုပဲ အင္း ရုပ္ကလဲသူ႔အေဖအေမဆီကေကာင္းကြက္ေတြပဲအေမြရထားတာဆိုေတာ့ကားး အင္းးးးးး ငါ့သားေလးႀကိဳက္ေလာက္ပါတယ္ေလ Yeoboနဲ႔တိုင္ပင္ျပီး နားေဖာက္ထားဦးမွပါ
Baek pov Omma ကလဲ ဟိုကျဖင့္အေျဖေတာင္ျပန္ေပးျပီးေနျပီ Wu Chanyeol ဟိဟိ ငါ့ရည္းစားအသစ္က်ပ္ခြ်တ္ေလး ေက်ာင္းနံပါတ္၁ေက်ာင္းသားဆိုေတာ့လဲ နဲနဲေတာ့သိမွာေပါ့ အဲ ငါစာေပးတာကိုဘယ္လိုသိလဲမသိဘူး ဟိုေကာင္ေတြလက္ခ်က္ပဲေနမယ္ Kai Sehunနင္တို႔ေတာ့ေသေတာ့မယ္ ဟြင္းဟြင္း အလွည့္က်မႏြဲ႕စမ္းေပါ့ကြာ ဟင္းဟင္း
"Yeobo Chen ssi ဟိုေလ Xiuေျပာစရာရွိလို႔"
"အင္း Xiuေလး ေျပာေလ"
"သားေလးကိုေလ Krisနဲ႔Taoတို႕သားနဲ႔ေနရာခ်ေပးမလားလို႔"
"ေအာ္ Chanyeolဆိုတဲ႔လူငယ္လား မဆိုးပါဘူး လူရည္မြန္ေလးပဲ ကိုယ္တို႔သားကသာဆိုးေနတာ အရွက္ရမွာေတာ့စိုးရိမ္မိတယ္"
Chen pov အင္းးးးး သားေလးေတာင္အရြယ္ေရာက္ေနျပီပဲ Krisတို႔နဲ႔ထားခဲ႔တဲ႔ကတိအတိုင္း မဂၤလာကိစၥေျပာရေတာ့မွာေပါ့ သားေလးရယ္ Appa စိတ္ထဲမွာေတာ့ငယ္လြန္းေသးတယ္ ကေလးလိုပဲ
Next day..................
"Yeol ဟီးးးးးး အေစာၿကီးပဲ"
"Baek ကပိုေစာေနတာပါ လာပါဦးကိုယ့္ခ်စ္သူေလး"
ဝကစ္ကစ္ကိုယ္လံုးေလး ေမႊးပ်ံ႕ေနတဲ႔ဆံပင္အိေလးကိုနမ္းရိူက္လိုက္တိုင္းလူကိုတကယ္ရူးသြပ္သြားေစသည္ ထိုအခ်က္ေၿကာင့္ပင္ သူငဘတ္ကိုခ်စ္သူအျဖစ္လက္ခံခဲ႔တာျဖစ္ေပသည္
"Aigooo Baekkieေလး ျဖည္းျဖည္းစားေလ ေပတူးေနတာပဲ"
"ဟီးးး Baekဗိုက္ဆာလို႕"
အဲ႔တာသာႀကည့္ေတာ့ အစားကလဲႀကီးေသး အျမဲညစ္ပတ္ေပတူးေနတာပဲ အဲ႔လိုဟာေလးကိုသူဘာလို႔ခ်စ္မိမွန္းကိုမသိတာပါ
"အဲ ငဘတ္ေမႊ နင္ေနျပီ ေရာ့ေရာ့ ေရေသာက္ ျဖည္းျဖည္းစားဆို ကိုမလုစားပါဘူးကြ ဟဟ"
"ဟင့္ Yeol ကလဲ ဒီမွာနင္ေနပါတယ္ဆို လာစေနေသးတယ္ သြားေခၚေတာ့ပု"
"အမေလး စိတ္ေတာ့မေကာက္လိုက္ပါနဲ႔ ခနေနအတန္းတက္ရမွာေနာ္ ျမန္ျမန္စားခ်ည္ ဟင္းးး Byun Baekhyun ssi မင္းကကိုယ့္ကိုစျပီးခ်စ္ေရးဆိုတာမွဟုတ္ပါတယ္ေနာ္ အျမဲသူ႔အလိုႀကီးပဲ"
"ဟင့္ Yeolကလဲ Baekက ကေလးေလ"
Yeol Baekရဲ႕တင္လံုးလံုးေလးကိုအုပ္ကိုင္လိုက္ျပီး
"အမေလး ဒီကိုယ္လံုးကကေလးလား Blah Blah"
"ဟာ Yeolကလဲ လူေတြရွိေနတယ္ေလ ညက်မွအဝကိုင္ ခ္ခ္"
"ေအာ္ ငါပဲႏွာဘူးေပါ့ ရတယ္ မကိုင္ဘူး သြားေတာ့မယ္ ငါကျဖင့္ ေက်ာင္းဂုဏ္ေဆာင္Imageေကာ Cool Guy Image ပါအပ်က္ခံျပီးခ်စ္လိုက္ရတာ ဒင္းကေတာ့ ငါ့ကိုႏွာဘူးထင္တယ္ေပါ့ ေတာ္ျပီငါစာသြားလုပ္ေတာ့မယ္"
"Channie yaaa Baekကေလ ဟင့္ ဒီတိုင္းစလိုက္တာပါ စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ေနာ္ ဟင့္ Channie စိတ္ဆိုးေတာ့ေလ ဟင့္"
ရွိသမွ်လက္နက္ကုန္ထုတ္သံုးေတာ့လဲ ေပ်ာ့ဆင္းရသည္ကကြ်န္ေတာ္Wu Chanyeol -_-
"ေအးပါ Baekရယ္ မငိုနဲ႔ေတာ့ေနာ္ တိတ္တိတ္"
"ဟင့္ ရႊတ္ Baekကေလ Yeolတအားႀကီးစိတ္ဆိုးသြားျပီထင္ေနတာ ဟင့္ Baekကိုထားသြားျပီထင္လို႔ ဟင့္ Baekကိုမမုန္းပါနဲ႔ေနာ္ လက္အုပ္ခ်ီျပီးေတာင္းပန္ပါတယ္"
ေျပာရင္းလက္အုပ္ခ်ီေတာင္းပန္ေနေတာ့ ငဘတ္ႀကည့္ရတာသနားစဖြယ္ပင္
သို႔ျဖင့္ ဝက္ေပါက္ေလးအားရင္ခြင္ထဲဆြဲေပြ႕လိုက္ျပီး
"Baek ကိုတို႕ေက်ာင္းျပီးရင္လက္ထပ္ရေအာင္ေနာ္"
"အင္း ဒါမဲ႕ေလ"
"ဒါမဲ႔ဘာလို႕လဲBaekရဲ႕"
"Baekတို႔ကBoyေတြေလ ေတာ္ႀကာOmmaတို႔ကသေဘာမတူရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ Baekတို႔ေဝးရမွာေႀကာက္တယ္"
"ရႈး ကိုတို႔ဘယ္ေတာ့မွမေဝးဘူး မိဘေတြသေဘာမတူရင္ခိုးေျပးမယ္ကြာ"
"အင္း Yeol သာရွိရင္ Baekဘာမဆိုရင္ဆိုင္ရဲပါတယ္"
ဟူးးးးးး ငဘတ္ေမႊေလးေျပာေတာ့မွရင္ထဲကအပူႀကီးနဲနဲသက္သာေတာ့တယ္ မိဘေတြသေဘာမတူရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲမသိဘူး ဟူးးး ရင္ေမာလိုက္တာ မသိေတာ့ဘူးကြာေျပာေတာ့ေျပာႀကည့္ရမွာပဲ
At Yeol home
"Omma သားေျပာစရာရွိလို႔ Ommaနဲ႔အရင္တိုင္ပင္တာပါ Omma စိတ္မဆိုးရဘူးေနာ္ ကတိေပးတယ္မလား အရမ္းအေရးႀကီးလို႔ပါ"
"အင္း ေျပာေလသားေလး ဘာေျပာမွာမလို႔ဒီေလာက္စကားပလႅင္ခံေနတာလဲ"
"သားေလ ခ်စ္သူရွိေနျပီ အဲ႔ဒါေက်ာင္းျပီးရင္လက္ထပ္ခ်င္လို႔"
"ေအာ္ အင္း ဘယ္အိမ္ကသမီးေလးလဲ ငါ့သားကခ်စ္သူရွိေနတာOmmaေတာင္မသိရပါလား"
ဟူးးးးးး မထူးေတာ့ပါဘူး ေျပာလိုက္ပါေတာ့မယ္ကြာ
"Omma မလန္႔နဲ႔ေနာ္ ဟိုေလ သားခ်စ္သူကေကာင္ေလးပါ"
"ဟဟ ငါ့သားကိုစာပဲသိတယ္ထင္ထားတာ လက္စသတ္ေတာ့ငါ့သားကေလးမွမဟုတ္ေတာ့ပဲ ထားပါ Ommaကလဲေခတ္မီပါတယ္ ေျပာ ဘယ္သူ႔သားေလးကOmma Yodaေလးကိုျပဳစားနိုင္လိုက္တာလဲ"
"ဟို အန္တီXiuနဲ႔ဦးေလးChenရဲ႕သားပါ Kim Baekhyunေလ"
"အမေလး Wu Chanyeolရယ္ သူေလးနဲ႔ကိုမ်ားစကားရွည္ေနေသးတယ္ သူနဲ႔ကမိဘခ်င္းသေဘာတူထားတာေလသားရယ္ မင္းAppaနဲ႔အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းေလ"
"ဒါဆိုသားကိုဘာလို႔မေျပာျပတာလဲဟင္"
"ငယ္ေသးတယ္ထင္လို႔ပါသားရယ္ အထက္တန္းျပီးရင္ေပးေတြ႕ဖို႕လုပ္ထားတာ ဟဟ ငါ့သားတို႔ကတယ္လက္ဦးတာကိုး ကဲပါ ျမန္ျမန္ရက္ေရြးျပီးေပးစားတာေပါ့"
"Nae Omma ဒါဆိုမိဘခ်င္းေတြ႔ဖို႔ရက္ေရြးလိုက္မယ္ေနာ္ ဟီးးးးးး"
"အမေလးေလး Wu Chanyeol Wu Chanyeol နင့္အေဖလိုပဲ အျပင္ကသာCool Guy အတြင္းကရြစကီးမ်ိဳးရိုး မေျပာလိုက္ခ်င္ဘူး"
"ငင့္ Omma ကလဲ :3"
A week later
"Yeol ဟီးးးး ဒီေန႕အရမ္းေခ်ာတာပဲ"
"Gal?Baekလဲအရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းတာပဲ လာပါဦး ကိုယ့္ခ်စ္သူေလးကိုဖက္ခ်င္လို႔"
"အဟမ္း အဟမ္း Wu Chanyeol ေတာ္စမ္း ငါ့Cool Guy Imageကိုမဖ်က္ဆီးနဲ႔"
"Appa ကလဲ -_-"
"Appugyi ကလဲ ေနာ့ခ်စ္ခ်စ္ကိုမဆူပါနဲ႔ :3"
"တိတ္စမ္း Kim Baekhyun လူႀကီးကိုမ်ားေျပာေနလိုက္တာ မသိရင္ငါမဆံုးမဘူးျဖစ္မယ္ အဲ႔တာသာႀကည့္ေတာ့Krisေရ ငါေတာ့အဲ႔၂ေကာင္လက္ထပ္ျပီးရင္အတူတူမေနနိုင္ဘူး ပလူးလြန္းလို႕အျမင္ကတ္တယ္ေဟ့"
"တူတူပါပဲ Chenရာ ငါလဲသူတို႔ကိုအိမ္ခြဲေနခိုင္းမွာပါ အဲ႔တာမွငါလဲ Taoေလးနဲ႔ အားးးးးးးးးးး"
"ေတာ္တန္တိတ္ မိဘေတြ႔ဆံုပြဲမွာဘာေတြေျပာေနတာလဲ ရွင္ဟာေလ အေကာင္းကေနထထေဖာက္တယ္ ဟင္းးး အိမ္က်မွေတြ႔မယ္ Wu Kris"
"Hahaha Kris Kris မင္းဘဝကလဲသနားစရာပါလားဟ"
"Kim Chen Ssi သူမ်ားသြားရယ္မေနနဲ႔ ရွင့္ကိုလဲကြ်န္မကလုပ္ခ်င္ေနတာ ၿကာျပီ အဲ႔တာသာႀကည့္ေတာ့ Taoေရ တို႔ေယာက်ာ္းေတြကအသက္ပဲႀကီးေနျပီ မရင့္က်က္ေသးတာ သားထက္ေတာင္ဆိုးေနေသး"
"ဟုတ္ပါ့ Unnie Xiuရယ္ အိမ္ကလူႀကီးေတြကတကယ္ေျပာမရဆိုမရေတြ သားဆိုတခြန္းနဲ႔ျပီးတယ္ သူတို႔ကတခြန္းလဲမရ ႏွစ္ခြန္းလဲမရေတြ မ်ားမ်ားသာထုUnnieေရ"
Baekတေယာက္ Chanyeolနားသို႕ကပ္၍
"Yeol တို႔အေဖေတြကမိန္းမေႀကာက္ရတာလား"
Yeolလဲတိုးတိုးတိုးတိုးျဖင့္
"ဟုတ္မယ္ Baekရဲ႕ ဟိဟိ"
"Wu Kris Kim Baekhyun"
"Nae :3"
"တိုးတိုးနဲ႔ခိုးေျပာမေနနဲ႔ ငါတို႔ႀကားတယ္ေနာ္"
ႏွစ္ဘက္မိဘေတြကတျပိဳင္ထဲဆူလိုက္ေသာေႀကာင့္ Baekhyunတို႔အတြဲမွာဇက္ေလးပုကာသြားတိုက္ေဆးေႀကာ္ျငာလိုက္ရေတာ့သည္ XD
At Wedding Day
တန္ ဒန္ တန္ ဒန္ ဒန္ ~~~~~
"သတို႕သား Wu Chanyeol သတို႔သား Kim Baekhyunအေပၚေသဆံုးသည္အထိတသက္လံုးခ်စ္ခင္ပါမည္လား"
"Nae"
"သတို႔သားKim Baekhyun သတို႕သားWu Chanyeol အေပၚေသဆံုးသည္အထိတသက္လံုးခ်စ္ခင္ပါမည္လား"
"Nae"
ဟား ဟား ဟား ဟား~~
Xiu pov Baekhyunဟာေလ ေကာင္းေကာင္းေျပာလဲရရက္နဲ႔ တေလာကလံုးႀကားေအာင္ေအာ္ေျပာတယ္ အဲ႔ဒီအာျပဲတာသူ႔အေဖနဲ႔တူတာ ကဲဟယ္
"Ahhhhh~~~Yeobo ဘာလို႔လိမ္ဆြဲတာလဲဟ"
"သားေလးကရွင္နဲ႔အာျပဲတာ အရွက္မရွိတာတူလို႔ ရွက္လို႔လုပ္တာရွင္းျပီလား"
"ေအးပါကြာ -_-"
"အခုဆိုရင္ျဖင့္ သတို႔သားWu Chanyeolနဲ႔ သတို႔သား Kim Baekhyun ဟာအႀကင္လင္မယားအျဖစ္သို႔ေရာက္ရွိပါျပီ ကန္႔ကြက္မည့္လူရွိပါသလား"
".................."
"သင့္ရဲ႕သတို႔သားေလးကိုနမ္းနိုင္ပါျပီ"
Yeol pov သူ႕ႏွတ္ခမ္းပါးေလး ဘယ္ႏွခါနမ္းနမ္းဝကိုမဝနိုင္ဘူး ဟူးးးးး ခ်စ္လိုက္တာ Baekရယ္
"ဒီလင္မယားေတြေတာ္ႀကပါေတာ့ ျမင္ရတဲ႔လူရွက္တယ္ အိမ္ႀကမွဆက္ႀကပါ"
Baekရွက္ျပီးYeolရင္ဘတ္ကိုတဖုန္းဖုန္းထုကာ
"ေတြ႕လား သူမ်ားေတြေျပာကုန္ျပီ Baekရွက္တယ္"
"Oh Sehun Kim Kai အဖ်က္သမားေတြ ဟင္းးးး ဒင္းတို႔အလွည့္က်မွလာဖ်က္ရမယ္"
"အမေလး ကြ်န္ေတာ္မ်ိဳးႀကီးတို႔မွားပါတယ္ နဂါးေလးWu Chanyeolရယ္ ကိုယ့္ဘာကိုယ္Luhanေလးနဲ႔ပဲသာယာပါရေစ ေနာ္Hyungရယ္"
"အိုဆယ္ မနိုင္စိန္ -_-"
Haha Haha ~~~
ဤသို႔ခန္းမကြဲမတတ္ရယ္သံမ်ားျဖင့္မဂၤလာပြဲေလးျပီးေျမာက္ခဲ႔ေခသည္
50 Years Later
ေဆးရံုအခန္းေလးတြင္ ပိုက္မ်ားခ်ိတ္လ်က္ အသက္၆၀ေက်ာ္ဟုထင္ရေသာ အဘိုးအိုႏွစ္ဦးသည္ေဘးခ်င္းကပ္ကုတင္ေလးႏွစ္လံုးေပၚတြင္ရွိေနေပသည္
"Yeol Baekတို႔ေတြအသက္ေတြလဲႀကီးေနျပီေနာ္ ဒီေလာက္ႏွစ္ေတြအတူတူျဖတ္သန္းခဲ႔တာမယံုနိုင္စရာပဲ သားေလးYeollieေတာင္သမီးေလးတေယာက္ေမြးစားလိုက္တယ္ျပီတဲ႔ ေပ်ာ္စရာႀကီး သူကBaekတို႔နဲ႔တူတယ္ေနာ္ သူ႔ေကာင္ေလးMinနဲ႔ပဲယူတယ္"
"ဒါေပါ့ Baekရယ္ ဒါနဲ႔ကိုယ္တို႔လက္ထပ္ႀကတာမေန႕တေန႔ကလိုထင္ရတယ္ေနာ္"
"Yeol မေန႔ကYeolအိပ္ေနတုန္းSehunသမီးေလးLuLuလာသြားတယ္ Sehunဆံုးျပီတဲ႔"
"ေႀသာ္ Sehunေတာင္ဆံုးျပီတဲ႔လား ေအးေလLuhanေတာင္ဆံုးတာ၅နွစ္ေလာက္ရွိေနျပီပဲ သူလိုက္သြားတာေနာက္ေတာင္က်ေနတယ္"
"Yeolေနာ္ Baekကိုအဲ႔လိုမထားသြားရဘူးေနာ္ ဟင့္"
"အမေလး မထားပါဘူးကိုယ့္အဖိုးအိုေလးရယ္ အသက္ပဲ၆၀ေက်ာ္ေနျပီ အဲ႔ဒီလက္နက္ႀကီးေတြထုတ္သံုးတုန္းပဲလား Haha"
"ဒါနဲ႔ေလ Yeol Kaiတို႔သတင္းေကာဘာႀကားေသးလဲ"
"Kai လား သူဆံုးတာႀကာျပီေကာ လြန္ခဲ႔တဲ႔အနွစ္၃၀ေလာက္ထဲကထင္တယ္ ႏိုင္ငံျခားမွာမို႔Baekမသိလိုက္တာေနမယ္ ကိုယ္ေတာင္Sehunလာေျပာေျပာခ်င္းBaekစိတ္မေကာင္းမွာစိုးလို႔ မေျပာပဲကူေငြပဲပို႔လိုက္တာ ခုသူ႔မိန္းမSooနဲ႔သူ႔သားKyung Inတို႕ နိုင္ငံျခားမွာပဲေနႀကတယ္ ျပန္မလာေတာ့ဘူးတဲ႔ Kim Kai ဒီေကာင္ ငါတို႔အုပ္စုထဲမွာမိန္းမယူတာသူတေယာက္ထဲကြ ရီရတယ္ ကိုယ္တို႔အားလံုးအခ်င္းခ်င္းျပန္ယူတာေလကြာ"
Baekhyun သက္ျပင္းခ်လိုက္ျပီး
"အင္းးးး Baekတို႔သူငယ္ခ်င္းေတြလဲ ေသတဲ႔လူေသ က်န္တဲ႔လူက်န္ပဲေနာ္ Baekတို႔လဲဘယ္ေန႔ေသရမယ္မသိဘူး"
"မစဥ္းစားပါနဲ႔ေတာ့Baekရယ္ ကိုယ္တို႔ေသသြားခဲ႔ရင္ေတာင္ေနာက္ဘဝျပန္ေတြ႔ႀကမယ္ေနာ္"
"ဒါေပါ့Yeolရဲ႕ Yeolေရ"
"ေျပာေလ Baek"
"Saranghaeyo Wu Chanyeol"
"Nardu Saranghae Kim Baekhyun"
ေနာက္ဆံုးစကားတခြန္းေျပာျပီးျပံဳးျပံဳးေလးအသက္ကုန္သြားေသာBaekhyunကိုႀကည့္ရင္းChanyeol Baekရဲ႕လက္ေလးကိုဆုပ္ကိုင္ထားမိသည္
"Baekရယ္ ကိုယ့္ထက္အရင္သြားႏွင့္တာလား ကိုယ္အခုလိုက္ခဲ႔မယ္ေနာ္ ေနာက္ဘဝျပန္ဆံုႀကရေအာင္ Normu Normu Saranghaeyo Kim Baehyun ssi"
ေဆးရံုကုတင္ေလးေပၚတြင္တေယာက္လက္တေယာက္ဆုပ္ကိုင္ကာအသက္ကုန္သြားေသာခ်စ္သူႏွစ္ဦး၏အခ်စ္မွာေလးစားဖြယ္ရာေကာင္းလွသည္ ပတ္ဝန္းက်င္ကမည္မွ်ပင္ကဲ႔ရဲ႕ရႈံ႕ခ်ေသာ္လည္းႀကံ႕ႀကံ႕ခံကာႏွစ္ေပါင္း၆၀ေက်ာ္အထိသူတို႔ခ်စ္ခဲ႔ႀကသည္ သူတို႔ေမွ်ာ္လင့္သည့္အတိုင္းပဲ ေနာက္ဘဝတြင္ျပန္ဆံုရမည္လားေတာ့မည္သူမွေသခ်ာမသိနိုင္ေသာ္လည္း သူတို႔၏အခ်စ္ကေသခ်ာေပါက္ျပန္ဆံုဆည္းမည္ဟုယံုႀကည္ရပါေတာ့သည္
The End............

#Phoenixlight__614

30.4.2016

I Love You(One Shot)Where stories live. Discover now