5 iyi arkadaş okulun bahçesinde konuşurlar .
Alex : Arkadaşlar 1 hafta sonra okullar kapanıyor , yaz tatilinde babamın Fransa'da işi çıktığı için burda olmayacak bende gitmek istedim ama babam izin vermedi . Ben de diyorum ki size de uygun olursa hep birlikte tek başımıza ormanda kamp yapalım ne dersiniz ???
Max : Bence de güzel olur çok farklı bir etkinlik.Ya siz arkadaşlar.
Mary : Ben aileme sormam lazım ama ilginç bir deneyim olabilir .
Ancel : Neden olmasın , olur tabiki.
Daniel : Ya başımıza kötü şeyler gelirse ??
Alex : Ya saçmalama güzel olucak hadi herkese okey mi ?
Max , Mary , Ancel , Daniel : Olur .
Daha sonra bu beş arkadaş ailelerinden de onay aldıktan sonra nereye gidebileceklerini söyledi . Ve en son kararlaştırıldı perili ormana gidilecekti. Orada kamp için boş alana çadır kurdular . Daha sonra ateş yaktılar ateşin başına toplandılar Alex korku hikayesi anlatırken herkez korku içinde ebekliyorlardi o heyecanlı anın gelmesi için Alex hikayesinde ekorkunç bir bölümü anlatırkenbirden ormanın derinliklerinde bir çığlık sesleri gelir hepsi birbirine korkudan sarılır ve sıra sıra her çadırda 2 şer şer kalacaklardır . Max tek kaldı 1 çadırda ve uyku zamanı geldiğinde korkudan eli ayağına dolaşıyordu Max uyurken birde çadırına bir şey varmış gibi oldu ve içeri birisi geliyordu.
Oda neee öyle çirkin bir canavar siyah güneş gözlüğü takmıştı ve gözlüğü çıkardığında Max felç oldu .
Arkadaşlar yorumlar sonra devamı gelicek