Kluk nebo Kamarád?

399 17 4
                                    

Po chvilce Vláďa přestal a řekl "Od té doby, co jsem tě potkal, se mi líbíš. Ty tvoje oči, vlasy, smysl pro humor, chování prostě všechno, přesně tak, jak jsem chtěl, aby moje holka vypadala.'' Já se na něj nevěřícně podívala začervenala se a odpověděla "Já...tomu nemůžu uvěřit...já, že bych byla přesně holka podle tvých představ? Taky se mi líbíš, proto mám sub u tebe na channelu a stalkuju tě na všech tvých sociálních sítích...'' ''A chci se tě zeptat ještě na jedno...to jak se cítím s tebou, jsem nikdy s žádnou holkou necítil a myslím, že ty jsi ta pravá..."  Vláďovi se začervenala líčka. ''Nechám si to projít hlavou ty náš velký youtubere.'' oba jsme se na sebe usmáli a opět se začali líbat, ale vyrušil nás můj telefon. Volala mi Naomi. Samozřejmě, že jsem to musela vzít. "Čičí já si musím jet něco zařídit do města a přijedu domů ,až zítra v jedenáct hodin dopoledne, když tak můžeš spát u Vládi pokud mu to nebude vadit a klíče snad máš, pokud ne tak náhradní jsou pod rohožkou u vstupních dveří do bytu spěchám papa!" Nepustila mě ani ke slovu a hovor ukončila. ''kotě u nás na pohodos přespat můžeš já ani Pavel s tím problém mít nebudeme.''  "Jezuu to budete zlatíčka, protože mě se opravdu nechce spát samotný v tom bytě a co budeme teď dělat?" Začervenala se mi líčka, přiblížila hlavu k jeho obličeji a zašeptala mu do ucha "Zašla bych do kina. Je mi totiž zima a dávají tam nějaký sci - fi filmandos!"  Vláďa kývl hlavou, dal mi svojí bundu a ruku za hlavu, no a šli jsme do toho kina. V kině opět chtěl platil Vláďa, ale já byla proti, takže jsem koupila popcorn, něco k pití a on koupil teda ty lístky. Sedli jsme si do prostřední řady kinosálu a film začal. Asi v polovině filmu mě to přestalo bavit tak jsem se otočila k Vláďovi a pozorovala ho, jak je zabraný do filmu. Musela jsem se smát, vypadal tak vtipně, když se soustředil. Film skončil a naše cesta už vedla směr Vláďův panelák, cítila jsem se celkem happy ani nevím proč, ale bylo mi s ním moc dobře. "Vezmeš mě na ramena, prosím? Docela ráda bych věděla, jaký je to tam nahoře.''  Vláďa se začal, smát sklonil se do dřepu, abych si na něj mohla vylézt, zvedl se i se mnou na ramenou. Sice jsem párkrát málem spadla, ale byla to sranda a snad poprvé mě nějaký kluk vzal na ramena, cítila jsem se znovu jako malé dítě....

Můj kluk YouTuber (w/Vláďa)Kde žijí příběhy. Začni objevovat