(Z pohledu Emily)
Rozhodli jsme se uspořádat výlet. Pojedeme v 10-ti lidech na chatu, kterou zdědil Kyle. Kyle se nikdy nezúčastnil žádné podobné akce, natož aby navrhl, že budeme spát v jeho chatě. Pojedeme tam pouze na víkend, ale vyjedeme už v pátek. Pojedeme tam já, Kyle, Ross, Jenny, Nick, Juliet, Mike, Fred, Beth a Adam.
,,Můžeme už konečně vyrazit Emily? Nechci ti nic říkat, ale máme tam být za 5 minut." říká mi Ross. ,,Když já vím, už jdu." odpovídám mu. Rozhodli jsme se, že si všichni dáme sraz na parkovišti u obchoďáku, vyrážíme ráno, takže parkoviště bude prázdné. ,,Dělej!" křičí na mě Ross, když běžím s kufrem do auta. ,,Kdyby si mi ten kufr vzal, jako správný getleman, tak by mi to moc dlouho netrvalo." řekla jsem trochu povrchně. ,,Kdyby jsi byla normální a nebrala by jsi si na tři dny obří kufr s tunou oblečení měla by jsi to lehčí." řekl. Jen jsem se zašklebila a šla jsem dál.
Na parkovišti u obchoďáku už všichni stály a čekali na nás. ,,Jak jste to vymysleli?" ptá se mě Adam hned, bez toho aby vůbec pozdravil. ,,No, ahoj to za prvé a co jak máme vymyšlený nebo jak??" nechápala jsem. ,,Jo promiň ahoj, no ale myslím, jak si to vymyslela s autem, Kyle pojede jedním autem, ale tam se vejde jen pět lidí, takže, kterým autem pojedeme a kdo ho bude řídit?" zeptal se mě. ,,No, hele mě to nevadí, já klidně budu řídit a pojedu ve svým autu." nabídl se Mike. ,,Jo tak super, ok." řekl Adam.
Už jsme naložili všechny veškeré věci do auta, když v tom se ze střešního výtahu vyřítila Sarah. ,,To si snad děláte srandu ne!" zařvala přes celé střešní parkoviště. ,,Co řveš ty huso? Nic neřešíme jí, odjíždíme." pospíchal Kyle. ,,Děláte si srandu nebo ne!?" zeptala se Sarah znovu a ještě hlasitěji. ,,Děje se něco Sarah?" nechápala jsem a udiveně na ní koukala. ,,Vy odjíždíte na Kyleovu chatu." rekla. ,,Ano Sarah rádi by jsme odjeli, ale zdržuješ nás." oznámil jí Adam. ,,Celou dobu jsem viděla jak to zařizuješ Emily, celou dobu jsem viděla, jak se ptáš všech ostatních a na mě kašlech. Myslela jsem si, že nakonci mi řekneš, ale Sarah ty přece jedeš s námi, ty jsi první volba, ale to jsi neudělala." syčela na mě. ,,No a co, že se na tebe neobràtila, stejně by jsi nám to akorát zkazila, už teď nám to kazíš." řekla Jenny, která ji nikdy neměla ráda. ,,Už tě mám dost Emily! Jak si povrchní, chováš se k lidem nekoretně a všechny jen pomlouváš, hlavně mě a tady tvojí nejlepší kamarádku Jenny." Jenny se na ní jen zle podívala. ,,No co je co tak koukáš? Však říkám pravdu, myslíš že tě nepomlouvá, všal se podívej s kým chodíš, s krásným neodolatelný Nickem, který je ale tajemný a nesmělý, to tě zachvilku omrzí co? No prosím tě Emily to ví, všude říká, že nového přítele budeš mít už v nejbližší době, no ono přece jenom na tu chatu jedou samý hezký kluci, Adam a Kyle nezadaní a krásní, s tima by jsi se přece ráda vyspala, ale ono je to vlastně jedno jestli jsou zadaní nebo ne s Mikem by jsi do toho sla tak ci tak." rekla Sarah. ,,Tak to už by stačilo!" ozval se Nick. ,,Sarah okamžitě odtud vypadli!" zařval na ní Ross. ,,Ty a já jsme skončili!" řekla jsem já, ale zachvěl se mi hlas. Nastoupili jsme do aut.
Já jela vzadu s Rossem a auto řídil Mike a po své pravici mě Juliet. Já brečela. ,,Emily nebreč je to kráva, já jí nic z toho co řekla nevěřila, nikdo jí to nevěřil, ani Jenny." uklidňovala mě z místa spolujezdce Juliet. ,,Já přece nebrečím kvůli tomu, že by mi vadilo co si navymýšlila, brečím kvůli tomu, že jsem ji věřila a brala jsem ji jako dobrou kamarádku." odpověděla jsem. ,,No jo to se občas stavá, prostě se občas spleteš, Svině zůstane sviní." řekla Juliet.
Za 2 hodiny jsme konečně byli na místě, krásná roubená chata z dubového dřeva, nádhera. ,,Je krásná!" pronesla jsem, když jsme všichni vystoupili. ,,Děkuju." řekl Kyle a usmál se. Všichni jsme si šli zabrat postele a pak jsme se volně potulovali po chatě. ,,Emily pojď se mnou nachvilku jo?" řekl Kyle. Vůbec jsem neváhala a šla jsem. Zavedl mě do nějaké místnůstky, kde bylo jen velké zelené křeslo a knihovna. ,,Vzal jsem vás sem jen proto, že jsem chtěl být kámoš." řekl. ,,Dobře." usmála jsem se. ,,Ne ty to nechápeš, já nemám kamarády, jedinej s kým se bavím je Adam a Adam jel jenom kvůli tomu, že jsi se ho zeptala ty." vysvětloval. ,,Kyle, to je absolutní blbost, podívej se na sebe jsi krásný, vysoký, urostlý, s tebou by chtěl být každý kamarád a každá holka by chtěla být tvá." odpověděla jsem mu. Pevně mě obejmul a pak jsme vyšli z místnosti a šli připravovat večeři.
ČTEŠ
Ten Pravý (Ross Lynch)
FanfictionTen Pravý je o 19 leté Emily co ztratila toho pravého. Jde na vysokou školu a její kamarádka Jenny jí představí svého kluka Olivera který přivede svého kámoše Rosse. Ross a Emily se stanou nejlepšími přáteli a možná i něco víc ale to zjistíte až si...