~İntihar~

5.7K 156 56
                                    

Hayat her zaman elimizden en güzel şeyleri alırdı. Hep bir yenilgiye uğratırdı. Sonsuz mutluluk yoktu belkide. Yalandı her şey. İnsanlar yalandı. Aşk yalandı. Başladığı gibi bitiyordu her şey.

Ben de yolun sonuna gelmiştim. Aşk, sevgi neydi? Nasıl yaşanırdı?

Gözlerimi sıkıca yumdum. Kendimi öldürürken buna şahit olmak istemiyordum.

Tetiğe parmağımı koydum. Hiç doğmamış gibi ölüyorum. Hiç yaşamamış olarak. Belkide bu dünyada benden kalan tek şey kırgınlıklarım olacak.

'Aşkın için savaş Beril' diyen bir tarafım vardı. Ama tekrar kayıp etmekten korkuyordum. Tekrar yenik düşmekten.

"Beril yapma!" diyen Uğur'un sesi ile gözlerimi açtım. Görmek istediğim en son maviydi gözleri. İçinde boğulmak istediğim tek deniz. Ben onu bu kadar severken nasıl bırakacaktım?

Gözlerim Umut'a kaydı. Yıkılmış bir adam. Benim yüzümden. Bu beni cidden yıpratıyordu.

Aşkın için savaş! Savaş Beril! Sonucu ne olursa olsun. Dene.

Silahı yere atıp Uğur'a doğru koştum. Kollarımı boynuna dolayıp sıkıca sarıldım. Kulağına doğru eğilip fısıldadım. "Senden vazgeçemem."

Başımı boyun girintisine yaslayıp kokusunu içime çektim. Beni sarhoş eden kokusuydu.

Araba sesiyle kollarımı Uğur'da çekip arkaya döndüm. Umut... Gidiyordu.

Bazen bir kişi için bin kişiyi istemsiz olsa da üzmek gerekir. Uğur cidden buna değerdi.

Uğur'a dönüp kendimi onun üstüne attım. İkimizde yere düşerken ben onun üstüne düşmüştüm. Saçlarım Uğur'un yüzüne düşerken güldüm.

"Senin için herkesi, her şeyi yakarım." deyip dudaklarına eğilip bir buse kondurdum. Tam ayrılacakken dudaklarıma yapıştı ve beni altına aldı. Ağırlığını üstüme vermiyordu. Ellerimi ensesine koyup kendime çektim. Aslında sevdiğiniz yanınızdaysa gerisi hiç önemli değildi.

Ayrıldıktan sonra beni kucağına aldı ve arabaya götürdü. Arka koltuğa beni yatırdı ve ardından kendisi de gelip yanıma sokuştu. Daha çok ben onun üstünde yatar vaziyetteydim.

"Hâlâ seviyor musun beni?" diye sordum. Lütfen lütfen sevsin.

"Ben seni sevmeyi hiç bırakmadım ki. Gözümü kırpmam ama yinede severim seni." dediğinde gözünden öptüm.

"Gözlerinden, kirpiklerinden öptüğüm adam. Sakın sevmekten vazgeçme beni. Benim sevdiğim gibi." dedim.

Gözlerim ağır ağır kapanırken derin bir nefes alıp kendimi uykuya bıraktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hizmetçi KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin