Son gördüğünden beri çok değişmişti. Aslında aynıydı hala çok güzeldi .Bir insan dedi, hiç değişmeden nasıl olurda daha da güzelleşebilir ?
Yamanı gören rojin aşağıya inmekten vazgeçti ve trabzanlara yaslandı.
"Yüzünüzü gören cennetlik yaman bey, hayırdır ?"
Gözlerinin rojine odaklamış olan yaman resmen transa girmişti .
Yaman ilk rojinin ne dediğinin fark edemedi .
Çünkü rojinin sesinin güzeliğine odaklanmaktan ne söylediğini anlamamıştı."Ha şey ben , ben daha demin şey işte "
Ensesini kaşıyarak cevap vermeye çalışan yamanın halini çok komik bulan rojin uzun süredir atmadığı kahkalarından birini attı.
Rojinin kahkasını duyan yaman yerdeki gözlerini hemen rojine dikti.
Bir kahkaha nasıl bu kadar güzel olabilirdi ki?
"Çok güzeldi..."
Yamanın fısıltıdan farksız olan sesini duyan rojin kendini toparlayaraktan
"Efendim bir şey mi dedin ?"diye sordu.
Yaman ilk neyden bahsettiğini anlamasada sonunda sesli düşündüğünü fark etmişti.
Kahretsin , dedi
Sana gülüşünü çok güzel olduğunu söyleyemediğim her güne !
sınavım olduğu için uzun zamandır hepinizi bekletiyordum.
Sınavımı merak edenler için söylüyorum tam anlamıyla berbattı! Hele matematik maf etti beni...
Neyse asıl konumuza dönelimDediğim gibi sınav nedeniyle uzun zamandır sizlere bölüm yazamıyordum ve öyle görünüyorki daha 1 hafta yazamayacağım...nedeni kafamı toparlamadığım için ama sözüm sözdür ilk fırsatta uzun mu uzun bir bölüm yazacağım.
Kafamda ne yazacağımı biraz ölçtüm biçtim ve yeni bölümün çok güzel olacağına karar verdim...Lakin şunu söylebilirim ki bomba bir bölümle geri dönüyorum !!!
Beklettiğim için tekrar tekrar özür diliyorumBu arada yazarınızın doğuda yaşayan biri sanıyormuşsunuz fakat ben İzmirliyim ve Antalyada otuyorum ^_^
Birde unutmadan bu bölümün yorum kısmına bir yorum bırakıyorum merak ettiğiniz soruları ordan sorabilirsiniz
Spoi için oy ve yorumlarınızı bekliyorum
Sağlıcakla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELALIM
Fiksi Umumo ateşoğlu soyadını en güzel taşıyan , en güzel karşılığını veren narin güzelliğiyle dillere destan mardinli bir ağa kızıydı rojin ve yakışıklılığıyla kızların damaklarını kurutan bir dediği iki edilmeyen mardinden yolu ne zaman geçse kasıp kavuran...