ΚΕΦΕΛΑΙΟ 43

323 44 9
                                    

*Πλευρά Μαρίας *

Μπήκαμε στην αίθουσα του χορού και η κυρία έβαλε το Ego του Willy Williams. Αρχίσαμε να αντιγράφουμε τις κινήσεις της και μόλις το τραγούδι τελείωσε είχαμε ζεσταθει. Κάναμε ένα διάλειμμα για νερό και η Νίκη με πλησίασε. Τι κόλλημα έχει με εμένα αυτή η κοπέλα πια;

Νίκη - Άκου να δεις. Πολύ έχεις ψωνιστεί. Δεν θα κάνει τι ντουέτο με το Νικ, εγώ θα το κάνω το κατάλαβες;

Πήγα να της ορμιξω, όμως η Αριανα με κράτησε. Την έχω συμπαθήσει ήδη. Είναι τόσο γλυκιά και καλή.

Αριανα - Μαρία δεν αξίζει.
Μου ψιθιρίζει
Η Νίκη γυρνάει την πλάτη της σε εμάς και τιναζει τα μαλλιά της προς το μέρος μας, καθώς φεύγει μακριά σε στυλ ντίβας.

Αριανα - Δεν αξίζει γλυκιά μου.
Μαρία - Σε ευχαριστώ πολύ που με ηρεμισες. Δεν με ξέρεις καν και...

Αντριανα - Συνεχίζουμεεεε
Λέει και επιστρέφουμε στις θέσεις μας.
Αντριανα - Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, εφτά, οχτώ.
Μετράει και βάζει μουσική. Χορευουμε το Focus της Ariana Grande. Τι ειρωνεία. Έχουμε δίπλα μας την Αριανα και χορευουμε Αριανα. Τότε την πιάνει νευρικό γέλιο. Η κυρία Αντριανα σταματάει την μουσική και την πλησιάζει.

Αντριανα - Αριανα μου όλα καλά;
Αριανα - Ναι, απλά αυτή που τραγουδάει είμαι εγώ ξέρετε.
Αντριανα - Αλήθεια;
Ρωτάει έκπληκτη.

Αριανα - Ναι.
Αντριανα - Συγνώμη αν σε έκανα να νιώσεις αμηχανία
Αριανα - Οχι όλα καλά.
Αντριανα - Τέλεια. Συνεχίζουμε.

Η προπόνηση τελείωσε και πήγα σπίτι να κάνω μπάνιο και να αλλάξω.

*Μετά από 2 μήνες *

Όλα είναι τέλεια αυτή την περίοδο με εμένα και τον Νικ. Ο Κώστας μπήκε στο αναμορφοτηριο, όπως και ο Πέτρος. Έτσι λοιπόν γλυτωσαμε από τα χέρια του. Η Σωτηρία και ο Μανώλης είναι υπέροχοι μαζί. Όπως εμείς, έτσι και αυτοί δεν έχουν μαλωσει λεπτό. Όλο αυτό είναι τόσο τέλειο. Τώρα κάθομαι στον καναπέ και χαλαρώνω βλέποντας τηλεόραση, όταν το κουδούνι χτυπάει. Πάω να ανοίξω και βλέπω τον Γιώργο. Αμέσως τον αγκαλιάζω και του λέω να περάσει.

Γιώργος - Μαρία θέλω να σου πω κάτι. Λέει με άγχος.
Μαρία - Τι συμβαίνει; Με τρομάζεις.
Γιώργος- Πάμε να κάτσουμε στον καναπέ.
Πήγαμε και κάτσαμε και αυτός συνέχισε.

Γιώργος - ΕίμαιερωτευμενοςμετηνΑριανα.
Λέει μονοκόματα.
Μαρία - Όπα όπα πες πιο σιγά δεν κατάλαβα τίποτα.
Γιώργος - Είμαι ερωτευμένος με την Αριανα.
Μαρία - Ααααααααααααα δεν το πιστεύωωωωω!!!
Λέω και αρχίζω να χοροπηδαω. Αμέσως πήγα και τον αγκαλισα σφιχτά και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο.

Γιώργος - Χάρηκες μωρό μου;
Μαρία - Πάρα πολύ γαλακτομπούρεκο μου.
Λέω και γελάμε μαζί. Έκατσα δίπλα του και χουζουρεψα στην αγκαλιά του.

Γιώργος- εσύ μωρό μου πως τα πας με τον Νίκ;
Μαρία - Αχ τέλεια γαλακτομπούρεκο. Είναι τόσο γλυκός. Τόσο υπέροχος. Είναι πραγματικά ότι καλύτερο θα μπορούσα να έχω.
Γιώργος- Χαίρομαι για εσένα κολλητή μου!!
Λέει και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο.

*Πλευρά Νικ *

Έβλεπα τηλεόραση ενώ χαλαρωνα στον καναπέ, μόλις άκουσα το κουδούνι. Πήγα και άνοιξα και είδα μια βουρκωμενη Αριανα. Αμέσως την τράβηξα στην αγκαλιά μου και άρχισε να κλαίει βουβα.

Νικ - Τι έπαθε ψυχή μου;
Αριανα - Νικ είμαι...είμαι... Έγκυος.
Νικ - Τιιιι; Ποιος είναι ο πατέρας;
Αριανα - Ο Γιώργος.
Λέει και κλαίει ακόμα περισσότερο. Την σφιγκω ακόμα πιο πολύ στην αγκαλιά μου. Μετά από λίγο ηρεμει και Πηγαίνουμε να κάτσουμε στο καναπέ.

Νικ - Τον αγαπάς;
Αριανα - Όσο κανέναν. Όμως είχαμε μεθυσει και είμαι σίγουρη ότι δεν νιώθει το ίδιο.
Νικ - Ποτέ μην λες ποτέ. Θα πάρω τηλέφωνο την Μαρία να της πω αν είναι να το πει εκείνη στο Γιώργο. Θες;
Αριανα - Αχχ ναι αν μπορείς
Νικ - Φυσικά
Αριανα - Ευχαριστώ πολύ

Την πήρα τηλέφωνο και μετά από δύο χτυπήματα το σήκωσε.

Μαρία - Ναι;
Νικ - Μαρία είσαι μόνη;
Μαρία - Οχι είναι εδώ ο Γιώργος.
Νικ - Ααα τέλεια. Έρχομαι από εκεί με την Αριανα. Μην ρωτήσεις τίποτα και πάνω από όλα μην το πεις στον Γιώργο. Σε δέκα λεπτά είμαστε εκεί.
Μαρία - Εντάξει.

Αντε να δούμε τι θα γίνει.




_____________________
Η Αριανα έγκυος από τον Γιώργο; Δεν πιστεύω να το περιμένατε. Λοιπόν καλή ανάσταση πανέμορφες μου. Να έχετε ότι επιθυμείτε και να χαμογελατε πάντα. Αντε να φάμε επιτέλους και κανένα σοκολοτενιο αβγό γιατί έχω προσωπικά το έχω μπροστά μου στην κουζίνα και θέλω να τι φάω. Λίγες ώρες ακόμα κουράγιο. Χαχα άσχετο, αλλά δεν πειράζει υγεία.

Ψηφίστε και σχολιάστε

Φιλάκια πολλά
Stella_Lynch_babe

Η Αγάπη Μοιάζει ΨέμαOnde histórias criam vida. Descubra agora