Yb geldii.İyi okumalar....Alsel ♡♡
Uyandımİlk defa İstanbu'un ışıkları ile uyandım.Ayaklandığımda karşımda Ali'yi gördüm."Ne arıyorsun sen burda?" "Seni izlemeye geldim." dedi ukala bir tavırla."Bana bak Ali Mertoğlu canımı fazla sıkmaya başladın!" "Selin sakın bana bulaşma." dedi ve yine yakınlaştı."Senin canını yakıcam mavişim!" dedim ve odadan çıkıp banyoya girdim.Çıktım ve odama girdiğimde Ali yoktu.Bir oh çektim.Üstümü giyindim ve aşağıya indim.Ali bey sofraya oturmuş yemeğini yiyordu."Günaydın." dedim güler yüzle.Sofraya oturdum.Yemeğimi bitirdikten sonra odama çıktım.Bugün İstanbul'u gezmek istiyordum.Üstümü giyindim ve salona indim."Anne ben gezmeye gidiyorum." "Tamam ama Ali'de gelicek." "Ne!Ben kendim gezebilirim." "Hayır Selin!Ya Ali'de gelir.Ya da evde oturursun!" "Öf anne tamam!" dedim ve Ali'yi aramaya başladım.Onu arabanın kapısına yaslanmış ve sırıtır bir şekilde gördüm."Eeee nereye gidiyoruz?" bende sırıtmaya başladım."Ya Ali ya." "Hadi atla!" arabasına bindim.ve sürmeye başladı.Beni bir bara götürdü."Ali niye buraya geldik?" "Arkadaşlarım burda." dedi ve indi.Bara girdiğimde bir kız Ali'ye sarıldı.Neden bilmiyorum ama sinir olmuştum.Öf banane ya."Aliş bu kim?" "Bu benim üvey kardeşim Selin!" dedi vurgu yaparak."Selin." "Tuğçe." dedi göz devirerek."Evet kızlar eğlenelim mi?" "Ali ben gitsem olur mu?" dedim yalvarırcasına bakarak."Olmaz öyle şey.Annenler seni bana emanet etti." "Öfff çok kalmam ama." "Ben ne zaman gidelim dersem o zaman kardeşim." kardeşim kelimesine vurgu yapmıştı.Ona olan nefretim daha da fazla artmıştı."Tamam kardeşim!" dedim bende vurgu yaparak.Yaklaşık 10 dakika geçmişti."Selin dans etmek ister misin?" "Bilmem." "Gel hadi." Ali beni kolumdan tutup dans pistine sürükledi.Dans etmeye başladık."Ee nasıl gidiyor hayat?" "İzmir'deyken harikaydı." "Ne yani buraya gelince mi bozuldu?" "Seninle tanıştığım günden beri hayatım harikaydı." "Hmm peki sıkıldın mı burdan?" "Evet fazlasıyla!" "Nereye gidelim?" "Sahile gitmek istiyorum." "Peki." dedi ve benden ayrıldı.Tuğçe'lerin yanına gittik."Tuğçe biz kaçıyoruz." "Yaaa nereye Aliş?" "Gidiyoruz işte hadi görüşürüz." dedi ve sarıldı.Bardan çıktık."Oh be dünya varmış!" "Sahile mi sürüyoruz?" "Evet!" dedim sevinçle.
Sahile vardığımızda hemen kendimi sahile attım."Denizi çok seviyorum." dedim."O zaman beni de seversin." "O nedenmiş?" "Gözlerime bak anlarsın." dedi bana dönüp.Gözlerinin içine baktığımda cidden denizde yüzüyormuş gibi hissettim.Gözlerimi kapattım.O sırada Ali bana daha çok yaklaşmış."Şimdi anladın mı?" "Evet." dedim ve ondan ayrıldım."Selin gidelim mi hava soğudu." "Ben üşümedim." "Sen kalkmıyorsan bende kalkmıyorum." dedi.Üşümüştüm hatta titriyordum.Sonra üstündekini çıkardı ve omzuma attı."Ali neden gözlerin bu kadar kusursuz?" "Annemden geliyor." "Annen çok şanslı bu kadın." "Neden?" "Böyle güzel gözleri olan bir oğlu var." "Sağol.Hadi kalkalım." dedi bu sefer ısrar etmedim.Arabada hiç konuşmadık.Ben zaten 5 dakika sonra uyudum.
Uyandığımda kendimi Ali'nin kucağında buldum.Ama yarı halde uyanık yarı halde uyurdum.Ali beni
yatağı yatırdı.Yarü halde uyanık oldugum için konuştuğunu az çok duyabiliyordum."Seni seviyorum koca gözlü kız." ne?Ne dedi o?Yok artık bu kadarına inanamam!Ben bunları düşünürken iyice uykuya dalmışım.Sabah kahvaltıya indiğimde Ali yoktu."Günaydın." dedim yine gülümseyerek."Selin Ali'yi gördün mü?" "Hayır." nerdesin Ali?
---Ali'nin Gözünden---
Selin'i odasına bıraktıktan sonra mesaj geldi;
Vereceğim adrese gel!
Mesaj Savaş'tandı.Yanına gittiğimde sadece yere bakıyordu."Noldu lan sana?" "Haluk'un adamları yaptı." "Neden?" "Bilmiyorum." o gece orda kaldım.
---Selin'in Gözünden---
Saat 7 olmuştu ve Ali hala ortalıkta yoktu.Açıkçası merak ettim.
Saat 11 olmuştu bende yatmaya gittim.Tam uyumaya hazırlanıyordum ki içeri Ali girdi."Niye geldin sen?" "Selin ben sana bişey sölicem." "Söyle." dediğimde bana daha fazla yaklaştı."Ben...." bu arada kapı açıldı ve içeri Nazlı girdi."Selin siz napıyosunuz burda?" "Ben Se-selin'e bişey sordumda çıkıyordum şimdi." dedi ve çıktı odadan."Selin noluyo?" "Bişey olduğu yok Nazlı." "İyi bu seferlik öyle olsun." dedi ve o da odamdan çıktı.Ben ise kendimi uykuya teslim ettim.
Bugün yine gezmeyi planlıyordum.Ama Ali'siz.Tam aşağı iniyordum ki yine Ali ile çarpıştım."Bak hep bunlar telefon yüzünden oluyor." dedi ve yine ukalaca sırıttı."Senin de işine geliyor galiba?" "Bilmem belki.Amaa sana bir tavsiye;bu aralar dikkat et!" "Sende mavişim!" dedim ve aşağı inmeye başladım.Sofraya oturmadan yine günaydın dedim güler yüzle.Kahvaltımı bitirdikten sonra anneme bugün tek gezeceğimi haber verdim.Bu sefer annem tek gezmeme izin verdi.Ama ben Nazlı'yı da götürmek istiyordum.Hemen Nazlı'ya haber vermeye gittim."Nazlı bugün gezelim mi?" "Olur ikiz." "Hadi sen hazırlan ben hazırım salonda bekliyorum." dedim ve salona gittim.Çok şükür Ali mavişi ortalıkta yok.Bu sırada yeni babam Haluk abi geldi tam ayağı kalkacaktım ki bana otumamı söyledi."Selin ben sana bişey soracağım." "Dinliyorum." "Sen anladığım kadarıyla Ali ile yani benim öz oğlum ile iyi anlaşamıyorsun galiba?" "Yoo.Bir sorunumuz yok!" dedim gülerek ve yalan söyleyerek."Bu beni mutlu eder." dedi gülümseyerek.Sonra salondan ayrıldı.Zaten Nazlı Haluk abi gittikten hemen sonra geldi."Evet ikiz nereye gidiyoruz?" "Bilmem sen nereye gitmek istersin?" "Ben sadece yürümek isterim." "Olur ikiz." en az 15 dakikadır yürüyoruz.Bazen gülüşüyorduk.Nazlı hadi gel sahile oturalım." "Harika fikir!" dedi ve sahile doğru koşmaya başladık.Daha sonra kumların üstüne oturduk."Selin hadi dondurma alalım." dedi ve dondurmacıya koşmaya başladı.Bende peşinden koştum.Daha sonra sahilde dondurmalarımızı bitirdik."Denizi çok seviyorum." "Bende." dedi Nazlı."Eee şu öküzle nasıl gidiyor?" "Öküz?" "Şu motorundan indiğin öküz." "Hee hala öküz." dedi bizde gülüştük.Daha sonra eve doğru yol almaya başladık.Eve gittik.Odama çıktım ve yatmak için üstümü giyindim.Hiç yemek yiyesim yoktu.Kendimi uykunun huzurlu kollarına bırakmadan önce Ali için yapacağım planları düşündüm ve sonra kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
Yb bitti.Vote ve yorumm....AlSel ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡MAVİŞİM♡
FanficBirbirine aşık olacağından habersiz iki üvey kardeş.Güzeller güzeli Selin Yılmaz yakışıklı mı yakışıklı Ali Mertoğlu.İlk başta birbirinden nefret eden ikili yavaş yavaş birbirine ısınırsa aradaki duvarlar yıkılır mı? ♡MAVİŞİM♡